Milltek golf 7

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Kitaco
Type auto: Golf VII R

Milltek golf 7

Bericht door Kitaco »

Ik twijfel zoals vele voor mij, tussen een resonated of non-resonated catback van Milltek voor men gti.
Ik lees hier op het forum dat wanneer je enkel voor de catback kiest je beter voor de non-resonated kan gaan omdat er nauwelijks verschil is tussen de stock en de resonated catback.
Het mag gerust wat luider voor mij maar het moet confortabel blijven binnenin, ik gebruik deze wagen als dagelijks vervoer. Zolang ik zonder lawaai en gedreun 120km/h kan rijden is dat goed voor mij.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft die me wat raad wil geven?

Alvast bedankt
bluetiger
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5

Re: Milltek golf 7

Bericht door bluetiger »

Resonated catback geeft niet meer lawaai. Iets donkere brom onderin. Ziet er wel strak uit.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Kitaco
Type auto: Golf VII R

Bericht door Kitaco »

Ik zou het zonde vinden om +1000 EUR uit te geven aan een uitlaat die niet echt luider is dan de stock. Hij mag wel wat meer volume hebben maar het moet beschaafd zijn.
En idd, die Milltek's zien er strak uit!
Crokko
Type auto: Scirocco 3

Bericht door Crokko »

Kitaco schreef:Ik zou het zonde vinden om +1000 EUR uit te geven aan een uitlaat die niet echt luider is dan de stock.
Als ik het zo lees, kun je gerust voor non-resonated gaan. Dat is nog steeds niet "te".
Bij rustig rijden een comfortable brom en bij vraag naar vermogen laat hij zich lekker horen. :D
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”