Ik twijfel zoals vele voor mij, tussen een resonated of non-resonated catback van Milltek voor men gti.
Ik lees hier op het forum dat wanneer je enkel voor de catback kiest je beter voor de non-resonated kan gaan omdat er nauwelijks verschil is tussen de stock en de resonated catback.
Het mag gerust wat luider voor mij maar het moet confortabel blijven binnenin, ik gebruik deze wagen als dagelijks vervoer. Zolang ik zonder lawaai en gedreun 120km/h kan rijden is dat goed voor mij.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft die me wat raad wil geven?
Alvast bedankt
Milltek golf 7
- bluetiger
- Berichten: 1224
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
- Locatie: Lansingerland
Re: Milltek golf 7
Resonated catback geeft niet meer lawaai. Iets donkere brom onderin. Ziet er wel strak uit.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Re: Milltek golf 7
Ik zou het zonde vinden om +1000 EUR uit te geven aan een uitlaat die niet echt luider is dan de stock. Hij mag wel wat meer volume hebben maar het moet beschaafd zijn.
En idd, die Milltek's zien er strak uit!
En idd, die Milltek's zien er strak uit!
Re: Milltek golf 7
Als ik het zo lees, kun je gerust voor non-resonated gaan. Dat is nog steeds niet "te".Kitaco schreef:Ik zou het zonde vinden om +1000 EUR uit te geven aan een uitlaat die niet echt luider is dan de stock.
Bij rustig rijden een comfortable brom en bij vraag naar vermogen laat hij zich lekker horen.


Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten