Airco werkt niet meer
Airco werkt niet meer
Ik heb de airco normaal altijd aan in de auto, dit is stationair meestal ook goed te horen in de Golf V. Nu ben ik pas terug van 6
weken vakantie (auto heeft stilgestaan) en hoor ik niks meer en ook geen koude lucht meer. Iemand een idee ? Zou hij echt stuk zijn nu ?
weken vakantie (auto heeft stilgestaan) en hoor ik niks meer en ook geen koude lucht meer. Iemand een idee ? Zou hij echt stuk zijn nu ?
MK5 GTI
Re: Airco werkt niet meer
Staat al veel over geschreven, even zoek functie gebruiken.
Ook mijn airco pomp is ondertussen vervangen.
Ook mijn airco pomp is ondertussen vervangen.
Gr. Martin.
- MartijnGTI
- Type auto: Golf 5 GTI
Helaas bij mij ook de pomp vervangen...pomp zat helemaal vast!
Is bij mij ook vervangen afgelopen jaar, zelfde probleem
Door tijdgebrek eerder niet naar de garage kunnen gaan met de defecte airco. Vandaag auto gebracht nu vertelt de monteur mij dat de pomp compleet stuk is gelopen en er ijzer deeltjes in het systeem terecht zijn gekomen. Alles moet vervangen(schoongespoten) worden, kosten van dit grapje €1062,- Is dit bedrag erg hoog of kan dit kloppen?
MK5 GTI
Hey jelmer, in de zoek functie staat genoeg over de climate cotrole. Bij mij waren er geen ijzeren deeltjes in het verdere systeem gekomen en alleen de pomp vervangen. Dus als ze eerst dat gaan checken zou je een berg geld schelen. Kosten van alleen de pomp orgineel €670 en imitatie €360.
Gr. Martin.