Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
justin--92
Berichten: 193
Lid geworden op: 10 nov 2013, 14:31
Type auto: Polo 6r GTI
Locatie: Zuid-Holland

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door justin--92 »

haha, mooie zaak.. zoals de telfort reclame zou formuleren:
"van coole kikker, naar coole (natte) onderbroek"


denk dat je er bij de politie/verzekering nog niet veel mee kan.. het hele forum is het met je eens dat hij het is, maar uiteindelijk is het een vermoeden, wat voor de politie/verzekering geen hard bewijs is om hem te "veroordelen".
Gr. Justin

Polo 6r GTI | 214pk | 313Nm | DSG | Stage 1 | 2,5'' rvs CatBack non-resonated
Ex: Golf 6 gti | 283 pk | stage 1 | DSG | wit
Chrizu
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 feb 2013, 09:53
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door Chrizu »

Ja klopt,

Bij de reparaties van de de banden was tenslotte tot 2 maal niks bijzonders aangetroffen waardoor zij ook zouden kunnen concluderen dat het met opzet was gedaan. Soms gebeurt het namelijk bij ongelukkige rijders 2 maal in 1 week.

De politie kan ook helaas niet veel betekenen tenzij ik de jongen nogmaals op heterdaad betrap, met mijn eigen ogen.

De beveiliging blijft 24/7 op scherp staan dus de volgende keer dat er iets gebeurd heb ik ook harde bewijslast om toe te voegen aan de case.

Maar zelf ben ik er al blij mee dat ik weet wie het is en dat het opgehouden is.

Geeft mij echt bijzonder veel rust terug.

Daar deed ik het ook tenslotte voor.

Als ik wraak uit was had ik dat al lang kunnen uitvoeren :mrgreen:
Golf 6 GTI Pearl White - JD Chip 298.6pk, 418.7nm, Carbonio, 1ste Cat verwijderd.
MrJ
Berichten: 108
Lid geworden op: 10 jun 2013, 18:03
Type auto: Golf V Gti

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door MrJ »

Top dat eea onder controle lijkt.

Zou echter wel alsnog aangifte doen van poging tot doodslag/moord. Dit soort geintjes kunnen echt niet, daar moet je niet te lichtzinnig over doen zoals je nu wel doet. Als je eea toen niet had opgemerkt jezelf en/of anderen kunnen doden/verwonden.

Dus hup, alsnog aangifte doen en laat hem maar van t bed worden gehaald. Mag hij tekst en uitleg komen geven op t bureau.
Golf V GTi 2007
Audio; Pioneer X2500BT/Gladen 200 - Lowering springs; Eibach Sportline - Wheels: 18" Dotz Shift pinstripe red
Airintake; Carbonio/Pipercross/Rev D Diverter Valve - Exhaust; Milltek downpipe & non resonated catback - Chip; JD stage 2 @ 293pk / 406nm
Chrizu
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 feb 2013, 09:53
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door Chrizu »

MrJ,

Het liefst zou ik een schadevergoeding erbij willen eisen! Begrijp me niet verkeerd als je denkt dat ik hier te makkelijk over doe. Het punt is, aangezien ik al enkele vragen bij mijn vorige bezoek aan het politiebureau had gesteld, dat zij er alleen echt wat mee gaan en kunnen doen is als ik het hem zie doen met mijn eigen ogen. Aangezien dat nu niet is gebeurd kunnen ze geen wijkagent langs sturen om verhaal te halen omdat het in hun ogen alleen een (sterk) vermoeden is.

Ze doen er gewoon niks mee :S

Ergens begrijp ik het wel aangezien het voor hun een wild goose chase is en zij toch niet verder zullen komen.

De jongen is toch te laf om toe te geven.

Aangezien voor mij nu de sabotages zijn gestopt heb ik bereikt wat ik eigenlijk wilde, dat het zou stoppen.

De jongen vermijd mij nu compleet en zal het niet zo snel meer doen.

Als de cam zijn volgende actie zou oppakken kan ik er meer mee en dan kan ik wel aangifte doen.
Golf 6 GTI Pearl White - JD Chip 298.6pk, 418.7nm, Carbonio, 1ste Cat verwijderd.
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten