Boost cooler stage 2

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Verlengsnoer

Re: Boost cooler stage 2

Bericht door Verlengsnoer »

Ben mij de laatste tijd aan t inlezen --> water methanol :)

Iemand hier bekend met dergelijke oplossingen? http://www.usrallyteam.com/index.php?ma ... ath=68_283
Golddigger
Type auto: Passat R36

Bericht door Golddigger »

hallo

dit set is echt waardeloos .. heb het er max nog geen 3/4 jaar op gehad en is levens gevaarlijk.. het set lekt op den duur van alle kanten .. de koppelingen wat erbij zitten zijn niet geschikt voor 50/50 .. zoals ik gebruikte.. verder is het idee erachter perfect maar de praktijk laat het zien dat het niet goed door ontwikkeld is voor lang gebruik.. of je moet al een zak met extra koppelingen en verbindings stukken erbij kopen.. en de controller is daarbij ook waardeloos van dit set.. iedere week bijstellen na verloop van tijd.
Golf 5 gti 2007 edition30 Stage VII 500pk/541nm * DSG Stage 3 650nm race clutch * Full Largebore Milltek * Highflow Largebore Intercooler

Passat R36 2009 335pk/400nm
Verlengsnoer

Bericht door Verlengsnoer »

Bedank voor je bericht! Geen succes dus! Erg jammer omdat het een goed product lijkt...

Ik kom telkens op snow performance uit met een dubbele nozzle...

Heb jij het zelf ingebouwd en had jij een extra tank ingebouwd?
Golddigger
Type auto: Passat R36

Bericht door Golddigger »

ik heb zelf ook de dual nozzle gehad.. senna produkts heeft het voor me ingebouwd en jd afgesteld.. dat is overigens goed gebeurt maar het set in het algemeen is waardeloos .. ik had een tankje achter in t koffer
Golf 5 gti 2007 edition30 Stage VII 500pk/541nm * DSG Stage 3 650nm race clutch * Full Largebore Milltek * Highflow Largebore Intercooler

Passat R36 2009 335pk/400nm
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”