Tussen sprintje met de ..... politie

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door Crokko »

73GTI schreef:Dat we niet in Amerika wonen waar uitlokken wel mag door de politie
Als iemand 170-180 voorbij rijdt, gas loslaat en vervolgens weer gas geeft, lok je daar iemand mee uit om hard te rijden?
Hierdoor zou ik alleen nog maar voorzichter gaan rijden.

Stel de politie zou bumperkleven en je op te jutten, terwijl je niet opzij kan. Dan zou je kunnen praten over uitgelokt worden om door te rijden. Maar dan maak je nog je eigen beslissingen.

Je zou deze agenten hooguit kunnen beschuldigen van gek rijgedrag. Maar uitlokking is het niet. Martin had keuzes genoeg en gek rijgedrag kopieren was de verkeerde beslissing.
Afbeelding
73GTI
Berichten: 584
Lid geworden op: 22 feb 2012, 16:16
Type auto: 73MKVR32
Locatie: amsterdam

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door 73GTI »

Crokko schreef:
73GTI schreef:Dat we niet in Amerika wonen waar uitlokken wel mag door de politie
Als iemand 170-180 voorbij rijdt, gas loslaat en vervolgens weer gas geeft, lok je daar iemand mee uit om hard te rijden?
Hierdoor zou ik alleen nog maar voorzichter gaan rijden.

Stel de politie zou bumperkleven en je op te jutten, terwijl je niet opzij kan. Dan zou je kunnen praten over uitgelokt worden om door te rijden. Maar dan maak je nog je eigen beslissingen.

Je zou deze agenten hooguit kunnen beschuldigen van gek rijgedrag. Maar uitlokking is het niet. Martin had keuzes genoeg en gek rijgedrag kopieren was de verkeerde beslissing.
Martin is al de 3de waarvan ik hoor over een zwarte Gti die dit rijgedrag vertoond op de ring Adam. wat zijn ze dan aan het doen, alleen gek rijden?
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door Crokko »

Mij zouden ze er niet mee verleiden om harder te gaan rijden. En al helemaal geen 170-180.
Jouw wel?
Afbeelding
73GTI
Berichten: 584
Lid geworden op: 22 feb 2012, 16:16
Type auto: 73MKVR32
Locatie: amsterdam

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door 73GTI »

Crokko schreef:Mij zouden ze er niet mee verleiden om harder te gaan rijden. En al helemaal geen 170-180.
Jouw wel?
Nee ik ook niet, heb me lesje al eens geleerd :mrgreen: , maar dat neemt niet weg dat deze 2 oompjes agent wel bezig zijn de boel op te naaien.(zal het geen uitlokken noemen ;) )
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
Gebruikersavatar
martin
Berichten: 351
Lid geworden op: 15 dec 2012, 22:22
Type auto: Golf V GTI
Locatie: zaanstad

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door martin »

73GTI schreef:
Crokko schreef:Mij zouden ze er niet mee verleiden om harder te gaan rijden. En al helemaal geen 170-180.
Jouw wel?
Nee ik ook niet, heb me lesje al eens geleerd :mrgreen: , maar dat neemt niet weg dat deze 2 oompjes agent wel bezig zijn de boel op te naaien.(zal het geen uitlokken noemen ;) )
Ik ben ook wel genezen. :mrgreen:
Gr. Martin.
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door Crokko »

73GTI schreef:
Crokko schreef:Mij zouden ze er niet mee verleiden om harder te gaan rijden. En al helemaal geen 170-180.
Jouw wel?
Nee ik ook niet, heb me lesje al eens geleerd :mrgreen: , maar dat neemt niet weg dat deze 2 oompjes agent wel bezig zijn de boel op te naaien.(zal het geen uitlokken noemen ;) )
Dat ben ik wel met je eens ja :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
eddiea
Berichten: 569
Lid geworden op: 27 feb 2013, 21:38
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door eddiea »

Zelf ook gewoon 170-180km/h rijden wordt je niet ingehaald en kan je niet worden uitgelokt ook. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar
martin
Berichten: 351
Lid geworden op: 15 dec 2012, 22:22
Type auto: Golf V GTI
Locatie: zaanstad

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door martin »

eddiea schreef:Zelf ook gewoon 170-180km/h rijden wordt je niet ingehaald en kan je niet worden uitgelokt ook. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn :mrgreen:

Is een idee. :lol:
Gr. Martin.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door MkVI Nmgn »

golftdi130 schreef:Sorry, maar twee personen in een sportieve Golf met 5 deuren laat ik gaan. Als de kinderen achterin ingesnoerd zitten is het natruulijk een ander verhaal, persoonlijk vind ik 5 deuren niet helemaal passen bij een sportieve auto en sportief rijgedrag.
Wat een giller...
Ik heb 5 deuren en rijd behoorlijk sportief :lol:
Dus mijn rijgedrag past niet bij de deuren, Zegt iemand met een TDI :mrgreen:
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Ollie
Berichten: 150
Lid geworden op: 07 jan 2013, 00:39
Type auto: Golf 7 GTI Perf

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door Ollie »

http://www.youtube.com/watch?v=KXiCca5nkhA

of dit onder je gti plaatsen en dan met piepende bandjes ervandoor :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door Edition30 »

Ollie schreef:http://www.youtube.com/watch?v=KXiCca5nkhA

of dit onder je gti plaatsen en dan met piepende bandjes ervandoor :lol:

Ik voel groups buy aankomen :lol:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door Crokko »

:lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door Renekesgti »

MkVI Nmgn schreef:
golftdi130 schreef:Sorry, maar twee personen in een sportieve Golf met 5 deuren laat ik gaan. Als de kinderen achterin ingesnoerd zitten is het natruulijk een ander verhaal, persoonlijk vind ik 5 deuren niet helemaal passen bij een sportieve auto en sportief rijgedrag.
Wat een giller...
Ik heb 5 deuren en rijd behoorlijk sportief :lol:
Dus mijn rijgedrag past niet bij de deuren, Zegt iemand met een TDI :mrgreen:
Touché! Die laatste opmerking van golfti130 is natuurlijk wel apart.... 5 deuren passen niet bij sportief rijgedrag. een C63 AMG is ook niet sportief, net zoals een M5. Super onsportief natuurlijk. :lol:
Gebruikersavatar
p78
Berichten: 119
Lid geworden op: 13 sep 2012, 11:22
Type auto: mk5 gti

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door p78 »

als je daarmee gepakt wordt, zal je beste dag niet zijn denk ik
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door FGT »

*aangepast*
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door Golf88 »

Kom op jongens, laten we het wel gezellig houden hier. Er zijn duidelijke meningsverschillen over het 3/5deurs verhaal, maar laten we mekaar wel in de waarde houden ;)
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door Spuugemmer »

Renekesgti schreef:
MkVI Nmgn schreef:
golftdi130 schreef:Sorry, maar twee personen in een sportieve Golf met 5 deuren laat ik gaan. Als de kinderen achterin ingesnoerd zitten is het natruulijk een ander verhaal, persoonlijk vind ik 5 deuren niet helemaal passen bij een sportieve auto en sportief rijgedrag.
Wat een giller...
Ik heb 5 deuren en rijd behoorlijk sportief :lol:
Dus mijn rijgedrag past niet bij de deuren, Zegt iemand met een TDI :mrgreen:
Touché! Die laatste opmerking van golfti130 is natuurlijk wel apart.... 5 deuren passen niet bij sportief rijgedrag. een C63 AMG is ook niet sportief, net zoals een M5. Super onsportief natuurlijk. :lol:
Even voor de duidelijkheid. We hebben het over een golf met 1,2,3,4,5,6 of 7 deuren. Het blijft een golf! Modaler gaat het niet worden en dat is ook gelijk de essentie van de politie in burger auto. valt niet op in de massa. Maar goed uitlokken onzin! Je wilde gewoon laten zien wie de grootste jongen was en daar kan je je wel eens in vergissen dat kan dan doordat je politie tegenkomt of dat je een verschrikkelijk pak straf krijgt van een oud Opeltje. Risico van het vak. Je was er zelf bij je had ook gewoon kunnen blijven rijden.
Golf MK1 GTI
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door Nick87 »

Edition30 schreef:
Ollie schreef:http://www.youtube.com/watch?v=KXiCca5nkhA

of dit onder je gti plaatsen en dan met piepende bandjes ervandoor :lol:

Ik voel groups buy aankomen :lol:
Haha hilarisch ding. Als je daarmee gepakt wordt heb je wel een probleem.

5 deuren sowieso, hoe geraakt anders de oma op de achterbank?? :D :D
Gebruikersavatar
HS2005
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 mei 2014, 17:28
Type auto: Golf MK6 R
Locatie: Earth

Re: Tussen sprintje met de ..... politie

Bericht door HS2005 »

Golf88 schreef:Kom op jongens, laten we het wel gezellig houden hier. Er zijn duidelijke meningsverschillen over het 3/5deurs verhaal, maar laten we mekaar wel in de waarde houden ;)
Wat is überhaupt de stelling omtrent het hebben van 3 of 5 deurs? Ik heb zelf 5 deurs, maar ben ik daardoor langzamer <, sneller >, gelijkmatig == ? Als we dan toch suggestief en gaan kaderen laten we dan mooi of slecht weer erbij halen, of wellicht de bestuurder (groot/lang - zonder haar/inclusief haar). etc.. 8-)

Als jij je als bestuurder uitgedaagd voelt, wat weerhoud je dan om te gaan racen c.q. sporten? De consequenties (actie --> gevolg) ligt immers bij jezelf. Als de politie je op een dergelijke manier uit wilt dagen / lokken dan zijn de intenties in mijn optiek niet anders dan iemand die niet werkzaam is bij de overheid.

Ja, ook ik hou af en toe van snel en sportief rijden, anders zou ik wel een fiat panda aanschaffen als ik daar geen gebruikerservaring uit zou halen... :)
JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 143 gasten