Volkswagen start gevecht met autodieven
- KnuffelTurk
- Berichten: 1181
- Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
- Locatie: Uit de Buurt
Volkswagen start gevecht met autodieven
Volkswagen start gevecht met autodieven
http://www.telegraaf.nl/s/22924353
Wauw ze komen eindelijk eens met andere plannen whooehooeeeww
http://www.telegraaf.nl/s/22924353
Wauw ze komen eindelijk eens met andere plannen whooehooeeeww
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
____________________________________________________
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
KnuffelTurk
____________________________________________________
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
- MkVI Nmgn
- Berichten: 5037
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
- Type auto: Golf7R
- Locatie: Gelderland zuid
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Dit pakket is al 6 maanden leverbaar bij de dealer hier in de buurt.
Maar ik denk als straks 80% van onze auto's een bearlock heeft ik bang ben dat de boefjes hun gedrag gaan aanpassen en dan toch een andere manier vinden om onze geliefde toettoet mee te nemen..
Maar ik denk als straks 80% van onze auto's een bearlock heeft ik bang ben dat de boefjes hun gedrag gaan aanpassen en dan toch een andere manier vinden om onze geliefde toettoet mee te nemen..
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Dus je moet gaan betalen voor iets wat vw standaard niet op orde heeft.
Laatst gewijzigd door Schippersss op 03 aug 2014, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- theo
- Global Moderator
- Berichten: 920
- Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
- Locatie: Gelderland
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
En was is dit dan?het instellen van de centrale deurvergrendeling
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Daar ben ik ook een beetje bang voor Tonnie.MkVI Nmgn schreef:Dit pakket is al 6 maanden leverbaar bij de dealer hier in de buurt.
Maar ik denk als straks 80% van onze auto's een bearlock heeft ik bang ben dat de boefjes hun gedrag gaan aanpassen en dan toch een andere manier vinden om onze geliefde toettoet mee te nemen..
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Je hebt de keuze om te betalen voor extra beveiliging, omdat de rotte appels in de maatschappij niet met hun gorre klauwen van onze spullen af kunnen blijven.Schippersss schreef:Dus je moet gaan betalen voor iets wat vw standaard niet op orde heeft.

Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Ik heb wel interesse, dan hoef ik tenminste niet meer in de auto te slapen.
312 pk & 460 NM by JD Engineering
- MkVI Nmgn
- Berichten: 5037
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
- Type auto: Golf7R
- Locatie: Gelderland zuid
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Warhoofd schreef:Ik heb wel interesse, dan hoef ik tenminste niet meer in de auto te slapen.
Neem maar eens contact op met staffpride op het forum die kan voor een mooie prijs een bearlock leveren en monteren.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
-
- Berichten: 130
- Lid geworden op: 05 mei 2014, 20:57
- Type auto: Golf V GTI LE 240
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Ik ben bang dat inderdaad straks de jatters weer wat gaan verzinnen op de BearLocks als dit standaard wordt. Of met een beetje geluk gaan ze achter andere auto's aan die makkelijker te jatten zijn. Beetje jammer dat de wereld zo is geworden dat je dit allemaal moet doen omdat er mensen zijn die met hun klauwen niet van andermans spul kunnen afblijven.
-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Ze hadden je geen keuzen hoeven laten maken en een auto produceren die al goed beveiligd zijn en niet zo kinderlijk eenvoudig te openen zijn. Nog steeds heeft vw de zaak niet op orde. Snap best dat het gewilde objecten zijn, maar wel simpel om je daar achter te verschuilen.Crokko schreef:Je hebt de keuze om te betalen voor extra beveiliging, omdat de rotte appels in de maatschappij niet met hun gorre klauwen van onze spullen af kunnen blijven.Schippersss schreef:Dus je moet gaan betalen voor iets wat vw standaard niet op orde heeft.
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Ben het niet met je eens.Schippersss schreef:Ze hadden je geen keuzen hoeven laten maken en een auto produceren die al goed beveiligd zijn en niet zo kinderlijk eenvoudig te openen zijn. Nog steeds heeft vw de zaak niet op orde. Snap best dat het gewilde objecten zijn, maar wel simpel om je daar achter te verschuilen.Crokko schreef:Je hebt de keuze om te betalen voor extra beveiliging, omdat de rotte appels in de maatschappij niet met hun gorre klauwen van onze spullen af kunnen blijven.Schippersss schreef:Dus je moet gaan betalen voor iets wat vw standaard niet op orde heeft.
"Het meisje dat verkracht werd, had maar niet zo'n kort rokje moeten dragen. En al zeker niet 's avonds alleen door het park moeten gaan."
Onzin natuurlijk!
"Kinderlijk eenvoudig te openen zijn" is ook echt onzin. De deuren gaan echt niet vanzelf open hoor. Daar wordt heel goed over nagedacht door de criminele jongens onder ons. Ook om de alarmsystemen onschadelijk te maken, dat gaat ook niet vanzelf. Of is dat de schuld van de leveranciers van de alarminstallaties?
Het feit dat de Bearlock dadelijk op de optielijst staat, geeft aan dat VW de criminaliteit serieus neemt, maar ook zijn klanten.
Het beveiligen van een auto kost wat ja, daarom is het niet standaard, vrij logisch, dan mag een ieder dus zelf kiezen of hij/zij nog eens 1100 eurootjes extra willen investeren. Of had je liever gezien dat ze de verkoopprijs standaard 1100 euro duurder maken. Of bedoelde je met "standaard op orde hebben" dat het gratis had moeten zijn?
Anyway....ik vind dat VW hiermee een goede stap zet om het probleem (diefstal) te voorkomen.

- jwbakkenes
- Berichten: 866
- Lid geworden op: 09 feb 2012, 23:35
- Type auto: BMW 550i
-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Bedoel ermee, dat ze bij vw een constructie moeten bedenken dat een bearlock niet nodig is. Waarom lukt andere merken dat wel? En ja, het openen van een vw is kinderlijk eenvoudig. Even de raamlijsten eruit slaan en je tilt zo het raam eruit. Zelfde met het nav systeem, ook zo grap, worden er nog elke avond tientallen eruit gehaald. En ga zo maar door. Bij vw betalen we graag voor extra opties, dus is idd een slimmen zet ipv de beveiliging constructie te verbeteren.
Denk niet dat wij het eens worden, hoeft ook niet, iedereen heeft er een andere kijk op.
Denk niet dat wij het eens worden, hoeft ook niet, iedereen heeft er een andere kijk op.

Laatst gewijzigd door Schippersss op 05 aug 2014, 09:46, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
ze bieden toch niks nieuws eigenlijk? ze proberen gewoon ook een graatje mee t pikken van de vraag naar beveiliging, ze zien er overduidelijk brood in bij PON
in plek dat ze zelf 1 of ander super slotje bedenken om de bak te blokeren, als het dan af fabriek erin gaat word het net zo standaard als ruitenwissers

- bluetiger
- Berichten: 1224
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
- Locatie: Lansingerland
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Vind het wel grappig om te lezen dat VW nu iets aanbiedt wat de meesten hier al zelf gedaan hebben. Ik heb het gewoon door de dealer laten doen en ik was minder kwijt dan wat VW hier nu aanbiedt. (wel Construct ipv Bearlock)
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Al die onzin lekker achterwegen laten en gewoon alleen een Bearlock laten monteren. Staffrpide en ik hebben er al meerdere ingebouwd en naar volle tevredenheid. Ramen ertsen etc is gewoon lelijk en heeft echt geen nut. Je chassis nummer afdekken kan je zelf ook wel. Daarnaast is een extra start onderbreker wel een goed alternatief. Maar in mijn ogen is de bearlock icm een DSG de beste combinatie, helaas niet de goedkoopste.
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
KlouxOne schreef:Al die onzin lekker achterwegen laten en gewoon alleen een Bearlock laten monteren. Staffrpide en ik hebben er al meerdere ingebouwd en naar volle tevredenheid. Ramen ertsen etc is gewoon lelijk en heeft echt geen nut. Je chassis nummer afdekken kan je zelf ook wel. Daarnaast is een extra start onderbreker wel een goed alternatief. Maar in mijn ogen is de bearlock icm een DSG de beste combinatie, helaas niet de goedkoopste.
Gelijk heb je! En niet de goedkoopste? Dat valt opzich mee denk ik. Een alarm komt ook redelijk in de buurt van dat geld hoor. Zit je ook zo aan een bedrag van rond de €500.
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Hoeven het ook niet eens te worden, dat doen we wel weer op andere punten op een andere dag.Schippersss schreef:Bedoel ermee, dat ze bij vw een constructie moeten bedenken dat een bearlock niet nodig is. Waarom lukt andere merken dat wel? En ja, het openen van een vw is kinderlijk eenvoudig. Even de raamlijsten eruit slaan en je tilt zo het raam eruit. Zelfde met het nav systeem, ook zo grap, worden er nog elke avond tientallen eruit gehaald. En ga zo maar door.
Denk niet dat wij het eens worden, hoeft ook niet, iedereen heeft er een andere kijk op.

De andere kijk is juist leuk om over te discusieren.

Zoals jij het beschrijft begrijp ik wel het is echter de omgekeerde wereld.
Dat je de bal bij VW neerlegd, omdat zij er iets mee moeten dat is ook begrijpelijk.
Het feit dat je moet "breken" om er ergens in te komen, geeft aan dat van kinderlijke eenvoud geen sprake is.
Natuurlijk is de RNS er met eenvoud uit te krijgen (daar is het navilock u voor en tegenwoordig zijn alle navi componenten verdeeld door de hele auto). Dat is wel zo fijn als je even een module wilde aansluiten of even het serienummer wilde controleren enz. Maar er vanzelf uitvallen doet ie niet.
Wat mij elke keer opvalt is, dat er over de echte slechte jongens niet gesproken wordt, alsof zij geen blaam hebben?
Maar juist hun zijn de reden dat:
- 's nachts met het raam open slapen niet meer kan
* want je stapt kinderlijk eenvoudig het huis in wat niet van jouw is.
- die mooi poortjes die bij de ingang van winkels staan
* want het is kinderlijk eenvoudig iets mee te nemen zonder te betalen
- je (motor)fiets is uitgerust met meer kettingen dan BA Baracus
* want ja.. als je je fiets niet vastzet, dan til je die heel simpel een busje in natuurlijk
Enz
En wij maar beveiligen.....videobewaking, alarm installaties, overal sloten en het liefst extra, niets zomaar laten liggen, je zakken ten alle tijde dichtgeritst en ga zo maar door.
Leg de vuile was maar neer bij VW prima, maar degene die echt schuld hebben zijn de criminelen.
Streep die factor weg en het probleem is opgelost.
Beetje crimineel doen is dan voor sommige misschien kinderlijk eenvoudig, maar dat wil niet zeggen dat je het dan ook maar moet doen.
Nu zijn hier meerdere topics over en dan lees je vaak dat mensen meer beveiliging van VW/Pon verwachten. Nu worden de optielijsten uitgebreid en dan is het weer niet goed.

- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Lees ik nou dat een Bearlock en een handbak niet zo'n goede combo is? Ik begrijp het wel, want je kan al duwend de auto alsnog verplaatsen. E&M bouwt ook je handbak om naar DSG?KlouxOne schreef:Al die onzin lekker achterwegen laten en gewoon alleen een Bearlock laten monteren. Staffrpide en ik hebben er al meerdere ingebouwd en naar volle tevredenheid. Ramen ertsen etc is gewoon lelijk en heeft echt geen nut. Je chassis nummer afdekken kan je zelf ook wel. Daarnaast is een extra start onderbreker wel een goed alternatief. Maar in mijn ogen is de bearlock icm een DSG de beste combinatie, helaas niet de goedkoopste.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- MkVI Nmgn
- Berichten: 5037
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
- Type auto: Golf7R
- Locatie: Gelderland zuid
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Handbak is inderdaad makkelijker mee tenemen ga niet in de Details treden maar stelt weinig voor in mijn ogen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
als je dsg wilt moet je toch rekenen op een 1900 met gebruikte bak
en een 2500 met een nieuwe bak
heb er zelf ook al naar geinformeerd want dit mis ik toch wel erg in me auto
en een 2500 met een nieuwe bak
heb er zelf ook al naar geinformeerd want dit mis ik toch wel erg in me auto
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Met een handbak ook een Bullock pedaalslot gebruiken. Nog een handeling extra maar slepen is onmogelijk dan.
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Waar kan je ze kopen?eddiea schreef:Met een handbak ook een Bullock pedaalslot gebruiken. Nog een handeling extra maar slepen is onmogelijk dan.
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Klopt Rens, maar zoals ed al zegt. je hebt ook nog pedaal sloten. Dan is het weer veilig voor je handbank. Maar hoe minder handelingen hoe beter.
De reden waarom het bij andere merken allemaal wel mee valt. is omdat die merken gewoon niet gewild zijn. Navi's worden ook bij Audi'd en BMW;s gestolen hoor. of de componenten nou verdeelt zijn of niet dat maakt geen zak uit. Het voordeel van andere merken is dat er minder handel is in 2de hands componenten. Bij VW is dat een heel ander verhaal. Het heeft dus niks met de beveiliging te maken. Ook dure RS4 modellen worden gestolen. maarja wie koopt er nou een gestolen rs4. Onderdelen zijn ook moeilijker te slijten voor dieven. Dat soort autos worden op bestelling gestolen.
De reden waarom het bij andere merken allemaal wel mee valt. is omdat die merken gewoon niet gewild zijn. Navi's worden ook bij Audi'd en BMW;s gestolen hoor. of de componenten nou verdeelt zijn of niet dat maakt geen zak uit. Het voordeel van andere merken is dat er minder handel is in 2de hands componenten. Bij VW is dat een heel ander verhaal. Het heeft dus niks met de beveiliging te maken. Ook dure RS4 modellen worden gestolen. maarja wie koopt er nou een gestolen rs4. Onderdelen zijn ook moeilijker te slijten voor dieven. Dat soort autos worden op bestelling gestolen.
Re: Volkswagen start gevecht met autodieven
Ik heb er eentje via marktplaats gevonden.Gengar schreef:Waar kan je ze kopen?eddiea schreef:Met een handbak ook een Bullock pedaalslot gebruiken. Nog een handeling extra maar slepen is onmogelijk dan.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten