Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forum voor projecten van leden. Hier kunnen leden die hun aanpassingen aan hun auto maken ze tonen. Uiteraard kan je er ook voor kiezen om je aanpassingen gewoon in je voorsteltopic bij te houden.
Ik heb mijn naam veranderd van Burak naar KnuffelTurk. De reden hiervoor is dat ik liever niet met mn echte naam op het internet te vinden ben. Nu wanneer ik mijn naam + gti in zou vullen op google kom je al snel op mijn berichten hier op het forum heb toch liever iets meer anonimiteit.
Dan nu vorige week eindelijk de R32 voor remmen gemonteerd samen met kloux en Staff Wat een REMKRACHT ! Had de remmen gekocht via hier en heb ze vervolgens gezandstraald en voorzien van een mooi rood lakje . Hier wat foto's van ervoor tijdens en erna.
Even tijd voor een updatetje.
Heb de auto inmiddels voorzien van een RNS 510 met navilock.
( inmiddels al ingebouwd natuurlijk )
Heb ook een setje nieuwe BBS CH 19" ( voor mij nieuwe ) velgen overgenomen van lorenzo. Ga ze van de week nog grondig schoonmaken en dan proberen een stalling te vinden. Ik rijdt in de winter nog met de imitaties en in feb/maart ga ik eens kijken of ze er dan onder kunnen. Ga wel binnenkort de auto verlagen met eibach veren.
Eindelijk was het dan zover Vrijdag 27 december mocht de GTI naar van Biesheuvel om hem te verlagen. Bij aankomst om 09:00 nog snel ff een foto gemaakt hoe die toen op zijn veren stond.
Eenmaal binnen lekker een kopje koffie gedronken en vervolgens was de GTI al gelijk aan de beurt. Ik ben er lekker gezellig bijgebleven en heb wat foto's kunnen schieten.
De auto staat nu na 1,5 week later nog iets lager in de veren en verwacht wordt dat er meestal 2-3 weken voorbijgaan voordat de veren de juiste laagte hebben bereikt.
Golf88 schreef:Ziet er goed uit zo! Wat voor veren heb je laten monteren?
Dankjewel! Heb voor de veren van eibach gekozen. Ten eerste omdat het best betaalbaar is en ten tweede veel mensen zijn er tot nu erg blij mee dus voor mij was de keuze simpel.
Meik schreef:zit er goed uit, nog geen last gehad met drempel e.d. ?
Ik merk bij mn eigen auto dat ik bij sommige drempels iets rustiger moet rijden dan voor de verlaging.
Ja zeker wel last gehad haha. Wat je zegt indd sommige drempels moet je wat rustiger nemen. Ik heb nu dat die soms met de neus net over de grond schuurt. De wielkasten zijn wel veilig tot nu toe nog niet geraakt ( ook niet met 4 man in de auto ).
Nailz schreef:Wat vind je van de wegligging?
Helt het niet te veel over in de bochten?
Persoonlijk vind ik de wegligging een stuk fijner geworden. In de bochten stuurt die een stuk strakker omdat die toch net wat lager ligt als normaal dus overhelling heb ik geen last van.