Chris@XT Motorsport schreef:ALs je nou op de achterste ontluchting ook een catchtank zet hoef je ook geen toeren uit te halen om deze aan je uitlaat vast te maken. Dan is ontluchting al voldoende. Er zitten trouwens 2 aansluitingen achter op een grote en een kleintje.
waar zit die 2de aansluiting dan? ik moet het vooralsnog via plaatjes doen..
maar 2 x catch can en dan? alsnog je inlaat in?
ben met je eens dat je dan nog minder troep in je motor krijgt dan met 1
echter heb je ook nog die warme lucht.. en warmte is verlies toch?
waarom denk ji dat het op de uitlaat laten uitkomen geen optie is?
volgens mij.. is als je het echt super wil doen. en geld speelt geen rol.
wat ik al eerder heb neergezet..
gesloten catch can..vang je de meeste rotzooi op.. en dan op de achter ontluchting een slang naar of uitlaat(lijkt mijn het mooist)
of onder de auto
dit heeft dan toch het aller mooiste resultaat voor je motor? geen HETE vieze dampen meer in je inlaattraject
