Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
golfruud schreef:Reserve wiel met gereedschap later besteld ??
uit mijn vorige auto was golf 7 150 pk highline diesel
Als je een performance versie hebt dat moet de thuiskomer 18'' zijn , i.v.m. grote remmen voor.
De bestelcode is 1G9 , gereedschap setje 1S1 zit er dan automatisch bij.
@black gti , super mooie wagen! Veel plezier ermee.
Mooie wagen BlackGTI!
Apart met die zwarte velgen.
Veel plezier ermee.
Verbruik was bij in het begin ook gemiddeld 1 op 7, nu 1 op 10
Zie trouwens voor het eerst het reservewiel; beïnvloedt dat het geluid trouwens al je het eruit haalt.
ron.vandijk schreef:Mooie wagen BlackGTI!
Apart met die zwarte velgen.
Veel plezier ermee.
Verbruik was bij in het begin ook gemiddeld 1 op 7, nu 1 op 10
Zie trouwens voor het eerst het reservewiel; beïnvloedt dat het geluid trouwens al je het eruit haalt.
groet,
Ron
hoi ron
nee het geluid van de woofer is hetzelfde maar ik heb de woofer maar op half vermogen staan anders dreun je uit de auto
en het verbruik ja rij nu 1 op 7,5 maar daar heb je wel een hoop plezier voor terug
en daarbij rij ik alleen in de sportstand
Veel mooie foto's van de auto, voornamelijk buiten. Maar heeft iemand ook meer foto's van het dashboard/middenconsole?
Op sommige persfoto's is dat glanzend zwart, ben benieuwd naar de ervaringen omtrent vlekken/vingerafdrukken en krasgevoeligheid.
WimGTI schreef:Veel mooie foto's van de auto, voornamelijk buiten. Maar heeft iemand ook meer foto's van het dashboard/middenconsole?
Op sommige persfoto's is dat glanzend zwart, ben benieuwd naar de ervaringen omtrent vlekken/vingerafdrukken en krasgevoeligheid.
Daar heb ik zeer zeker wat aan, bedankt voor het posten!
Hoe ervaar je het gedeelte rond de pook? Is dat een beetje goed/makkelijk schoon te maken en te houden zonder krassen?
Of heb je 'm daarvoor nog net te kort
(Ja, ben heel secuur op dat gebied van krassen in kunstof )
WimGTI schreef:Daar heb ik zeer zeker wat aan, bedankt voor het posten!
Hoe ervaar je het gedeelte rond de pook? Is dat een beetje goed/makkelijk schoon te maken en te houden zonder krassen?
Of heb je 'm daarvoor nog net te kort
(Ja, ben heel secuur op dat gebied van krassen in kunstof )
vrij makkelijk schoon te maken vezeldoekje erover en klaar volgens mij ook niet echt krasgevoelig