Haha idd van Joris. Stond goed maar vindt ze te saai

Denk dat je vailliant gespot hebt....ik stond er ook bij, we waren onderweg naar de RingGlenne schreef:Heb ik u zaterdagochtend zien staan in een tankstation in Duitsland (met enkele rocco's) of was jij dat niet? Ik denk dat er enkele gti's samen stonden maar weet ni hoe die autosnelweg heet.
ik dacht al zoietsSciroccofrank schreef:Denk dat je vailliant gespot hebt....ik stond er ook bij, we waren onderweg naar de RingGlenne schreef:Heb ik u zaterdagochtend zien staan in een tankstation in Duitsland (met enkele rocco's) of was jij dat niet? Ik denk dat er enkele gti's samen stonden maar weet ni hoe die autosnelweg heet.
Ben benieuwd, welk tankstation was het?Glenne schreef:ik dacht al zoietsSciroccofrank schreef:Denk dat je vailliant gespot hebt....ik stond er ook bij, we waren onderweg naar de RingGlenne schreef:Heb ik u zaterdagochtend zien staan in een tankstation in Duitsland (met enkele rocco's) of was jij dat niet? Ik denk dat er enkele gti's samen stonden maar weet ni hoe die autosnelweg heet..
ik kon moeilijk zien welke wagens er allemaal stonden (denk 2 gti's en 2 rocco's). ik zat in een vw busje als passagier en kon dus jammer genoeg niet even stoppen.
fun gehad hoop ik?
gr
het was op de 61 e31 iets voor Rheinbach. geen idee welk tankstation, had het te druk met kijken welke wagens er stonden (en had het al wat aan de late kant gezien)wehoo schreef: Ben benieuwd, welk tankstation was het?
Oké, dan was het niet het vertrekpunt, dat ik van hen had gehoord. Dat lag namelijk in Venlo en het tankstation was daar net over de grens in Kaldenkirchen (Nettetal).Glenne schreef:het was op de 61 e31 iets voor Rheinbach. geen idee welk tankstation, had het te druk met kijken welke wagens er stonden (en had het al wat aan de late kant gezien)wehoo schreef: Ben benieuwd, welk tankstation was het?
bestaat dit topic al...Goed idee trouwens...JimmyGTI schreef:Ik zal een nieuw topic openen voor het inbouwen van de meters
Ik kijk er eigenlijk ook nooit op. Wel is mij opgevallen dat toen ik euro95 heb getankt is niet boven de 1.0 bar uitkom en de piep van de turbodruk meter niet hoor. Met 98 kom ik altijd tot +- 1.2 bar.JimmyGTI schreef: Al met al ben ik er niet heel erg over te spreken, heb er toch best wel wat aan gehad en nu is zelfs de oliedrukmeter al retour omdat die vastgeslagen is![]()
Het is grappig om te hebben, maar je kijkt er eigenlijk nooit op
Jeejte man, dat is inderdaad volledig tegen de verwachting in.JimmyGTI schreef:Jup, de naald stond ineens vast op 1 bar en kwam daar niet meer vanaf, en dat verwacht je niet van deze dure meters!
Het is wel duidelijk te zien dat jij een grotere turbo hebt
He Olivier,Ex-Belg Olivier schreef:@ Jimmy
Waarom maak je er niet gelijk een winterset van? Een paar weken op winterbanden rijden tot je VMR peurno er is kan geen kwaad.
Nee ik bedoel 2 mm aan de voorkant van de remklauw, en niet aan de zeikant. Aan de zeikant had ik nog minder dan 1 mm. maar hier heb ik inderdaad voor de goed orde een spacertje tussen zittenKlouxOne schreef:hmm oke. dat is minder. ik zou als ik jou was wel met een spacertje voor gaan rijden hoor. 2 mm is echt te weinig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten