superdave schreef:(...)
Straks even de RNS510 punten in me navigatie zetten.
Let op dat je de waypoint van de afslag naar de A4/E40 wist, anders word je direct na het nemen van deze afslag, linksaf gestuurd. Zie eerdere post hierover.
Het gaat om dit waypoint:
In je RNS510 ziet dat zo uit:
PimVW schreef:Als de rest met een 200+ PK auto richting de Ring gaat heeft het voor mij ook niet veel zin.
Ik wacht nog even op een reactie van de gene die de leiding heeft, al dacht ik dat dat Wehoo was
Of van de rest die het belachelijk vind dat er opeens een Polo meegaat
![Knipoog ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
(...)
Niemand heeft de leiding. Alleen heb ik de tocht uitgewerkt en gepost. En mijn persoonlijke mening ken je.
(Waarbij ik wel wil aangeven dat ik het vervelend vind om discussies over wel of niet mee mogen, te voeren.)
We zijn inmiddels met een grote groep, waarbij het onvermijdelijk is dat er wachttijden ontstaan. 17-18 voertuigen gaan nu eenmaal niet ineens door een verkeerslichtsituatie. En die verkeerslichten hebben in Duitsland toch al een langere wachttijd.
Waarbij ik alleen maar wil zeggen dat de 80pk opvallen bij een (eventuele) snelle autosnelwegrit. Maar die ook weer gecompenseerd wordt door een langzamere centrumrit in Düren.
@All.
Het autosnelweggedeelte A4/E40 kan een variabele snelheidsbeperking hebben. Dit wordt aangegeven met matrixborden.