Ringrit 2011-->Nürburgring FOTO'S vanaf pag 13

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door MartijnGTI »

funracer schreef:Ralf...
Het is Tog niet erg om alleen tegaan
Sterker nog ik denk dat ik mijn vriendin of vrienden lekker thuis laat
Ik vind het egt genieten als ik alleen rij
Exact! Als ik mijn vriendin naast mij heb zitten en tik de 170 aan dan begint ze al, DOE NOU NIET. Dus ze blijft lekker thuis. Misschien dat ik wel een vriend meeneem, ook een autofreak maar die weet nog niet of hij wel zo vroeg wil opstaan :)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door Jeffreyvdt »

Ik slaap in Venlo bij de vader van mijn schoonzus dus voor mij niet heel vroeg eruit.
Ben ik bijna de eerst daar wat zeg ik dan ben ik in principe al de eerste want ik ga de avond voor de dag daar heen.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door wehoo »

jeffreyvdt schreef:Ik slaap in Venlo bij de vader van mijn schoonzus dus voor mij niet heel vroeg eruit.
Ben ik bijna de eerst daar wat zeg ik dan ben ik in principe al de eerste want ik ga de avond voor de dag daar heen.
En de avond van tevoren al Aral Ultimate 102 erin gooien. ;) Scheelt weer iets met de drukte bij het tankstation op zaterdagmorgen. Kom ik je daar wellicht al tegen. 8-) :lol:
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
JonasV
Berichten: 1058
Lid geworden op: 10 mei 2011, 18:22
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door JonasV »

@ Wehoo
Ik zal het morgen nog eens proberen! Dank je!
Ik heb wel navigatie unit in de gti, de voorloper van die 510. De mdf2 geloof ik dat dat ding heet toch? Die dvd navigatie. Werkt prima samen met zo'n solisto unit voor de mp3'tjes
Wat was het adres ook al weer van dat aral station net over de grens? (is ooit gemeld maar lui om te zoeken ;) )

@ Martijn en Funracer.

Ik mag juist niet weg zonder vriendin en eventueel vrienden die altijd mee gaan.
Zij vind het daar ook fantastisch en het kan haar niet hard genoeg gaan, (in de auto ;) )
Door haar vorige Leon 1.8 vt ook in de Gti terecht gekomen en nu heeft ze hem altijd mee omdat ik met de leasebak weg moet.....
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door wehoo »

JonasV schreef:@ Wehoo
Ik zal het morgen nog eens proberen! Dank je!
Ik heb wel navigatie unit in de gti, de voorloper van die 510. De mdf2 geloof ik dat dat ding heet toch? Die dvd navigatie. Werkt prima samen met zo'n solisto unit voor de mp3'tjes
Wat was het adres ook al weer van dat aral station net over de grens? (is ooit gemeld maar lui om te zoeken ;) )
Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
JonasV
Berichten: 1058
Lid geworden op: 10 mei 2011, 18:22
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door JonasV »

Held, dank je!
Ik zal die App toch ook maar eens beter uitproberen ;)
Ralf GTI ed30
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 mei 2011, 13:44
Type auto: MK7 GTI JD 1 266pk
Locatie: In Randstad
Contacteer:

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door Ralf GTI ed30 »

NICO en andere rijders op 13 aug,
ik ben overtuigd en ga ook mee. Evt. alleen in 30ed evt toch vriend mee.
Ik wil ook wel in Z'meer of De Meern verzamelen om gezamenlijk vanuit het westen tegen 9 uur in Venlo te zijn.
Vanuit Z'meer lijkt me 6.45 verzamelen en pas drie kwartier later (7.30) vertrekken niet echt nodig. Wellicht wordt 7.30 verzamelen bedoeld ipv 6.30.

Ik zie het wel en zal er bij zijn.
Tot gauw, Ralf
Groet, Ralf

Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1

Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door Jeffreyvdt »

wehoo schreef:
jeffreyvdt schreef:Ik slaap in Venlo bij de vader van mijn schoonzus dus voor mij niet heel vroeg eruit.
Ben ik bijna de eerst daar wat zeg ik dan ben ik in principe al de eerste want ik ga de avond voor de dag daar heen.
En de avond van tevoren al Aral Ultimate 102 erin gooien. ;) Scheelt weer iets met de drukte bij het tankstation op zaterdagmorgen. Kom ik je daar wellicht al tegen. 8-) :lol:
Dan moet ik mijn tank zo op rijden dat die dan bijna leeg is daar.
Moet niet moelijk zijn hoor ik dan mensen roepen :lol: gewoon vol gas racen.
Kom goed.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door MartijnGTI »

JonasV schreef: @ Martijn en Funracer.

Ik mag juist niet weg zonder vriendin en eventueel vrienden die altijd mee gaan.
Zij vind het daar ook fantastisch en het kan haar niet hard genoeg gaan, (in de auto ;) )
Door haar vorige Leon 1.8 vt ook in de Gti terecht gekomen en nu heeft ze hem altijd mee omdat ik met de leasebak weg moet.....
Haha, vrienden van mij verklaren me altijd voor gek als ik weer wat met de auto gedaan heb. Ieder z'n hobby. Begon vandaag op het werk erover en een collega leek het ook wel leuk. Dus wie weet kom ik toch niet alleen :)
PimVW

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door PimVW »

Mag er ook een VW Polo mee??? Een 1.4e. Ik zou dan niet het circuit op gaan, daar heb ik te weinig ervaring voor.
Zou graag is naar het circuit willen, maar om nou met z'n 2en of in je eentje te gaan...lijkt mij dit een stuk leuker.
Misschien gaat er een vriend mee mocht die informatie nodig zijn.
Ps. zou kunnen begrijpen dat jullie niet zitten te wachten op een Polo, aangezien dit een golf gti forum is maar dan hoor ik et wel!
Het is een 6R (2010) trouwens.
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door Edition30 »

Ralf GTI ed30 schreef:NICO en andere rijders op 13 aug,
ik ben overtuigd en ga ook mee. Evt. alleen in 30ed evt toch vriend mee.
Ik wil ook wel in Z'meer of De Meern verzamelen om gezamenlijk vanuit het westen tegen 9 uur in Venlo te zijn.
Vanuit Z'meer lijkt me 6.45 verzamelen en pas drie kwartier later (7.30) vertrekken niet echt nodig. Wellicht wordt 7.30 verzamelen bedoeld ipv 6.30.

Ik zie het wel en zal er bij zijn.
Tot gauw, Ralf
Hoi Ralf,
Goed besluit! Als we via "De Meern" rijden moeten we wel optijd vertrekken. Zij vertrekken om 07.30, dus daar moet je wel om 07.15 zijn. Om 06.45 moet je dus wel uit Zoetermeer vertrekken en is het handig om dan wat eerder te verzamelen, dus om 06.40. Ja is vroeg :shock: . Goed voorstel? Zoveel animo is er niet vanuit de Randstad dus we kunnen het nog aanpassen.

@allen
[negatieve denkmodes aan]Wat als het nou (stort)regent, dan heeft heeft het m.i. niet zo veel zin om in één grote spray door Duitsland te scheuren[negatieve denkmodus uit] Wat doen we dan?
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door RobvR »

Respect hoor voor jullie van ver.
Groet RobvR
RobScania
Berichten: 266
Lid geworden op: 24 mei 2011, 19:20

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door RobScania »

Vanavond mijn GTI voor een redelijk grote reparatie (Onder garantie nog) weggebracht naar de garage,helaas heb ik daardoor af moeten zeggen voor deze mooie tourtocht.

Daarom wil ik iedereen a.s zaterdag erg veel rijplezier wensen.

Gr Rob
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door wehoo »

@RobScania.
Het is niet a.s. zaterdag (6 augustus) maar zaterdag 13 augustus. 1 week later dus.
Misschien heb je hem dan al terug.

@Edition30.
Ik heb een originele (OEM :lol: ) VW paraplu achterin liggen. Ooit als geschenk van de dealer ontvangen. Hoop op goed weer houden, Jeffreyvdt vragen om zijn contacten met Helga aan te spreken en met slecht weer gaan wij (= mijn bijrijder(s) en ikzelf) ook. Alhoewel regen e.e.a. kan bederven zijn ook ook dan voor de liefhebbers ringritten mogelijk. Mooie route rijden, bochtige en heuvelachtige wegen zijn ook bij regen met een "kick" te rijden. Eten bij de Ring en een bezoek brengen aan het Ringwerk (niet teveel van voorstellen voorkomt teleurstelling) zijn dan ook nog mogelijkheden.

@PimVW.
Ik heb het hier niet voor het zeggen, maar wil toch reageren op je vraag. Hoewel ik weet/lees dat de meningen over het meegaan van "andere auto's" verdeeld zijn, vind ik dat iedereen welkom is. Zeker als "vrienden van".
Gr. Wehoo.
Afbeelding
RobScania
Berichten: 266
Lid geworden op: 24 mei 2011, 19:20

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door RobScania »

Was er even niet van bewust dat het volgende week pas was Werner, ik laat je het nog wel weten wanneer ik hem weer kan ophalen maar ze werken daar op halve kracht vanwege vakanties.....we zullen zien.
Gebruikersavatar
Floppie
Berichten: 325
Lid geworden op: 17 apr 2011, 11:05

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door Floppie »

Kan zelf helaas die dag niet maar hoop dat jullie goed weer hebben en heel veel plezier!
Hou alles heel ;)
Grtz. Floppie

VW Golf V GTI - Edition 30 - 344 PK/448 Nm
Gebruikersavatar
superdave
Berichten: 521
Lid geworden op: 11 jun 2011, 10:25
Type auto: GTE
Locatie: Kop NoordHolland

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door superdave »

Ik heb er zin in, ik kom samen met een vriend. Hopen op goed weer, zit alleen even te twijfelen of ik al mijn nieuwe set banden eronder plaats... op zich kunnen ze nog wel even.

Straks even de RNS510 punten in me navigatie zetten.
VW Golf GTE MY16
VCDS / VagCom Service Noord Holland
PimVW

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door PimVW »

Als de rest met een 200+ PK auto richting de Ring gaat heeft het voor mij ook niet veel zin.
Ik wacht nog even op een reactie van de gene die de leiding heeft, al dacht ik dat dat Wehoo was ;)
Of van de rest die het belachelijk vind dat er opeens een Polo meegaat ;)

@PimVW.
Ik heb het hier niet voor het zeggen, maar wil toch reageren op je vraag. Hoewel ik weet/lees dat de meningen over het meegaan van "andere auto's" verdeeld zijn, vind ik dat iedereen welkom is. Zeker als "vrienden van".[/quote]
funracer
Berichten: 136
Lid geworden op: 04 jul 2011, 13:58

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door funracer »

Ik had ook al gevraagt ma volgens mij was het antwoord.. Liever niet
Anders waren 2 extra auto's gekomen een lege kadet gsi en een lege golf 2 rally met golf5 r32 blok
Maar meschien mag je bij iemand mee rijden
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door RobvR »

Mijn persoonlijke mening is dat iedereen welkom is. Je moet je alleen wel afvragen of je met 80 pk mee kan komen. Ik kan me voorstellen dat we toch redelijk doorrijden en dat de minder snelle wat later aankomen en ook de stops onderweg missen omdat de gti's/r'en al weer weg zijn. Tevens moet je ervoor uitkijken dat je niet teveel op de limiet gaat rijden om bij te blijven wat tot gevaarlijke situaties kan leiden.
Groet RobvR
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door rabies »

Nou met een golf II met R32 blok rij je toch niet voor gek lijkt mij :)
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door RobvR »

rabies schreef:Nou met een golf II met R32 blok rij je toch niet voor gek lijkt mij :)
Volgens mij heeft een r32 blok iets meer dan 80 pk :mrgreen:
Groet RobvR
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door wehoo »

superdave schreef:(...)
Straks even de RNS510 punten in me navigatie zetten.
Let op dat je de waypoint van de afslag naar de A4/E40 wist, anders word je direct na het nemen van deze afslag, linksaf gestuurd. Zie eerdere post hierover.

Het gaat om dit waypoint:

Afbeelding

In je RNS510 ziet dat zo uit:

Afbeelding

Afbeelding
PimVW schreef:Als de rest met een 200+ PK auto richting de Ring gaat heeft het voor mij ook niet veel zin.
Ik wacht nog even op een reactie van de gene die de leiding heeft, al dacht ik dat dat Wehoo was ;)
Of van de rest die het belachelijk vind dat er opeens een Polo meegaat ;)
(...)
Niemand heeft de leiding. Alleen heb ik de tocht uitgewerkt en gepost. En mijn persoonlijke mening ken je.
(Waarbij ik wel wil aangeven dat ik het vervelend vind om discussies over wel of niet mee mogen, te voeren.)
We zijn inmiddels met een grote groep, waarbij het onvermijdelijk is dat er wachttijden ontstaan. 17-18 voertuigen gaan nu eenmaal niet ineens door een verkeerslichtsituatie. En die verkeerslichten hebben in Duitsland toch al een langere wachttijd.
Waarbij ik alleen maar wil zeggen dat de 80pk opvallen bij een (eventuele) snelle autosnelwegrit. Maar die ook weer gecompenseerd wordt door een langzamere centrumrit in Düren.

@All.
Het autosnelweggedeelte A4/E40 kan een variabele snelheidsbeperking hebben. Dit wordt aangegeven met matrixborden.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door rabies »

RobvR schreef:
rabies schreef:Nou met een golf II met R32 blok rij je toch niet voor gek lijkt mij :)
Volgens mij heeft een r32 blok iets meer dan 80 pk :mrgreen:

Een golf 2 rally met golf5 r32 blok.. 80 pk?????????
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Ringrit 2011 ---> Nürburgring (final)

Bericht door Wilcoos »

Naar aanleiding van de deelname discussie. Het lijkt mij dat alle leden meer dan welkom zijn. Uiteraard moet je zelf wel even afvragen hoe ver je mee kan komen bij een bepaalde meeting gezien het vermogen en rijstijl ;)

Het kan niet zomaar de bedoeling zijn dat er bij een meeting van dit forum allerlei andere typen auto's en clubs aanhaken. Dan is het immers geen meeting meer van het golfgtiforum. Dat betekent dan weer niet dat het verboden is om een vriend oid mee te nemen.
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Plaats reactie

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten