Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja, het ziet er niet super uit die grafiek van APR, maar als je die op 98 rolt zal er misschien toch ook wel zon 235 pk en 370nm uitkomen, dat is dan redelijk vergelijkbaar met een ABT chip niet.
Die 270 voor een stage 1 is niet verkeerd zeg, ook een mooi koppel. Wat versta jij onder JD-MAX Mark?
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm) ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Denk dat hij 235pk en 360Nm gedaan zou hebben inderdaad op 98.
Maar vooral het instorten boven de 5000rpm is niet echt nice (dit zat echt in de software).
Dat ding is echt door JD op de max gezet, eigenaar wilde alles uit de kast trekken, omdat hij toch veel winst wilde voelen vd tuning.
Normaliter hou je wat marge over. Dan gaat het niet meteen stuk als je bv een keer 95 gaat tanken.
Helder verhaal, goed dat je zoiets erbij vermeld!
Persoonlijk snap ik daar niks van, misschien 5 a 10 pk en wat koppel erbij hebben (voel je daar nu echt wat van), wetende dat e.e.a. echt op de grens van het veilige staat!
En dan maar hopen dat je niet een keer slechte 98 tankt en de boel goed heet wordt, maar goed ieder zijn wensen natuurlijk.
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm) ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Race Eend schreef:Denk dat hij 235pk en 360Nm gedaan zou hebben inderdaad op 98.
Maar vooral het instorten boven de 5000rpm is niet echt nice (dit zat echt in de software).
Dat ding is echt door JD op de max gezet, eigenaar wilde alles uit de kast trekken, omdat hij toch veel winst wilde voelen vd tuning.
Normaliter hou je wat marge over. Dan gaat het niet meteen stuk als je bv een keer 95 gaat tanken.
hij had beter kunnen katkloppen en wat marge inbouwen op stage 1,5
Eric H schreef:Paul Welther is de oud eigenaar van Biesheuvel Motorsport....
Is een van de "grondleggers" van chiptuning in Nederland ( wordt door meerdere mensen beaamt )
Raar dat hij dus bij jullie totaal niet bekend is ?
is al een hele oude post maar wil even iets recht zetten wat hierboven vermeld staat.
Paul Welther is nooit eigenaar of betrokken geweest bij biesheuvel motorsport.
Altijd al een familie bedrijf geweest , nooit anders dan een Biesheuvel Zelf.