Vindt het raar omdat ik ze aan beide kanten mis

gr Gerben
Klopt, heb ik ook gehad, met wassen zag ik dat er eentje weg was, waarschijnlijk los getrild en verloren, word dus naar de dealer.......gerben302JD schreef:Vanochtend de auto weer even gewassen!
Zag trouwens dat er geen kapjes in de wielkasten zit van de mistlampen
Daar zit toch beschermkapjes in of heb ik dat mis?
Dacht dat ik eerder de kapjes wel zag zitten!
Nog steeds geen gele plakkers,8 Oktober bestelt,10 oktober van mijn rekening af....en al 2 mails gestuurd dat ik ze nog niet ontvangen hebgerben302JD schreef:Oké mannen bedankt voor de bevestiging.
Wordt volgende week maar een paar kappies bestellen!
Gr.
Kan me herrineren dat het bij mij ook lang duurde.Gti-Mar schreef:Nog steeds geen gele plakkers,8 Oktober bestelt,10 oktober van mijn rekening af....en al 2 mails gestuurd dat ik ze nog niet ontvangen hebgerben302JD schreef:Oké mannen bedankt voor de bevestiging.
Wordt volgende week maar een paar kappies bestellen!
Gr.![]()
Duurt dat altijd zo lang?
Super vet Erik, staaltje vakwerkErikGTI schreef:Een bootlogo ontworpen voor de RNS-510...
Ik heb erg veel "speeltjes" erin en noem hem altijd een James Bond auto...dus nu meer de daad bij het woord gezet....(al heb ik nog niets)
Moet nog even goed inlezen of ik hem kan branden met EAC en op een cd om hem te importeren....
Geen schande om mee te mogen rijden....Girlzdad schreef:De velgen verwisseld
Voor
Na
Dan zou ik toch zeker over 260 pk moeten beschikken toch? Begint nu wel erg te kriebelenErikGTI schreef:ABT of JD chippen met bv. Stage I en je invoegstrook kan nooit meer te kort zijn om die 3 liter BMW-Trabant even ziek te maken...ook al zet je de achtervolging nog zo laat in....
Ik vond het juist geen trabant haha. Het was denk ik geen splinternieuwe 330D. Rap was ie wel maar ik vond toch dat ik hem aardig bij hield, inhalen ging me echter niet lukken!73GTI schreef:een 330d BMW-Trabant???
een nieuwe 330d heeft 242pk en 520nm! 6.1sec 0/100km/h en een top van 250km/u daar ga je niet van winnen in standaard een GTi
ja als je gaat chippen dan wel(dan maar hopen dat de bmw niet is gedaan, komt bij ziptuning op 300pk/602nm)!!!!
mvg lex
Serious !?KlouxOne schreef:Ik heb met mijn GTI van de zomer nog een
VerpletertMoest tot 2 x echt gas los laten. anders reed ik vol achterin
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten