eerlijk gezegd dacht ik van niet.Schippersss schreef:Wagen die dik 2ton weegt, kan je hem hebben...
ding heeft 306pk 0-100 in 6.7 sec
maar dit viel tegen
eerlijk gezegd dacht ik van niet.Schippersss schreef:Wagen die dik 2ton weegt, kan je hem hebben...
ja en toen werd hij wakker hahahahGTI_MaRsS-72 schreef:Serious !?KlouxOne schreef:Ik heb met mijn GTI van de zomer nog een
VerpletertMoest tot 2 x echt gas los laten. anders reed ik vol achterin
Dacht het niet. Ik zat naast Klouxone toen we deze heer tegenkwamen.73GTI schreef:ja en toen werd hij wakker hahahahGTI_MaRsS-72 schreef:Serious !?KlouxOne schreef:Ik heb met mijn GTI van de zomer nog een
VerpletertMoest tot 2 x echt gas los laten. anders reed ik vol achterin
mvg lex
ik zeg 10 van de 10 stoplichtsprintjes voor de tractor!MkVI Nmgn schreef:Ik zeg dat de Ed30 sneller is als die tractor
ff ter vergelijk73GTI schreef: @staffpride
tis moeilijk te geloven maar je heb het voordeel van de twijfel![]()
mvg lex
73GTI schreef:ik zeg 10 van de 10 stoplichtsprintjes voor de tractor!MkVI Nmgn schreef:Ik zeg dat de Ed30 sneller is als die tractor
weet niet hoeveel geld er in de ed30 is gestoken om dat vermogen te halen maar denk meer dan 1750euro?
ga met de tractor naar een tunner ik zeg 455pk 890nm voor dat geld
@staffpride
tis moeilijk te geloven maar je heb het voordeel van de twijfel![]()
mvg lex
Telt dat niet dan als hij op een trailer staat?Girlzdad schreef:Ik heb is een Ferrari ingehaald.
Dat het op een trailer stond moet je niet verder vertellen
staffpride schreef:Telt dat niet dan als hij op een trailer staat?Girlzdad schreef:Ik heb is een Ferrari ingehaald.
Beetje jammer toch welErikGTI schreef:staffpride schreef:Telt dat niet dan als hij op een trailer staat?Girlzdad schreef:Ik heb is een Ferrari ingehaald.
Tja....twijfelgevalletje, Erwin
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 4 gasten