Renekesgti schreef:@Staffpride, ik neem aan dat JD contact opneemt met XT om verhaal te halen? Wellicht kunnen zij een potje breken.
Nou ja wat een zeurverhaal. Is de resonantie niet inmiddels weg, of ben je er al aan gewend?
Ik heb deze week al een aantal x contact met Mark gehad, en we hebben in goed overleg
besproken hoe we het nu verder afhandelen.
Heb al een "goed" (lees ##@*!!) gesprek gehad met XT.
Komt er op neer dat je eerst moet gaan dreigen en dat meneer dan wel stappen onderneemt
Maandag morgen stuurt hij nog een mail dat de dp eind deze maand pas geproduceerd wordt (na eerst half september), en volgens vd Velden liggen ze bij Milltek gewoon op voorraad.
Na dat verteld te hebben tegen meneer XT, ging hij even bellen met Milltek, (want hij wilde het nummer van de contactpersoon bij milltek niet aan mij geven

) nu word hij wel in 1 keer gelijk voor me gemaakt en opgestuurd
Dus na dit weekend moet hij er zijn (alweer

).
Hoop dat hij zich nu wel aan zijn beloftes houd en dat die pijp er dan ligt, zodat we kunnen beginnen om een probleem op te lossen.
Resonantie is alleen maar erger geworden na het inbranden van de uitlaat, wennen zal je er nooit aan doen.
Iedereen die met me meerijd valt het gelijk op.
Rij al 20 jaar auto (ben begonnen op mijn 16e

) en heb nooit anders gehad als gtitjes en tussendoor een corrado vr6 (en wat auto's van de zaak). Heb op al mijn auto's altijd een compleet uitlaatsysteem gemonteerd gehad met hetzij chiptuning, aangepaste K-jetronic, andere nokkenassen, andere koppelingen, afgedraaid vliegwiel, open luchtfilters, spaghetti spruitstukken, enz.
Maar nooit heb ik zo'n irritant geluid gehad uit een uitlaat als dat ik nu heb. Herrie maakt ie niet, begrijp me niet verkeerd, maar echt zo'n fucking irritante brom bij bepaalde toerengebieden, (tussen 1500 en 2000 rpm en vanaf 2800 tot 4000 tpm) dat je als je een stuk bent wezen rijden een serieuze piep in je oren hebt. Heel mijn wagen trilt er van.
Kom je boven de 4000 tpm dan is het weg. Je hoort de uitlaat nog wel, maar niet die irritante brom.
Als je even zou rijden denk je valt wel mee, maar het gaat na een tijd doordreunen in je oren (niet fijn!!!).
Ik merk het gewoon als ik flink stuk heb doorgereden, dan heb ik 's avonds last van mijn oren.
En om nu heel de tijd boven de 4000 tpm te rijden (zit ik in zijn 6 toch al op de 180), is niet goed voor de bankrekening.
Heb ondertussen ook al met diverse forumleden met een miltek meegereden (Kloux non res, jimmy non res, ronnyR res oa), maar geen van alle heeft wat ik heb.
Ik heb in mijn eerst mail naar JD en ook XT al aangegeven dat ik aan een fabricagefout zat te denken, maar volgen Milltek ligt het aan de downpijp omdat het systeem daar op ontwikkeld is. Een kat meer of minder kan idd wat met je geluid doen (tegendruk/golven) maar die paar cellen minder twijfel ik ook aan.
Maar we hebben dus besloten om het advies van milltek op te volgen en dan zien we wel verder.
Het enigste wat ik hoop is dat het nu niet weer maanden gaat duren, want heb er een beetje genoeg van.(kost me mijn oren)
Als het een eindeloos verhaal dreigt te worden dan neemt milltek de hele handel maar terug, want dan leveren ze geen product waar ze mee adverteren en heb geen zin om nog langer zo door te rijden. Wil nu wel weer eens gaan genieten van het rijden.
Volgens Milltek website: No cabin drone bij het 3" racesysteem
En dit als slogan
'Performance to blow your mind, not your ears!'
We wachten weer geduldig dit weekend af en hoop dat XT zijn beloftes waar maakt en dat er woensdag een dp klaar ligt.
Nogmaals weer geduld dus.........