Thank kerel! Ja het was af en toe ff zweten letterlijk en figuurlijk, vooral Erwin daar onder het dashboard hahaKlouxOne schreef:het zit er allemaal weer mooi in Rene. Sommige dingen zaten mee andere weer tegen. het is allemaal netjes weg gewerkt. Het misstaat de auto zeker niet! hij is er een stuk knapper op geworden. Die milltek eindstukken staan hem ook erg goed. Erg mooie GTI MKVI.
Nu nog even de catch-can er op knallenje hebt gelijk kunnen aanschouwen wat een troep eruit kwam.
Ik deed het op de Thuiskomer krikKlouxOne schreef:ja zeker. de Sensor onder de auto was ook een leuke. met een brug was het wat makkelijker geweest maar goed dat wisten wij al![]()
Op de thuiskomer krikMkVI Nmgn schreef:Ik deed het op de Thuiskomer krikKlouxOne schreef:ja zeker. de Sensor onder de auto was ook een leuke. met een brug was het wat makkelijker geweest maar goed dat wisten wij al![]()
![]()
En even mijn complimenten voor heren in Dord! En de milltek eindtips staan heel strak onder de auto ga het zeker even overwegen nu!
En succes met het plaatsen van de Catch-Can is niet heel veel werk even koppie erbij en hij zit er met een uurtje in Mijne zit er nu een weekje op volgende week ga ik hem ook maar eens legen een keer als het spul niet bevroren isEn anders de auto even een middagje binnen zetten en kan het als nog eruit gehaald worden!
Allemaal niet nodigRenekesgti schreef: Op de thuiskomer krikWTF Tonnie, die staat al niet echt stabiel. Toch wel een bokje gebruikt?
Haren op zijn tanden onze Tonnie, die doet dat gewoon ff op de fabriekskrik.MkVI Nmgn schreef:Allemaal niet nodigRenekesgti schreef: Op de thuiskomer krikWTF Tonnie, die staat al niet echt stabiel. Toch wel een bokje gebruikt?
![]()
Ach kleinigheidjes houd je toch,Renekesgti schreef: Haren op zijn tanden onze Tonnie, die doet dat gewoon ff op de fabriekskrik.
Ja was erg warm daar in dat verdomhoekje van me. En de heater stond er ook nog eens vol op te blazenRenekesgti schreef:Thank kerel! Ja het was af en toe ff zweten letterlijk en figuurlijk, vooral Erwin daar onder het dashboard hahaKlouxOne schreef:het zit er allemaal weer mooi in Rene. Sommige dingen zaten mee andere weer tegen. het is allemaal netjes weg gewerkt. Het misstaat de auto zeker niet! hij is er een stuk knapper op geworden. Die milltek eindstukken staan hem ook erg goed. Erg mooie GTI MKVI.
Nu nog even de catch-can er op knallenje hebt gelijk kunnen aanschouwen wat een troep eruit kwam.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast