Denk aan het volgende:
8:00
9:30
11:00
12:30
14:00
15:30
En wat lekkers bij de koffie/ lunch natuurlijk....

Wordt vast weer gezellie
Gti-Mar schreef:Denk dat een tijdschema van te voren wel het fijnste werkt(net als de vorige keer) anders sta je wel heel lang te wachten,zeker als Raymond 1,5 uur per auto rekent.
Denk aan het volgende:
11:00 - ed60letzebuerg (Rene) katmod
15:30
En wat lekkers bij de koffie/ lunch natuurlijk....![]()
Wordt vast weer gezellie
ED60Letzebuerg schreef:Gti-Mar schreef:Denk dat een tijdschema van te voren wel het fijnste werkt(net als de vorige keer) anders sta je wel heel lang te wachten,zeker als Raymond 1,5 uur per auto rekent.
Denk aan het volgende:
15:30 - Schippersss katmod
Wordt vast weer gezellie
Schippersss schreef:ED60Letzebuerg schreef:Gti-Mar schreef:Denk dat een tijdschema van te voren wel het fijnste werkt(net als de vorige keer) anders sta je wel heel lang te wachten,zeker als Raymond 1,5 uur per auto rekent.
Denk aan het volgende:
9:30 - Gti-Mar Kat mod.
Wordt vast weer gezellie
Nu de rest nog......ED60Letzebuerg schreef:Kijk dat gaat lekker zo!
Voordat iedereen erop staat is het al de 23eGti-Mar schreef:Nu de rest nog......ED60Letzebuerg schreef:Kijk dat gaat lekker zo!
Ik denk dat het maart worden omdat dan ook de eindstukken worden gedaan, maar dat is aan Tim omdat te zeggenMeik schreef:Ik zou me graag nog willen aanmelden voor de Simons middendemper.
Het zou voor mijn de 23ste kunnen maar in maart is ook geen probleem.
Ik zie ook nog een 8:00 uurtje staan hoor....Mister s schreef:Voor Tim is de 12.30 nog vrij![]()
Dan zijn alle 5 de afspraken voor de 23ste gepland. @tim is er al een datum in maart gepland?
Heerlijk 8.00 aanwezig zijn op zaterdagGti-Mar schreef:Ik zie ook nog een 8:00 uurtje staan hoor....Mister s schreef:Voor Tim is de 12.30 nog vrij![]()
Dan zijn alle 5 de afspraken voor de 23ste gepland. @tim is er al een datum in maart gepland?
Tja iemand moet de catering voorbereidenMister s schreef:Heerlijk 8.00 aanwezig zijn op zaterdagGti-Mar schreef:Ik zie ook nog een 8:00 uurtje staan hoor....Mister s schreef:Voor Tim is de 12.30 nog vrij![]()
Tim,Timvgti schreef:Nou Meik ik heb het geregeld voor je hoor! Je moet vroeg je bedje uit, maar je kan mooi de 23e!
Wacht je daarna nog wel ff gezellig op de anderen?
Dus definitief als volgt op 23 februari 2012 bij Lynx Cardesign, Weg en Bos 47
2661 DL Bergschenhoek:
08:00 - Meik Simons middendemper
09:30 - Gti-Mar katmod
11:00 - ed60letzebuerg katmod
12:30 - Timvgti Katmod
14:00 - Lay Katmod
Graag hoor ik van een ieder een bevestiging en wanneer je ongeveer denkt te komen.
Ik heb er zin in en hoop dat de katmod ons voordeel gaat brengen!
We vergeten de koek voor bij de koffie niet he?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten