Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forum voor projecten van leden. Hier kunnen leden die hun aanpassingen aan hun auto maken ze tonen. Uiteraard kan je er ook voor kiezen om je aanpassingen gewoon in je voorsteltopic bij te houden.
Heb zojuist even de bandenboer gebeld en die zegt dat een 225 band niet zo slim is op dat op een 8.5 j velg.
Die zegt dat je een getrokken look krijgt ik ben daar niet zo kapot maar ieder zijn ding natuurlijk.
Als ik op de foto's kijk van jou auto heb ik helemaal niet het idee dat je een getrokken look hebt.
ik kijk nu steeds naar de VMR V710 en dan 19X8.5j ET 45 doe ik dat goed.
Of is er er ook een 19X8J ET 45.
Sorry voor de vele vragen maar ben hier niet zo in thuis en mocht ik de velgen willen is het een beetje slordig om het verkeerde te bestellen.
Hoop van je te horen.
Heb zojuist even de bandenboer gebeld en die zegt dat een 225 band niet zo slim is op dat op een 8.5 j velg.
Die zegt dat je een getrokken look krijgt ik ben daar niet zo kapot maar ieder zijn ding natuurlijk.
Als ik op de foto's kijk van jou auto heb ik helemaal niet het idee dat je een getrokken look hebt.
Sorry voor de vele vragen maar ben hier niet zo in thuis en mocht ik de velgen willen is het een beetje slordig om het verkeerde te bestellen.
Hoop van je te horen.
Groetjes Bart
Bart,
225 getrokken?? Ik heb 225/35 op 9,5J en ja dat is getrokken.. Op 8,5J zou ik persoonlijk 215/35 doen.. Maar dat is ook getrokken..
225 vind ik totaal niet getrokken..
Check tyrestretch.com
MK5 GTIEDITION30air-18"Porsche Eta Beta-JD Engineering Stage I-324PK-435Nm
POLO 6RGTIstatic 17" BBS RS-SennaProducts.com/JD Engineering stage II-230PK Audi A3 SB 8P 2013 - s-tronic,S-line-Airlift-18"Porsche Eta Beta
MK6 GTI EDITION35JD stage2 367PK Audi TT 8N 1.8T 225pk Static H&R ultralow-19"Rotiform Audi A3 8V SB s-line
Golf MK7,5 R-line lapiz Blue
Golf Mk7GTI clubsport - Racingline - JVV Automotive
Golf Mk8GTI clubsport45 - Racingline - JVV Automotive
insta: mr_gticlubsport
Hoop van je te horen.
Groetjes Bart
Hey Bart,
225 is echt niet getrokken op deze velgen. ik weet niet zo directen of het 8j of 8,5 j is maar ik denk 8,5J. Dan zou ik zeker niet hoger gaan dan 225.
Pedro schreef:Ongelovelijk dat je dit fraaie resultaat met alleen veren hebt verkregen...Super fraaie wagen!
Het is nu ook wel mode om mega diep te gaan, maar dit vind ik veel mooier omdat het ook nog functioneel is en geen parkeerstand. En met veren is het helemaal mooi ja.
Was dat even lachen op de A326 niet? tenminste volgens mij was jij dat toch echt?
Dacht de auto al te herkennen, hele dikke GTI heb je!! DSG knalt trouwens behoorlijk bij terugschakelen, kon het gewoon horen achter je! Ik heb in ieder geval weer minimaal 1mm van mijn winterbanden gerookt met deze temperaturen en snelheden.
Helaas stond ik vlak vantevoren bij een lege E85 pomp in Nijmegen, had er pure 98 inzitten.
Misschien had ik het je anders nog iets lastiger kunnen maken, maar volgens mij konden we elkaar redelijk volgen
grt Luuk
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm) ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)