Interessepeiling: GROUPBUY voorkat verwijderen bij LYNX
- Mister s
- Type auto: Golf mk5 gti dsg
Re: Interessepeiling: GROUPBUY voorkat verwijderen bij LYNX
Heel misschien kom ik ook even kijken. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig 

Top. Je bent van harte welkom! Gezellig.Mister s schreef:Heel misschien kom ik ook even kijken. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig
P.s.: check je PB even.
-
- Type auto: Golf GTI 6
Beste Tim,Timvgti schreef:En alvast kijkende naar hoe de lijst nu gaat worden voor de tweede groep:
• Stefz0r [Golf mk5 kenteken doorgegeven] -> KATMOD en Milltek GT80 sierstukken
• Mister S [Golf mk5 GTI kenteken doorgegeven] -> KATMOD en FOX 80mm sierstukken en Simons ronde simons middendemper)
• rieshammer [Golf mk6 GTI kenteken doorgegeven] -> KATMOD
• FGT [Golf mk5 GTI] -> Komt de 23e luisteren naar de Simons middendemper en maakt aan de hand daar van keuzes
• GTIpower [Golf mk5 GTI] -> Wat wil jij precies gedaan hebben? De simons middendemper én katmod?
• Meik [Golf mk5 GTI] -> Wat wil jij precies gedaan hebben? De simons middendemper én katmod?
'Rieshammer' is dit voor jou ook akkoord? Omdat jij de enige was die 23feb niet kon, maar daarna niets meer van je gehoord?
En sorry 'Meik', de eerste dag is enkel voor katmods, dan heeft Raymond geen tijd om ook middendempers te doen vrees ik (ik wil het nog wel even navragen voor je)...
Heb ik nu iedereen? Zie ik niemand over het hoofd?
Gr
Tim
excuus voor late reactie: ik ben besmet geraakt met een virus ...
Dat komt elk jaar terug; het zg carnavalsvirus, breekt meestal uit "onder de rivieren", hoe zuidelijker hoe zwaarder de gevolgen. Hierdoor was mijn online verkeer beperkt tot afspraken hoelaat we waar ontmoeten. Ik begrijp goed dat meeste stemmen gelden, en aangezien bijna iedereen op de 23 kon, wil ik mij aansluiten bij de 2e groep. Ik zit nl zelf op 23 feb in de Allianz Arena te kijken naar Bayern München - Werder Bremen.
Tim, regel jij ook de 2e afspraak bij Raymond, je begint inmiddels aardig ervaring te krijgen

Misschien (te) simpel gedacht, het zou kunnen beginnen om Raymond een zelfde lijstje met starttijden en voorgestelde GTI-bezitters + gewenste mods te sturen. Belangrijkste is weer de datum(s) waarop het zou kunnen. Dus als Raymond gauw enkele data doorgeeft waarop we als leden kunnen reageren is dat zeer welkom.
Hoop dat er ditmaal wel iets tussen zit waarop ik bij de rest kan aansluiten. Zou evt Raymond ook bereid zijn om -tegen zelfde condities- een bezitter op een separate dag te helpen. Bij de 2e dag zou ik liefst vooraan willen zitten omdat de anderen allemaal extra mods willen en het dan wat lastiger inschatten is hoeveel tijd per auto nodig is voor Lynx.
Ik wens iedereen volgende week alvast veel plezier bij Lynx en weet zeker dat jullie met een brede smile huiswaarts rijden.
groetjes
Rieshammer
GTI mk6 DSG 2009 | zwart | 2.0 295,8pk 426,8Nm | K&N inlegfilter | Katmod | JDstage 1 DSG | JDstage 2 motorsoftware | BPultimate 98 | 18" tam detroit
GTI mk1 1981 | zilvermetallic | 1.6 110pk 140Nm | origineel | 13" vial | familiebezit: '1e' eigenaar
Totaal 567pk 406Nm gti power
GTI mk1 1981 | zilvermetallic | 1.6 110pk 140Nm | origineel | 13" vial | familiebezit: '1e' eigenaar

Beste 'Rieshammer':
Geeft niks hoor de je carnaval gevierd hebt, maarrruh dat was toch dinsdag al afgelopen?
Omdat jij idd de enige was die de 23e niet kon en ik niet eerder een bevestiging van jou kreeg of jij wel of niet bezwaar had om aan te sluiten bij de tweede groep, ben ik zo vrij geweest om jou idd naar de tweede groep te verplaatsen.
Zie mijn eerdere post, waarbij ik alvast een lijst voor de tweede groep aan gaf (want idd neem ik ook de tweede dag qua organisatie voor mijn rekening).
Hier die lijst nogmaals:
• rieshammer [Golf mk6 GTI] -> KATMOD
• Stefz0r [Golf mk5 GTI] -> KATMOD en Milltek GT80 sierstukken
• Mister S [Golf mk5 GTI] -> KATMOD en FOX 80mm sierstukken en Simons ronde simons middendemper)
• FGT [Golf mk5 GTI] -> Komt de 23e luisteren naar de Simons middendemper en maakt aan de hand daar van keuzes
• GTIpower [Golf mk5 GTI] -> Wat wil jij precies gedaan hebben? De simons middendemper én katmod?
Mogelijke data zijn nog niet bekend, maar komen zodra Lynx de sierstukken binnen heeft.
Ik zal dan een lijstje maken met data en tijdstippen en zal rekening houden met jouw wens om als eerste te gaan.
@GTIpower: Graag hoor ik van jou wat je precies gedaan wilt hebben en via PB jouw kenteken ivm bestelling pakking, als je de katmod wil.
Geeft niks hoor de je carnaval gevierd hebt, maarrruh dat was toch dinsdag al afgelopen?

Omdat jij idd de enige was die de 23e niet kon en ik niet eerder een bevestiging van jou kreeg of jij wel of niet bezwaar had om aan te sluiten bij de tweede groep, ben ik zo vrij geweest om jou idd naar de tweede groep te verplaatsen.
Zie mijn eerdere post, waarbij ik alvast een lijst voor de tweede groep aan gaf (want idd neem ik ook de tweede dag qua organisatie voor mijn rekening).
Hier die lijst nogmaals:
• Mister S [Golf mk5 GTI] -> KATMOD en FOX 80mm sierstukken en Simons ronde simons middendemper)
Mogelijke data zijn nog niet bekend, maar komen zodra Lynx de sierstukken binnen heeft.
Ik zal dan een lijstje maken met data en tijdstippen en zal rekening houden met jouw wens om als eerste te gaan.
@GTIpower: Graag hoor ik van jou wat je precies gedaan wilt hebben en via PB jouw kenteken ivm bestelling pakking, als je de katmod wil.
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Ik kom nog wel even buurten.Mister s schreef:Heel misschien kom ik ook even kijken. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
-
- Type auto: Golf GTI 6
Timvgti schreef:Beste 'Rieshammer':
Geeft niks hoor de je carnaval gevierd hebt, maarrruh dat was toch dinsdag al afgelopen?![]()
Hier die lijst nogmaals:
Hoi Tim,
5 dagen carnaval vieren betekent ook min. 3 dagen om bij te komen. Helemaal goed dat je de eerste afspraak op de 23e hebt gezet waarop iedereen wel kon. Ik sluit wel bij de 2e groep aan. Fijn dat jij die ook aan het regelen bent. Ik hoor het wel zodra Lynx de onderdelen binnen heeft en data kan aangeven. Even uit interesse: wat levert het aan extra power op als je a. milltek/fox sierstukken en/of b. Simons middendemper neemt, en dit via JD laat afstellen ? Is het voornamelijk betere optiek en sound ?
groet Helmut
GTI mk6 DSG 2009 | zwart | 2.0 295,8pk 426,8Nm | K&N inlegfilter | Katmod | JDstage 1 DSG | JDstage 2 motorsoftware | BPultimate 98 | 18" tam detroit

vrijwel niks, de bottle neck zit in de downpipe, niet in wat daarna komt. vooral niet in de sierstukken 

- Edition30
Een andere air-intake (b.v. Carbonio), een kat-mod en een andere middendemper, alles bij elkaar zorgt best wel voor wat extra pk`s. Gokje: met een chip op maat zo`n 20 pk.
Gr. Renco
op pagina 1 van de rollenbank uitdraai topic kan je per type zien wat welke modificaties doen om aan een bepaald vermogen te komen
- Mister s
Voor mij zou dit misschien het volgende betekenen;
295,5 pk / 5.300, 432,1 Nm / 3.300, JD stage 1,5 BP98 (BWA), kat-mod Pipercross filter, VWpsycho blz. 22
287,2 pk / 5.200, 419,3 Nm / 4.200, JD stage 1,5 kat-mod Carbonio met Ultimate + 5% bio! Back@GTI blz. 18
Als dit bij mij ook zo zou uitkomen dan wordt het een mooie terugrit vanaf jd

295,5 pk / 5.300, 432,1 Nm / 3.300, JD stage 1,5 BP98 (BWA), kat-mod Pipercross filter, VWpsycho blz. 22
287,2 pk / 5.200, 419,3 Nm / 4.200, JD stage 1,5 kat-mod Carbonio met Ultimate + 5% bio! Back@GTI blz. 18
Als dit bij mij ook zo zou uitkomen dan wordt het een mooie terugrit vanaf jd

Dat zou kunnen ja, daar tekenen we natuurlijk meteen voor
. Maar je kunt het toch niet echt zeggen, heeft ook veel met de conditie van het blok e.d. te maken. Blijft altijd spannend, maar je kunt beter op wat minder hopen, dan valt het altijd mee! (Volgens mijn bescheiden theorie)

- Golf 7R 400 pk / 520 nm
- Golf 6 GTI 305 pk / 450 nm
- Golf 5 GTI 275 pk / 400 nm
- Golf 6 GTI 305 pk / 450 nm
- Golf 5 GTI 275 pk / 400 nm
- Mister s
Helemaal gelijk heb je. We zien wel wat eruit gaat komen. Een mooie rit vanuit Lochem wordt het in ieder geval.Stefz0r schreef:Dat zou kunnen ja, daar tekenen we natuurlijk meteen voor. Maar je kunt het toch niet echt zeggen, heeft ook veel met de conditie van het blok e.d. te maken. Blijft altijd spannend, maar je kunt beter op wat minder hopen, dan valt het altijd mee! (Volgens mijn bescheiden theorie)

- Edition30
Wel even je score in het "rollenbank" topic plaatsen, dan zet ik het op pagina 1 

Gr. Renco
- ED60Letzebuerg
- Type auto: MK5 R32
Hoeveel pk en nm heeft dat monster van jouEdition30 schreef:Wel even je score in het "rollenbank" topic plaatsen, dan zet ik het op pagina 1
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32
Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
- Edition30
Staat in het rollenbank topic
333 pk en 425 Nm.

333 pk en 425 Nm.
Gr. Renco
- ED60Letzebuerg
Had geen zin om te zoeken.. maar bedankt!Edition30 schreef:Staat in het rollenbank topic![]()
333 pk en 425 Nm.
- Mister s
Ga ik doen! Moet alleen nog wachten tot april want mijn garantie verloopt tegen die tijd af.Edition30 schreef:Wel even je score in het "rollenbank" topic plaatsen, dan zet ik het op pagina 1
Als ik vrij ben kom ik zeker ook langs om te kijken (en natuurlijk te luisteren)
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Gr. Dave

Gr. Dave
-
- Type auto: Passat CC TSI
Helaas de 23e verhindert ivm mijn werk. Bij mij is het toch altijd moeilijk plannen omdat ik vaar, maar is het mogelijk dat ik een aparte afspraak met lynx voor de katmod? of moet het echt op een groupbuy dag?
Mijn plek is dus vrijgekomen dus nu zou iemand anders op dat tijdtip kunnen gaan.
Mijn plek is dus vrijgekomen dus nu zou iemand anders op dat tijdtip kunnen gaan.
- Mister s
@ Tim; ik zou dan in principe kunnen ipv schippers maar zou hij daar tijd voor hebben en heeft hij alles op voorraad voor mij??
@Schippers: jammer dat je zo kort voor de definitieve dag niet meer kan...
@Mister S: de sierstukken zijn helaas nog niet binnen, maar ik mail hem met de vraag. T'is tenslotte 'pas' dinsdag.
@Mister S: de sierstukken zijn helaas nog niet binnen, maar ik mail hem met de vraag. T'is tenslotte 'pas' dinsdag.
- Mister s
Ja kijk maar, als hij tijd heeft en de onderdelen zijn op voorraad kom ik graag aan het einde van de dag langs. Zo niet, ook geen probleem.Timvgti schreef:@Schippers: jammer dat je zo kort voor de definitieve dag niet meer kan...
Dan wordt het een andere keer.

Gr Tom
- ED60Letzebuerg
Net een aardig kut bericht gehad,
Ze zoude deze dagen mn golf terugbrengen, maar volgens hun komt hy nu terug tussen nu en anderhalve week. Ben er echt helemaal klaar mee met die prutsers. Ik hoop dat hy voor zaterdag klaar is.
Ze zoude deze dagen mn golf terugbrengen, maar volgens hun komt hy nu terug tussen nu en anderhalve week. Ben er echt helemaal klaar mee met die prutsers. Ik hoop dat hy voor zaterdag klaar is.
@ED60Letzebuerg: Dat hoop ik ook, want als ook jij nu af valt dan wordt het niet echt 'rendabel' voor Raymond/Lynx...
@Mister s: Raymond stuurde mij zojuist dat de Fox sierstukken helaas nog niet binnen zijn. Hij hoop dat ze deze week binnen komen, maar hij weet het niet zeker.
@Mister s: Raymond stuurde mij zojuist dat de Fox sierstukken helaas nog niet binnen zijn. Hij hoop dat ze deze week binnen komen, maar hij weet het niet zeker.
- Mister s
Ik hou het forum wel in de gatenTimvgti schreef:@ED60Letzebuerg: Dat hoop ik ook, want als ook jij nu af valt dan wordt het niet echt 'rendabel' voor Raymond/Lynx...