Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
bzb schreef:bleu tooth odb adapter besteld (6 euro) op ebay, voor de tourqe app op android, ben benieuwd, zag t al een tijdje vandaag toch maar de knoop doorgehakt voor de aanschaf
Gisteren mijn GFB DV+ vanuit Duitsland ontvangen. Heb er veel reviews en verhalen over gelezen. Vandaag gemonteerd.
Ik merk er eerlijk gezegd niet veel van. Volgens de handleiding en reviews zou hij wat beter overschakelen en het gas sneller oppakken. Enige wat ik merk is dat hij in de hogere versnellingen (vanaf 3 / 4) de touren wat soupeler oplopen, maar dat kan ook tussen m'n oren zitten
Ik laat hem er maar gewoon in zitten, want ik had nog een DV van 2010, die met dat rood rubberen paddestoeltje, en schijnt snel te scheuren. Deze was overigens nog in goede staat bij mij (zie paar reacties terug in dit topic).
justin--92 schreef:Gisteren mijn GFB DV+ vanuit Duitsland ontvangen. Heb er veel reviews en verhalen over gelezen. Vandaag gemonteerd.
Ik merk er eerlijk gezegd niet veel van. Volgens de handleiding en reviews zou hij wat beter overschakelen en het gas sneller oppakken. Enige wat ik merk is dat hij in de hogere versnellingen (vanaf 3 / 4) de touren wat soupeler oplopen, maar dat kan ook tussen m'n oren zitten
Ik laat hem er maar gewoon in zitten, want ik had nog een DV van 2010, die met dat rood rubberen paddestoeltje, en schijnt snel te scheuren. Deze was overigens nog in goede staat bij mij (zie paar reacties terug in dit topic).
Ik geloof er dus ook echt geen kont van dat dit dure ding beter is dan de 710d van vw zelf. Denk dat je het juist hebt, zal wel tussen de oren zitten. Het enige wat ie hoeft te doen is goed openen en sluiten. Mocht je een C of G revisie hebben gehad zal het wel een verbetering zijn uiteraard ivm mogelijk scheuren. echter voor teveel geld IMO. Toen ik mijn 6 nog had floot de DV bij volgas. Dit was een type G. Na het vervangen voor type D was dit weg. Dus 710D all the way. Ik zal er binnenkort bij JD nog eens naar vragen.
Renekesgti schreef:
Ik geloof er dus ook echt geen kont van dat dit dure ding beter is dan de 710d van vw zelf. Denk dat je het juist hebt, zal wel tussen de oren zitten. Het enige wat ie hoeft te doen is goed openen en sluiten. Mocht je een C of G revisie hebben gehad zal het wel een verbetering zijn uiteraard ivm mogelijk scheuren. echter voor teveel geld IMO. Toen ik mijn 6 nog had floot de DV bij volgas. Dit was een type G. Na het vervangen voor type D was dit weg. Dus 710D all the way. Ik zal er binnenkort bij JD nog eens naar vragen.
Groet, René.
Ik had idd ook type met rubbertje, dus allicht een kwalitatieve vooruitgang.
Ik hoor graag je info bij JD vandaan!
Gisteren een jongen geholpen z'n wagen te polijsten! Mooi vel blauwe BMW die nog nooit liefde heeft gehad! Vandaag de eigen wagens gewassen en tot mijn grote verbazing zag ik dat 1 of andere klojo aan 1 kant m'n bbs ventieldopjes heeft gestolen[GRINNING FACE WITH SMILING EYES] kansloos volk! Nu opzoek naar 2 nieuwe
Verlengsnoer schreef:Gisteren een jongen geholpen z'n wagen te polijsten! Mooi vel blauwe BMW die nog nooit liefde heeft gehad! Vandaag de eigen wagens gewassen en tot mijn grote verbazing zag ik dat 1 of andere klojo aan 1 kant m'n bbs ventieldopjes heeft gestolen[GRINNING FACE WITH SMILING EYES] kansloos volk! Nu opzoek naar 2 nieuwe
Vandaag de auto weer is gepoetst, kwam het volgende tegen, wat me al langere tijd irriteert.. wilde er geen nieuw topic voor openen, daarom bij deze; kent iemand dit probleem bij de Golf 6 (gti) of weet iemand hoe dit probleem op te lossen? Het is aan beide zijdes van me voorbumper, op exact dezelfde plek.. aandrukken helpt niet, want hij veert gewoon weer naar buiten
Het geluid is echt lekker. Wanneer je ''normaal'' rijdt hoor je vrijwel geen verschil maar wanneer het gas wordt ingetrapt begint die heerlijk te brullen!
Ik heb gekozen voor een milltek cat-back ( 2,75 inch, non resonated met GT 100 eind tips ).