Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan
- bluetiger
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan
BlackonBlack blijft toch een vette combi
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Dank u. (Overigens ook voor bluetiger)Meik schreef:echt een brute auto!

Vandaag weer eens de hort op. Heb de VW Navigatie West Europa van V6.1 (standaard 2010) naar V10 geüpdatet en de DVD functie gevrijwaard. Kan nog wel eens van pas komen.
JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
Even uitgelaten op t TT Circuit (gisteren):

PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Mooie wagen! Valt op dat jouw ruiten (tint) mooi in elkaar overlopen en erg donker zijn (kan overigens de lichtval zijn). Zijn de voorruiten meer getint dan wettelijk toegestaan?PatrickR schreef:Even uitgelaten op t TT Circuit (gisteren):
JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
Inderdaad! Voorzijde is 20%, achter is vele malen donkerder ... zo hebben we de groene gloed eruit gehaald die de folie anders krijgt door de originele tint van de ramen.
PSR-Performance
-
- Type auto: F150 HD 6.2
Vandaag een complete uitlaatlijn opgehaald
Bull-X tot aan de downpipe

IS-Racing "race" Downpipe

Ik heb overigens niet de titanium blauwgebrande look eindtips, maar gewoon RvS
De downpipe wil ik behandelen met hittefolie of tape zodat de warmte beter afgevoerd wordt en niet de motorruimte instraalt. Heb een stuk gelezen over keramisch coaten, wat in de racerij gedaan wordt. Wellicht een prijsopgave doen. Geen idee wat zoiets kost.
Hopelijk straks met de K&N 57S airbox en OBD tuning een 320/330 pk
Bull-X tot aan de downpipe

IS-Racing "race" Downpipe

Ik heb overigens niet de titanium blauwgebrande look eindtips, maar gewoon RvS
De downpipe wil ik behandelen met hittefolie of tape zodat de warmte beter afgevoerd wordt en niet de motorruimte instraalt. Heb een stuk gelezen over keramisch coaten, wat in de racerij gedaan wordt. Wellicht een prijsopgave doen. Geen idee wat zoiets kost.
Hopelijk straks met de K&N 57S airbox en OBD tuning een 320/330 pk
Ziet er dik uit Lorenzo! Ben benieuwd naar de resultaten 

- HansR32
- Type auto: Golf mk5 R32
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
- jaco
- Type auto: Golf GTI Clubsport
Gepoetst en gestofgezogen. Bezig geweest met de uitlaateindstukken. Die waren best wel aan een beurt toe, wat worden die dingen snel zwart
Het valt mij op dat ik deze veel minder goed schoon kan krijgen dan de eindstukken van mijn vorige Golf 5 GTI.
Van:

Naar:

Heb, naar aanleiding van tips op het forum, Mothers Wax - Mag & Aluminum Polish gekocht bij carclean. Verwerkt volgens gebruiksaanwijzing, met de hand gepoetst met een doek. Maar dat ik nu super tevreden ben, mwa. Beter dan dit heb ik ze in het verleden ook nooit gekregen, toen poetste ik ze met gewone koperpoets van de kruidvat
Nou is het wel zo dat de tips bij aanschaf al niet meer fabrieksnieuw waren.
Krijg ik dat zwarte prutje dat aan de onderkant zit er nog af als ik bijvoorbeeld ander spulletje gebruik? Of anders verwerk? Tips welkom.

Verder denk ik erover (al tijden
) om een Miltek cat-back te laten monteren, puur voor de looks en het geluid. Hoe zit het met de eindstukken hiervan? Blijven die mooier of worden die net zo makkelijk zwart als de standaard eind tips?

Van:

Naar:

Heb, naar aanleiding van tips op het forum, Mothers Wax - Mag & Aluminum Polish gekocht bij carclean. Verwerkt volgens gebruiksaanwijzing, met de hand gepoetst met een doek. Maar dat ik nu super tevreden ben, mwa. Beter dan dit heb ik ze in het verleden ook nooit gekregen, toen poetste ik ze met gewone koperpoets van de kruidvat

Krijg ik dat zwarte prutje dat aan de onderkant zit er nog af als ik bijvoorbeeld ander spulletje gebruik? Of anders verwerk? Tips welkom.

Verder denk ik erover (al tijden

- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
De milltek GT100 eindtips zijn beter schoon te maken (lees veel beter uit eigen ervaring). De ronde rand vd 80mm, 90mm Milltek en std eindtips koeken snel aan.
-
- Type auto: Polo 6r GTI
Mijn eindtips zijn ook niet meer 100% netjes te krijgen.. Ik heb er een keer aandacht aan besteeds met een alu polish en staalwol maar krijg ze niet fantastisch,, aan de onderzijde blijven er hard aangekoekte zwarte spikkeltjes zitten..
Als ik m'n eindtips nu een maand niks aan doe, zijn ze ook zwart, maar veeg ik er met 1 beweging zo weer af,, dus dat aangekoekte is naar mijn idee gewoon van een vorige eigenaar die er 40.000km nooit een doekje overheen heeft gehaald ofzo,, zonde.
Als ik m'n eindtips nu een maand niks aan doe, zijn ze ook zwart, maar veeg ik er met 1 beweging zo weer af,, dus dat aangekoekte is naar mijn idee gewoon van een vorige eigenaar die er 40.000km nooit een doekje overheen heeft gehaald ofzo,, zonde.
Gr. Justin
Polo 6r GTI | 214pk | 313Nm | DSG | Stage 1 | 2,5'' rvs CatBack non-resonated
Ex: Golf 6 gti | 283 pk | stage 1 | DSG | wit
Kijk eens of je iets van Iron-X ofzo kunt gebruiken hierop...
- jaco
- Type auto: Golf GTI Clubsport
Dus nog een reden om een Miltek aan te schaffenRenekesgti schreef:De milltek GT100 eindtips zijn beter schoon te maken (lees veel beter uit eigen ervaring). De ronde rand vd 80mm, 90mm Milltek en std eindtips koeken snel aan.

-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Lekker dan!! Navigatie er uit gejat vannacht.. Complete zijruit verdwenen, navi eruit en auto papieren ook verdwenen. Druk aan het kijken voor andere auto en zwaar aan het twijfelen welke auto van de 2 ik inruil.. Nou denk dat ik het wel weet. Als die lui nu beetje netjes inbreken overal krassen en ellende... Helaas navigatie ook later ingebouwd dus kan ook wel fluiten naar me geld..
Iemand nog een eerlijke te koop!!
- HansR32
- Type auto: Golf mk5 R32
Weet er alles van...kevin78 schreef:Lekker dan!! Navigatie er uit gejat vannacht.. Complete zijruit verdwenen, navi eruit en auto papieren ook verdwenen. Druk aan het kijken voor andere auto en zwaar aan het twijfelen welke auto van de 2 ik inruil.. Nou denk dat ik het wel weet. Als die lui nu beetje netjes inbreken overal krassen en ellende... Helaas navigatie ook later ingebouwd dus kan ook wel fluiten naar me geld..
Zwaar balen !!!
Heb nu een navi lock.
Niet mooi, maar slaapt lekkerder

Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
-
Ja mocht ik de auto houden en weer een RNS510 erin zetten komt die er zeker!! Maar denk dat ik hem maar weg doe altyd zelf zo zuinig en dan van die lijers die ff alles verpesten...HansR32 schreef:Weet er alles van...kevin78 schreef:Lekker dan!! Navigatie er uit gejat vannacht.. Complete zijruit verdwenen, navi eruit en auto papieren ook verdwenen. Druk aan het kijken voor andere auto en zwaar aan het twijfelen welke auto van de 2 ik inruil.. Nou denk dat ik het wel weet. Als die lui nu beetje netjes inbreken overal krassen en ellende... Helaas navigatie ook later ingebouwd dus kan ook wel fluiten naar me geld..
Zwaar balen !!!
Heb nu een navi lock.
-
- Type auto: Polo 6r GTI
Altijd balen, mijn rns510 was er na 3 weken ook uit.. Stond op beeld (helaas geen opsporingsindicaties) maar wel te zien dat het in totaal 40 sec duurdekevin78 schreef:Ja mocht ik de auto houden en weer een RNS510 erin zetten komt die er zeker!! Maar denk dat ik hem maar weg doe altyd zelf zo zuinig en dan van die lijers die ff alles verpesten...HansR32 schreef:Weet er alles van...kevin78 schreef:Lekker dan!! Navigatie er uit gejat vannacht.. Complete zijruit verdwenen, navi eruit en auto papieren ook verdwenen. Druk aan het kijken voor andere auto en zwaar aan het twijfelen welke auto van de 2 ik inruil.. Nou denk dat ik het wel weet. Als die lui nu beetje netjes inbreken overal krassen en ellende... Helaas navigatie ook later ingebouwd dus kan ook wel fluiten naar me geld..
Zwaar balen !!!
Heb nu een navi lock.

Ik heb er goed over nagedacht, de plus en mins afgewogen, en heb er nu maar een rcd310 in helaas
Gr. Justin
Verschrikkelijk balen zeg. Maar je autopapieren verdwenen? Dergelijke stukken laat je toch niet in de auto liggen?kevin78 schreef:Lekker dan!! Navigatie er uit gejat vannacht.. Complete zijruit verdwenen, navi eruit en auto papieren ook verdwenen. Druk aan het kijken voor andere auto en zwaar aan het twijfelen welke auto van de 2 ik inruil.. Nou denk dat ik het wel weet. Als die lui nu beetje netjes inbreken overal krassen en ellende... Helaas navigatie ook later ingebouwd dus kan ook wel fluiten naar me geld..

-
@ justin--92: ja hier gaat er ook geen rns510 meer in .. Ga ook maar kijken rcd310..
@Crokko: Ja misschien niet zo slim maar helaas lagen ze er wel in. Natuurlijk niet deel 3 van me kenteken bewijs.. Dus als goed is kunnen ze er niks mee. Maar fijn is anders.
Vandaag andere auto gekocht. Kon het toch niet over me hart krijgen om de gti weg te doen. Dus heb me andere auto ingeruild...
Trouwens wat is nu de meest simpele navi van VW die niet gewild is ??
@Crokko: Ja misschien niet zo slim maar helaas lagen ze er wel in. Natuurlijk niet deel 3 van me kenteken bewijs.. Dus als goed is kunnen ze er niks mee. Maar fijn is anders.
Vandaag andere auto gekocht. Kon het toch niet over me hart krijgen om de gti weg te doen. Dus heb me andere auto ingeruild...

- KnuffelTurk
Als je met navi wil dan kan je bijv de rns 310/315 nemen. Wordt niet zo vaak gestolen als de 510 maaaar er is wel kans op.kevin78 schreef:@ justin--92: ja hier gaat er ook geen rns510 meer in .. Ga ook maar kijken rcd310..
En anders rcd 300 ofzo navi loos gewoon een simpele radio.
Je zou stiekem ook de 510 kunnen kopen met een navilock.
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
-
Hehe ja je hebt gelijk navilock ben er eigenlijk in principe tegen.. Dat ik verplicht wordt door die lijers om zo lelijk ding aan te scahffen voor veel geld.. Maar je ontkomt er niet aan...KnuffelTurk schreef:Als je met navi wil dan kan je bijv de rns 310/315 nemen. Wordt niet zo vaak gestolen als de 510 maaaar er is wel kans op.kevin78 schreef:@ justin--92: ja hier gaat er ook geen rns510 meer in .. Ga ook maar kijken rcd310..
En anders rcd 300 ofzo navi loos gewoon een simpele radio.
Je zou stiekem ook de 510 kunnen kopen met een navilock.
- KnuffelTurk
Helemaal met je eens maar we worden gedwongen om er 1 te nemen.
Ik heb er ook 1 zet hem altijd met een gerust hart ergens neer! En wat betreft de 4 punten die uitsteken zo erg is het nou ook weer niet
Ik heb er ook 1 zet hem altijd met een gerust hart ergens neer! En wat betreft de 4 punten die uitsteken zo erg is het nou ook weer niet

Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
Gisteren mn handtekening gezet onder het koopcontract van een andere auto.
Het is een Golf 6 R geworden.
Optie's
Candy White
DSG
Leder
Schuifdak
Bi Xenon
19 inch zwarte Talladega velgen
Getinte ruiten
Parkeersensoren rondom
Dagrijverlichting led
Led achterlichten
DCC
enz....
Oftewel, alle optie's behalve de schaalstoelen en de Key-Less entry. Ik heb toevallig de originele folder thuis en aan de hand hiervan ben ik er achter gekomen.
Het is een Golf 6 R geworden.
Optie's
Candy White
DSG
Leder
Schuifdak
Bi Xenon
19 inch zwarte Talladega velgen
Getinte ruiten
Parkeersensoren rondom
Dagrijverlichting led
Led achterlichten
DCC
enz....
Oftewel, alle optie's behalve de schaalstoelen en de Key-Less entry. Ik heb toevallig de originele folder thuis en aan de hand hiervan ben ik er achter gekomen.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Gefeliciteerd met je aankoop! Wanneer krijgen we de foto's te zien? 

- KnuffelTurk
Dik gek! Ben benieuwd naar de foto's!!
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk