Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Thnks jongens ik zal even contact opnemen met Baan.
@Tonn De velg is onbeschadigd maar ik weet niet het er onder de ring eruit ziet. Ik wacht tot de winter met het verwisselen ervan. Het was echt 5sec niet opletten en toen grrrwwerrrr Ik dacht van neeeee
KnuffelTurk schreef:Thnks jongens ik zal even contact opnemen met Baan.
@Tonn De velg is onbeschadigd maar ik weet niet het er onder de ring eruit ziet. Ik wacht tot de winter met het verwisselen ervan. Het was echt 5sec niet opletten en toen grrrwwerrrr Ik dacht van neeeee
Ik weet hoe het voelt.
Heb 2 van zulke velgen daarom laat ik zo ook opknappen en meteen de gewenste kleur spuiten.
Gister een bezoekje gebracht aan Hans Sloot in Lochem voor een onderhoudsbeurt. Hans heeft 2 bandjes vervangen ivm cuppen en droogtescheurtjes. Verder de standaard dingetjes en alvast even de kat leeg laten halen voor volgend jaar als ik naar JD wil .
Golf VI GTI DSG - JD Stage2/Kat. Mod./Carbonio/GFB DV+/Milltek non-resonated catback --> 303Pk en 431Nm Sold!!
Golf VII GTI DSG Performance uit 2016
Vandaag de naven van de remschijven achter ontroest. Is het normaal dat deze gaan roesten?
Voor aflevering zijn er bij de dealer nieuwe schijven en blokken op gezet neem aan originele,maar het ziet er niet uit met al die roest er op.
Vandaag de remklauwen maar weer eens "rood" gemaakt.
Ze begonnen een beetje roze te worden, maar na een emmer sop en een
borstel zijn ze weer lekker fris.
Heb mijn deffuser, side skirts, spiegelkappen en de frontlip in hoogglans zwart laten spuiten ben er erg blij mee moet ik zeggen. Foto's heb ik niet
Heb ook nog een mooie Nurburgring/gti sticker weten te bemachtigen. Had niet verwacht dat die er leuk uit zou zien maar toen die erop zat was ik er wel blij mee ( krijg van veel mensen te horen Hey ik ben er ook geweest enz enz ).
En nog een kleine detail omdat de sleutelgaat ring erg beschadigd was ging ik op zoek naar een vervangend iets en via ebay dit gevonden.
Wielen na getrokken na montage van de nieuwe banden en auto gewassen en gepoetst zaten aardig wat zwarte strepen op van de restjes band van de 911 die voor me reed bij GP Elite moest echt met de klei aan de gang om het er af te krijgen staat er weer top bij 19 t/m 20 even naar de Eifel en Ring
Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .