Als je het meest echte wilt zien over de Twintowers-aanslag en ik bedoel dan ook echt de realiteit, moet je eens kijken naar de documentaire gemaakt door 2 Fransen die destijds deze draaiden op het moment van de aanslag.jeffreyvdt schreef:Nu op Veronica de film over de twin towers 11 september heb ik gezien echt een goeie film daar bedoel ik mee heel mooi gemaakt.
11/9 (ookwel '11 september' genoemd) van Jules Naudet en Gedeon Naudet. Twee broers gaan naar New-York om een documentaire over de brandweer van New York te draaien. Hun eerste draaidag is dinsdag 11 september. Terwijl ze in een straat op een paar honderd meter van het WTC gebouw gewoon een brandweerman interviewen voor hun documentaire zie je op de achtergrond plots een vliegtuig in één van de torens vliegen. De twee fransmannen volgen de brandweerlieden met hun camera wat unieke beelden geeft die je nog nooit gezien hebt,tot in de lobby van het WTC gebouw zelf dat op dat ogenblik nog niet ingestort is. Een film die je absoluut moet gezien hebben en van al de documentaires over 9/11 waarschijnlijk de beste.
http://www.bol.com/nl/p/dvd/11-septembe ... index.html