Mijne werken gewoon altijd dynamisch, ook zonder contact. Dus het moet kunnen.SKu schreef: ↑19 jan 2020, 10:57 Bij mij zijn de lichten zo aangesloten dat als de auto niet op contact staat hij de stroom ergens anders vandaan haalt en ze niet dynamisch werken maar gewoon knipperen. Het zijn originele VW lichten gecodeerd door Recso. Zij zeggen hier niks aan te kunnen doen en dat iedereen dit heeft. Is er iemand die dit toch kan aanpassen dat ze altijd dynamisch zijn, ongeacht contact of niet?
Led achter naar dynamisch
Re: Led achter naar dynamisch
Current: Tesla Model 3 Performance 2024
Previous: Cupra Formentor VZ310 21' - GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Previous: Cupra Formentor VZ310 21' - GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Is er bij jou ook een kabel getrokken of heb je omvormplugjes oid?Vissa schreef: ↑19 jan 2020, 13:01Mijne werken gewoon altijd dynamisch, ook zonder contact. Dus het moet kunnen.SKu schreef: ↑19 jan 2020, 10:57 Bij mij zijn de lichten zo aangesloten dat als de auto niet op contact staat hij de stroom ergens anders vandaan haalt en ze niet dynamisch werken maar gewoon knipperen. Het zijn originele VW lichten gecodeerd door Recso. Zij zeggen hier niks aan te kunnen doen en dat iedereen dit heeft. Is er iemand die dit toch kan aanpassen dat ze altijd dynamisch zijn, ongeacht contact of niet?
Geen kabel, ik heb een set vanaf VW zelf met modules erbij. Was plug en play.SKu schreef: ↑19 jan 2020, 18:57Is er bij jou ook een kabel getrokken of heb je omvormplugjes oid?Vissa schreef: ↑19 jan 2020, 13:01Mijne werken gewoon altijd dynamisch, ook zonder contact. Dus het moet kunnen.SKu schreef: ↑19 jan 2020, 10:57 Bij mij zijn de lichten zo aangesloten dat als de auto niet op contact staat hij de stroom ergens anders vandaan haalt en ze niet dynamisch werken maar gewoon knipperen. Het zijn originele VW lichten gecodeerd door Recso. Zij zeggen hier niks aan te kunnen doen en dat iedereen dit heeft. Is er iemand die dit toch kan aanpassen dat ze altijd dynamisch zijn, ongeacht contact of niet?

Current: Tesla Model 3 Performance 2024
hoi leden van de gtiforum,
heb juist zo een set 7,5 achterlichten geplast en kabel aangepast alles werkt prima behalve de dynamisch knippert in plaats van dynamisch
ik beschik over een vcds, kan er iemand de juist coderen voor de achterlichten hier delen ,alvast bedankt
M.V.G Gino
heb juist zo een set 7,5 achterlichten geplast en kabel aangepast alles werkt prima behalve de dynamisch knippert in plaats van dynamisch
ik beschik over een vcds, kan er iemand de juist coderen voor de achterlichten hier delen ,alvast bedankt
M.V.G Gino
-
- Type auto: Golf mk7
Ik ben van de standaart halogeen achterlichten naar de led dynamische achterlichten gegaan, heb ze van het weekend er in geprobeerd te zetten maar het wil niet helemaal lukken, de achter uit rij led blijft branden ook als het contact uit staat, en de knipperlicht functie werkt niet zou je mij hier bij kunnen helpen?