Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
.. absoluut niet, dat zou ik doodzonde vinden. Detail het zwart verder in je spiegels en evt de onderlip van je voorspoiler maar niet die mooie velgen die jij hebt.. Maar dat is mijn emotionele mening ..
Laatst gewijzigd door RobvR op 20 jan 2012, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Als voorbeeld mijn eigen auto met zwart dak & motorkap. Is trouwens gespoten.
Grappige is dat men vaak wel denkt dat het ook ge-wrapt is en altijd gaat voelen of er een rand zit.
Zwart op een witte auto vindt ik ook erg mooi staan.
Heb misschien een bedrijf gevonden die het voor mij gaat doen. Zeker niet de goedkoopste maar heb er wel vertrouwen in dat het netjes wordt en ze zitten dicht bij. Moet nog wel even navragen of genoemde prijs in btw is.
Gaat om blomsma.nl groot bedrijf in print, repro, sign enz in Zoetermeer. Doe er wel vaker zaken mee. Voor de spiegels wordt er wel aangegeven dat dit lastig is vanwege eventuele moeilijke hoeken en dit dus wel eens los kan laten.
Het carwrappen van het dak en de spiegels in hoogwaardig carwrap vinyl in de kleur zwart glans.
Prijs: € 349,-
Opmerkingen:
- De auto dient schoongewassen te worden aangeleverd, echter niet gewaxt.
Als Blomsma de auto moet wassen dan brengen wij hiervoor een bedrag van € 51,00 per uur in rekening.
Dit bedrag staat voor het tijdverlies en aanpassen van de planning, en het daadwerkelijk wassen van de auto
- Gelakte ondergronden dienen vòòr belettering voldoende te zijn uitgehard (droogtijd afhankelijk van type verf); en geen vuilafstotende coating te bevatten.
- Op het wrappen van de spiegels kunnen we u helaas geen garantie geven omdat de kans groot is dat de folie los gaat laten. Dit komt omdat de rondingen van de spiegels te groot zijn.
Betaling
- 100% van het totaalbedrag binnen 30 dagen na oplevering.
Genoemde prijs is inc. BTW. En gebruikt vinyl is 3M. Met de prijzen die ik voorbij heb zien komen van andere aanbieders is dit erg netjes volgens mij.
Twijfel nog een klein beetje tussen Zwart glanzend of mat. Denk zelf glanzend. Eventueel kan ik hem a.s. dinsdag al brengen...