Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ron.vandijk schreef:Dankjewel Yal,
Neen, geen reservewiel; alléén het 18" thuiskomertje past eromheen en kost EUR 360.
Daarvoor kun je ook wel een nieuwe band kopen als de lekke volgeschuimd is.
groet,
Ron
dan heb ik geluk in mijn huidige golf 7 heb ik toen een thuiskomertje met gereedschap vanaf fabriek besteld 45 eurootjes ex btw
net nog gecheckt een 18 inch
Gefeliciteerd mannen! Prachtige auto. Zijn die alu-strip raamlijsten een optie of standaard? Of komt dat door de zon. Ben eigenlijk wel benieuwd wat nieuwe filmpjes en ook of het geluid er nu beter op is geworden tov de MK6.
Klappen de spiegels nu automatisch in, of nog steeds aan het knopje draaien?
Van een verkoper het advies als je voor zwart zou kiezen, om voor deep black te kiezen i.p.v. black i.v.m. kras gevoeligheid/zichtbaarheid.
Wát een feest die VII-GTI!
Ik heb het nog niet voor mekaar gekregen om die grote glimlach van m'n gezicht te krijgen!!
Fenomenale acceleratie en in een bocht krijg je het gevoel dat je er niet uit kunt vliegen, al
zou je nog zo graag willen.... En het past mechanisch allemaal; niks naden; alles stuik-tegen-elkaar
samengebouwd alsof het een horloge is.
Voor jullie die 'm nog tegoed hebben; ik hoop dat de tijd héél hard opschiet, want er stáát je iets te wachten!!!
Heel veel bekijks ook; van liefhebbers uiteraard: duimpjes omhoog vanuit andere generaties Golf GTI; hartstikke leuk.
Ik heb het nog niet voor mekaar gekregen om die grote glimlach van m'n gezicht te krijgen!!
Fenomenale acceleratie en in een bocht krijg je het gevoel dat je er niet uit kunt vliegen, al
zou je nog zo graag willen.... En het past mechanisch allemaal; niks naden; alles stuik-tegen-elkaar
Voor jullie die 'm nog tegoed hebben; ik hoop dat de tijd héél hard opschiet, want er stáát je iets te wachten!!!
Heel veel bekijks ook; van liefhebbers uiteraard: duimpjes omhoog vanuit andere generaties Golf GTI; hartstikke leuk.
groet,
Ron
Nog gefeliciteerd Ron met je nieuwe GTI. Heel veel plezier met je auto, maar dat gaat helemaal lukken als ik je berichten lees.
Ik kan mij voorstellen dat je helemaal onder indruk komt van je auto, zeker als je over bent gestapt uit een TDI. Zelf ben ik wel benieuwd naar de ervaringen van GTI rijders die over zijn gestapt van de V/VI naar de VII. In diverse tests lees je nl. dat het een wereld van verschil zou zijn tussen een VI en een VII, maar ik vraag mij af of dit zo is. Tuurlijk een goede sper voegt zeker iets toe, maar je vliegt niet de gehele dag van bocht naar bocht als Golf GTI rijder. Dus laat maar horen.
groet,
Ron
Nog gefeliciteerd Ron met je nieuwe GTI. Heel veel plezier met je auto, maar dat gaat helemaal lukken als ik je berichten lees.
Ik kan mij voorstellen dat je helemaal onder indruk komt van je auto, zeker als je over bent gestapt uit een TDI. Zelf ben ik wel benieuwd naar de ervaringen van GTI rijders die over zijn gestapt van de V/VI naar de VII. In diverse tests lees je nl. dat het een wereld van verschil zou zijn tussen een VI en een VII, maar ik vraag mij af of dit zo is. Tuurlijk een goede sper voegt zeker iets toe, maar je vliegt niet de gehele dag van bocht naar bocht als Golf GTI rijder. Dus laat maar horen.
Good point. In de diverse testen lijkt het net alsof de vorige GTI de meest saaie auto ooit was. Terwijl toen de testen ook gewoon erg positief waren. Van een GTI 6 zou ik niet zomaar overstappen gevoelsmatig. Pas bij de Edition 40 of nieuwe R zou ik daar over nadenken. Chiptunen tot 350 pk en dan heb je echt een andere auto. Nu is het verschil voor mij denk ik toch te klein.
Tot nu toe vind ik de nieuwe GTI vooral qua interieur weer een stuk mooier, maar qua uiterlijk moet ik eerlijk zeggen dat ik hem misschien wel iets minder vind... Beetje te scherpen lijnen ofzo. Vooral de neus en achterlichten vind ik wat minder.
In ieder geval iedereen veel plezier want een topper is het natuurlijk zeker!
Heb de VI-GTI ook gereden; ook een geweldige auto.
De VII is nog weer sneller en vooral het koppel is merkbaar groter.
Het beste kun je dat zelf ondervinden; bij Huiskes Kokkeler in Hengelo
staat een demo in Performance uitvoering. Bij hen in de showroom een
witte in standaard-GTI uitvoering. Sowieso kan ik je een bezoek aanraden;
de showroom staat bomvol en het peroneel is uitermate vriendelijk.
Ik kan dat bedrijf echt aanraden; hun service doen ze uitermate professioneel en
hoffelijk.
Goed terug naar de GTI; iedere picometer is genieten geblazen, sjongejonge
wat een auto.
Verbruik:
Ondanks mijn rustige rijgedrag valt het verbruik nogal wat hoger
uit dan de beloofde 6l/100km; ik zit rond de 11. Ik wil niet de kruidenier uithangen
maar dat kon m'n 2.0TDI heel wat beter. Vanmorgen via b-wegen een 15km afgelegd
en echt héél kalm aan gedaan: 1 op 10,5. Maar goed, zoals gezegd krijg je daar aan lol
een veelvoud voor terug!