Dan zal je met een vw motorsport mengelteiler aan de gang moeten. Die dingen zijn alleen een beetje heel erg schaars.
Zou niet weten wie zo'n ding in de schuur heeft liggen.......Of toch

Spuugemmer schreef: Zou niet weten wie zo'n ding in de schuur heeft liggen.......Of toch
Idd die hebben hun cams heel goed gedocumenteerd. Ik heb verschillende uitdraaien voor mij liggen en dat alleen al vind ik erg prettig. Ze doen niet zo spastisch over hun "geheimen".Spuugemmer schreef:Compressie kan sowieso naar 11:1.
Setje verse stoters kan sowieso geen kwaad.
Kijk ook even bij cat cams. Die hebben hele mooie nokkenassen profielen voor KR motoren.
Ik had het filmpje gezien, klinkt heel gezond!Spuugemmer schreef: Dit zijn die nokkenassen op een verder standaard KR onderblok.
Nieuwe stoters kleppenzittingen geslepen en kop schuingevlakt.
Dit was met VWMS mengelteiler en dan de originele ontsteking met aangepaste ontstekings ecu. de toerenbegrenzer staat op 7800 toeren.
yep, genoteerd, dank je wel!Spuugemmer schreef:Probeer een supersprint te vinden. Die zijn qua kwaliteit beter dan powersprint. Komen uit dezelfde fabriek echter materiaal is van mindere kwaliteit.
http://www.automatten4you.nlRobvR schreef:Is deze set mooi passend voor de mk1? Dan heb ik graag het adres waar je deze besteld hebt.
Ziet er namelijk bijzonder goed uit!!
Tja en dat in crisis tijdenErics schreef:Gisteravond nog een 4-2-1 spruitstuk gescoord, hoop dat ie goed is, ziet er een beetje vies uit, maar dat komt met een 1200 nat-schuurpapiertje wel in orde.
Toch ook wel bijzonder dat ik van de 5 formele aanvragen (8 dagen geleden) voor het tunen van de kop en het onderblok, slechts 1 reactie heb gekregen: "bedankt voor uw aanvraag, we komen er zo snel mogelijk op terug"
Schijnbaar hebben ze het te druk in deze tijden… zal mij benieuwen wanneer ik iets hoor.
Top. Dank je wel!Erics schreef:http://www.automatten4you.nlRobvR schreef:Is deze set mooi passend voor de mk1? Dan heb ik graag het adres waar je deze besteld hebt.
Ziet er namelijk bijzonder goed uit!!
kleurencombinaties, plaats van de tekst etc allemaal zelf te bepalen, je krijgt hoe je het hebben wil met buitengewoon goede nazorg, op tijd geleverd en geïnformeerd over de status van de levering.
is dit een Supersprint, kun je dat zien?yal schreef:
Spruitstuk ziet er goed uit!
Grt Yal
Ik niet , mijn supersprint spruitstuk is voor een 8v motor en niet van RVS en heeft een langere voorpijp.Erics schreef:is dit een Supersprint, kun je dat zien?yal schreef:
Spruitstuk ziet er goed uit!
Grt Yal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten