Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen!
Ja is goed..RonnyR20 schreef:Hey Ferry
Oke mooi, ga ik dat uitproberen.
We moeten binnenkort maar eens een keertje afspreken![]()
Greetzz
Nee ik heb je niet gespot...Pb maar eens om de golf te horen!!RonnyR20 schreef:@ Wilcoos & Rising-Blue2
Dus als ik het goed begrijpt.
Tank inhoud Golf= 55 liter,
Dus 40 liter BP Ultimate en 15 liter E85 is de beste combi ???
Het Limburgsche leven heeft zo z'n voordelen..MartijnGTI schreef:Oh dat is best goedkoop vergeleken met de, bijvoorbeeld BP Ultimate. Scheelt toch bijna 15 cent per liter (gerekend met prijzen van hier in de regio).
Dan tanken we bij dezelfde pompwehoo schreef:En met deze app. heb je ook nog steeds de actuele prijzen:
Gr. Wehoo.
Nou laat zien die setjes....shoppy schreef:Jongens, jongens waarom toch niet gewoon een eenvoudig Water (Methanol) Injectie setje monteren.
Alleen al met water een octaangehalte van ca. 120.
Koeler inlaattemperatuur en schonere motor.
Meng maximaal 50% Methanol bij en je hebt wat extra boost en een nog betere koeling.
Die setjes koop je hier in Nederland al onder de €200,-
Dan hoef je ook niet iedere tankbeurt het halve land door te crossen om een station met hogere octaan brandstof te zoeken.
ghehe, 6km? Prompt ben jij weer de uitzondering op de regelwehoo schreef:Nou laat zien die setjes....shoppy schreef:Jongens, jongens waarom toch niet gewoon een eenvoudig Water (Methanol) Injectie setje monteren.
Alleen al met water een octaangehalte van ca. 120.
Koeler inlaattemperatuur en schonere motor.
Meng maximaal 50% Methanol bij en je hebt wat extra boost en een nog betere koeling.
Die setjes koop je hier in Nederland al onder de €200,-
Dan hoef je ook niet iedere tankbeurt het halve land door te crossen om een station met hogere octaan brandstof te zoeken.![]()
(ik hoef maar 6 km te rijden voor Aral 102 Ultimate).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten