Carkit oplossing

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Ralphd
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Carkit oplossing

Bericht door Ralphd »

Ah oke. Ja in principe is het dan ook zo gedaan ja de inbouw. Echter heeft de man wie mijne heeft ingebouwd, wel de hemel willen loshalen waardoor e.e.a. is gebroken. Nu wil ik dat weer origineel oplossen door middel van de juiste onderdelen kopen. Het afdekkapje van mijn verbinding naar de binnenspiegel welke als het ware als rozet dient t.b.v. hemel daar is 1 pootje afgebroken. Ook is van de rechter zonneklep de linker bevestigingspunt niet helemaal goed meer. Deze kan niet vast gezet worden dus wiebelt als zodanig. De schroef kan er haast niet ingeschroefd worden. Ook heb ik een klemmetje over van de binneverlichting? Zie foto onder...

Ik kom er niet helemaal uit maar wellicht kan jij hier tekeningen van uploaden? Dus van de binnenspiegel met regensensor en lichtsensor, van de rechter zonneklep, de bevestiging daarvan. (linker hemelbevestigings punt) en de bevestiging van de binnenverlichting centraal midden. (schuifdak versie met zonnebril koker en hoe ik deze los kan krijgen?)

Ik begrijp dus dat ik niet aan dat elsa kan komen als ik het goed heb? (A) Dankje voor je moeite alvast!
FGT
Type auto: 7R Lapiz Blue

Bericht door FGT »

De schroef van de zonneklep is idd lastig. Je moet heel lang draaien, voordat hij eindelijk het schroefdraad pakt!
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Roman77

Bericht door Roman77 »

Alles is tegenwoordig te downloaden dus ook al die etka en elsa meuk, zoek en gij zult vinden. Niet zo heel spannend
wehoo

Bericht door wehoo »

@Ralphd:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Ralphd

Bericht door Ralphd »

Wehoo: nogmaals helemaal top! Ik zal er morgen eens even naar gaan kijken en welke onderdelen kapot zijn nieuw bestellen. Wil in principe niks lijmen, liefst helemaal origineel.
wehoo

Bericht door wehoo »

Kijk maar even welke onderdelen, dan zoeken we die ook nog op in Etka. 8-)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Ralphd

Bericht door Ralphd »

Wehoo!

Wat super man die afbeeldingen. Ik laad ze op mn laptop en lekker makkelijk sleutelen in de auto in de loop van de week.
Ik heb sowieso een afdekkapje nodig t.b.v. m'n hemel bij m'n binnenspiegiel. Kan jij hier misschien nog en afbeelding van uploaden? Want deze zie ik niet terugkomen op de tekening met de binnenspiegel. Zeg maar de afdekking voor de elektrabuis vanaf de spiegel de hemel in. Soort rozet idee.
Kan je deze misschien nog even uploaden? Dankje!
wehoo

Bericht door wehoo »

Elsa geeft er niets over aan. Het schijnt vanzelfsprekend te zijn.

In Etka wordt dit wel genoemd, een duidelijke afbeelding is er niet van. Ik neem aan dat je het volgende bedoelt:

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Ralphd

Bericht door Ralphd »

Nou ik heb goed nieuws! Gisteren hele hemel aan de voorkant los kunnen halen dankzij jou beschrijving. Dus alles weer netjes gemaakt, nieuwe clipjes met vierkante moertjes waar nodig en alles zit weer zoals moet. Allen dat rozetje van die binnenspiegel zit rot en ik deels gebroken. Zal vanmiddag even n foto maken of van het weekend.

De carkit is ook opgelost, ik heb de zekering eruit getrokken van de originele carkit welke in de auto zit. (motorruimte zekering F20). Nu doet de carkit het bijna helemaal naar behoren. Wil alleen nog de telefoonfunctie in m'n MFA kunnen zien en de oude carkit demonteren. Ook zit er in het "Phone" scherm rechtsboven een leeg vakje. In de touran van m'n vader staat hier SOS, enig idee hoe ik deze wel krijg zoals hoort?

Nu alleen nog even kijken hoe ik de telefoonlaad functie wil maken. Of via de originele houder en dan een Iphone houder erop met laadfunctie. Of de dension die ik nu heb goed instaleren waardoor deze het wel goed doet. Hoor nu een ruis. (Dension Icelink)
Of een dension waardoor ik de CD wisselaar ook weer in functie heb, of een media in instaleren van VW origineel. Ben daar prijstechnisch nog even over aan het dubben. De Laad functie weet ik niet hoe dit werkt icm een origniele houder. Weet niet hoe dit zou moeten zitten en waar de voeding vandaan komt normaal gezien als mensen een auto hebben met al bluetooth functie?

Ik heb in ieder geval erg veel aan je screenshots gehad, dank daarvoor!
wehoo

Bericht door wehoo »

Ik gebruik zelf voor de bluetoothverbinding die Kufatec Fiscon BT in combinatie met de Iphone 4. Ben er zeer tevreden over.
Ipod is aangesloten via de originele VW Media In aansluiting via kabel in dashboardkastje. Hiermee is de Ipod volledig te bedienen middels de RNS510. De Ipod wordt ook opgeladen.

Afbeelding

link: http://shop.udenhout.nl/media_in_interface
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Ralphd

Bericht door Ralphd »

Ik denk dat ik idd ook voor die media oplossing ga. En dan in de armsten ipv cd wisselaar, heb ik meteen ook een laad functie voor m'n iPhone bij de hand. En dan nog even uitvinden hoe ik de originele telefoonhouder van nokia eruit kam verwijderen. Volgens mij moet ik dan een nieuw dashboardpaneel hebben, weet iemand wat deze kost?
Of dat ik er een IPhone houder op zet en dan deze als voeding aansluit tbv laadfunctie. Geen idee nog iig. Eerst maar eens een de radio oplossen dat deze het goed doet ivm die diversity box die storing geeft en m'n spiegelkapje nieuw bestellen en daarna druk maken wat betreft media.
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”