Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
staffpride schreef:Zou er daarom altijd bij staan updaten op eigen risico
Geen idee..... Maar heb zelf sommige veranderingen softwarematig direct op de hardware uitgevoerd. (VIM).
By the way: zocht vandaag een restaurant in het mooie Belgische landschap (je zult het binnenkort wel zien), kan de RNS510 het niet vinden.
(zoek op nabij standplaats, restaurant etc...... ) Blijkt dat ik er 300 meter vandaan sta..... Wat een knommel.
wehoo schreef:
Geen idee..... Maar heb zelf sommige veranderingen softwarematig direct op de hardware uitgevoerd. (VIM).
By the way: zocht vandaag een restaurant in het mooie Belgische landschap (je zult het binnenkort wel zien), kan de RNS510 het niet vinden.
(zoek op nabij standplaats, restaurant etc...... ) Blijkt dat ik er 300 meter vandaan sta..... Wat een knommel.
Maak je er toch even een poi van of een fotonavigatie plaats, kan je zelf de gewenste informatie er ook nog bij zetten.
vernuftig systeempje hoor die rns
Maar je bent de route al aan het rijden dan als ik je goed begrijp? (als in goede voorbereiding, is het halve werk )
Inderdaad heren, het is nog de vraag wat er allemaal de gevolgen zijn van de fout die ik heb begaan:(!!
Ik ga in iedergeval na het weekend even een downgrade naar 1100 proberen, laten we hopen dat de rns daarna weer naar behoren functioneert!!!
Het is inderdaad wel de foto die Wehoo heeft gepost met de error aanduiding!!
Zekk schreef:Inderdaad heren, het is nog de vraag wat er allemaal de gevolgen zijn van de fout die ik heb begaan:(!!
Ik ga in iedergeval na het weekend even een downgrade naar 1100 proberen, laten we hopen dat de rns daarna weer naar behoren functioneert!!!
Het is inderdaad wel de foto die Wehoo heeft gepost met de error aanduiding!!
Updaten van firmware blijft altijd een risico. En of het aan jouw upgrade ligt, hoeft ook nog niet zo te zijn. Misschien gewoon pech dat er toevallig een hardwarefout optreedt. Probeer eens de fix van het mygtiforum zou ik zeggen. In het allerergste geval ken ik nog wel een adres in Eindhoven (ben ik niet zelf en heb er ook geen connecties mee... maar toevallig eens tegen aan gelopen en mee gebeld) waar een RNS510 gerepareerd kan worden.
Heb de recovery cd al geprobeerd, helaas mocht dit ook niet baten inderdaad.. Ik ga na het weekend even langs de jongens in papendrecht als het goed is, dus hoop daar mijn problemen te kunnen oplossen! Zo niet, geef ik je een gil voor het adres in eindhoven!
Thank Godddd is het Staffpride vanmiddag gelukt om me RNS 510 weer werkend te krijgen! Zoals hij al eerder aangaf in deze topic lag het echt aan de software en is er dus geen Hardware beschadigd Wehoooo!!
Zekk schreef:Thank Godddd is het Staffpride vanmiddag gelukt om me RNS 510 weer werkend te krijgen! Zoals hij al eerder aangaf in deze topic lag het echt aan de software en is er dus geen Hardware beschadigd Wehoooo!!
Nogmaals bedankt Staffpride!!
Dan ben je een tevreden man. Maar waarom zoveel o's en tweemaal een uitroepteken? Als dank?
Zekk schreef:Thank Godddd is het Staffpride vanmiddag gelukt om me RNS 510 weer werkend te krijgen! Zoals hij al eerder aangaf in deze topic lag het echt aan de software en is er dus geen Hardware beschadigd Wehoooo!!
Nogmaals bedankt Staffpride!!
Geen dank!!
Mooi dat het spul weer werkt toch. En ook nog eens een mooi fris kleurtje op je rns
Voor de nieuwsgierigen: Het probleem zat hem in de communicatie tussen de rns en de gateway zoals ik al vermoede.
Na eerst de gateway aangepast te hebben doorliep hij keurig netjes de update problem solved!