Interessepeiling: GROUPBUY voorkat verwijderen bij LYNX
Re: Interessepeiling: GROUPBUY voorkat verwijderen bij LYNX
ik heb wel intressen hier in .
waar kan ik dit laten doen ?
ik woon zelf zeeuws vlaanderen.
waar kan ik dit laten doen ?
ik woon zelf zeeuws vlaanderen.
Is net boven Rotterdam volgens mij...
- Golf 7R 400 pk / 520 nm
- Golf 6 GTI 305 pk / 450 nm
- Golf 5 GTI 275 pk / 400 nm
- Mister s
- Type auto: Golf mk5 gti dsg
Hey Tim,
Bij hoeveel aanmeldingen gaat deze actie door?
Gr. Tom
Gr. Tom
Mister s schreef:Hey Tim,
Gr. Tom
Ik denk, net als bij de sierstukken groupbuy, dat Raymond er brood in zal zien vanaf zo'n 5 man.
- Mister s
Dat is mooi. Bij mij mag hij als er tijd over is toch andere sierstukken op en misschien nog een andere middendemper. Kan hij toch mooi de dag volmakenTimvgti schreef:Mister s schreef:Hey Tim,
Gr. Tom
Ik denk, net als bij de sierstukken groupbuy, dat Raymond er brood in zal zien vanaf zo'n 5 man.

-
- Type auto: Golf GTI 6
Hoi Tim,Mister s schreef:Dat is mooi. Bij mij mag hij als er tijd over is toch andere sierstukken op en misschien nog een andere middendemper. Kan hij toch mooi de dag volmakenTimvgti schreef:Mister s schreef:Hey Tim,
Gr. Tom
We zitten nu op 5 man, is het een idee dat je met Lynx over een aanstaande planning praat ? Is er al meer duidelijk over de uiteindelijke kosten (incl. pakkingen) ? Je hebt hier waarschijnlijk al naar gekeken, maar wat zou het kosten als de originele pijp met de voorkat omgewisseld wordt tegen een passende pijp zonder voorkat (als tuning bedrijven zoiets aanbieden). Kortom, dan hoef je niet gelijk het originele vw onderdeel te molesteren en zou je ooit (als je genoeg hebt van al die pk's

rieshammer
GTI mk6 DSG 2009 | zwart | 2.0 295,8pk 426,8Nm | K&N inlegfilter | Katmod | JDstage 1 DSG | JDstage 2 motorsoftware | BPultimate 98 | 18" tam detroit
GTI mk1 1981 | zilvermetallic | 1.6 110pk 140Nm | origineel | 13" vial | familiebezit: '1e' eigenaar
Totaal 567pk 406Nm gti power
GTI mk1 1981 | zilvermetallic | 1.6 110pk 140Nm | origineel | 13" vial | familiebezit: '1e' eigenaar
Totaal 567pk 406Nm gti power

@rieshammer: jouw optie komt eigenlijk gewoon neer op een andere downpipe/testpipe (dus met 100 od 200 cells katof helemaal zonder kat). Daar zijn genoeg opties voor, is genoeg over bekend, maar is gewoon een héél stuk duurder en niet hetgeen waar wij nu in de groupbuy met. Lynx voor willen gaan.
Wordt dit de lijst heren? ->
En met dit aantal deelnemers (dus sowieso minstens 5), denk ik dat hij geen tijd meer heeft om ook nog bij sommigen een andere middenpijp en/of sierstukken te monteren, maar ik ga het zeker vragen voor degenen die dit aan gaven.
Ik wil eerst nu weten hoe veel animo er is voor de kat mod.
Verdere nog een vraag aan Race eend: hoe vaak zie jij bij deze mod voorkomen dat het motormanagement lampje gaat branden? (Want dit is vooroa mijzelf nog de enige twijfel)
- Timvgti [Golf mk5 GTI]
- Stefz0r [Golf mk5 GTI]
- Schipperssss [Passat CC 1.8tsi]
- Mister S [Golf mk5 GTI]
- rieshammer [Golf mk6 GTI]
En met dit aantal deelnemers (dus sowieso minstens 5), denk ik dat hij geen tijd meer heeft om ook nog bij sommigen een andere middenpijp en/of sierstukken te monteren, maar ik ga het zeker vragen voor degenen die dit aan gaven.
Verdere nog een vraag aan Race eend: hoe vaak zie jij bij deze mod voorkomen dat het motormanagement lampje gaat branden? (Want dit is vooroa mijzelf nog de enige twijfel)
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Doe mij maar even ovb Tim moet even kijken hoe me planning zit anders doe ik het bij me eigen zelf wel moet toch nog behoorlijk wat doen 

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Hoi Tim,Timvgti schreef:@rieshammer: jouw optie komt eigenlijk gewoon neer op een andere downpipe/testpipe (dus met 100 od 200 cells katof helemaal zonder kat). Daar zijn genoeg opties voor, is genoeg over bekend, maar is gewoon een héél stuk duurder en niet hetgeen waar wij nu in de groupbuy met. Lynx voor willen gaan.
Marco wil jij hier nog bij?
- Timvgti [Golf mk5 GTI]
- Stefz0r [Golf mk5 GTI]
- Schipperssss [Passat CC 1.8tsi]
- Mister S [Golf mk5 GTI]
- rieshammer [Golf mk6 GTI]
Tja nogmaals...ik wil wel,maar ik heb geen zin in lampjes die evt kunnen gaan branden en een storing aangeven(die er niet is uiteindelijk ....)
Als ik die garantie(desnoods via race eend) kan krijgen heb ik intresse

Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Tim, wat mij betreft gaat het door... Meteen andere sierstukjes zou ik wel heel erg op prijs stellen, anders moet ik alsnog een keer richting Lynx om dat te doen. Als het niet gaat... dan gaat het niet natuurlijk, ik hoor het nog wel.
Ik zal morgen een email naar Lynx verzenden met de vragen.
Overigens trek ik mijzelf terug, om twee redenen:
- Ik heb besloten mijn 2005 GTI vrij vlot te gaan verkopen nu hij nog kerngezond en wat waard is (lees iets in de range van 10.000-14.000 euro) en nu de km stand qua inruil nog vrij aantrekkelijk is
- ik ben toch wat bang voor het motormanagement lampje bij koud weer bij de kat mod...
Neemt niet weg dat ik de organisatie niet op mij wil nemen hoor. Vindt het alleen maar leuk om te doen.
Er komt voor mij echter geen andere GTI voor terug, de mk6 scheelt mij te weinig met mijn mk5 en de nieuwe mk7 is voor mij ver boven mijn budget. Verder zijn mijn prioriteiten wat anders gaan liggen, dus ga ik nu voor iets van max 1.5 jaar oud en erg weinig kilometers. Een Audi A1 S-line bijvoorbeeld (jaja het vermogen ga ik vast missen, I know).
Maar back on topic!
- Ik heb besloten mijn 2005 GTI vrij vlot te gaan verkopen nu hij nog kerngezond en wat waard is (lees iets in de range van 10.000-14.000 euro) en nu de km stand qua inruil nog vrij aantrekkelijk is
- ik ben toch wat bang voor het motormanagement lampje bij koud weer bij de kat mod...
Neemt niet weg dat ik de organisatie niet op mij wil nemen hoor. Vindt het alleen maar leuk om te doen.
Er komt voor mij echter geen andere GTI voor terug, de mk6 scheelt mij te weinig met mijn mk5 en de nieuwe mk7 is voor mij ver boven mijn budget. Verder zijn mijn prioriteiten wat anders gaan liggen, dus ga ik nu voor iets van max 1.5 jaar oud en erg weinig kilometers. Een Audi A1 S-line bijvoorbeeld (jaja het vermogen ga ik vast missen, I know).
Maar back on topic!
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Tim, dat is een verrassing. En je hebt net zo`n mooie middendemper-mod erin zitten.
Maar weg doen omdat je er nu nog iets voor kan vangen? Je afschrijving wordt per jaar altijd minder. Sterker nog, op een veel nieuwere Audi A1 schrijf je de eerste jaren veel meer af.
Maar weg doen omdat je er nu nog iets voor kan vangen? Je afschrijving wordt per jaar altijd minder. Sterker nog, op een veel nieuwere Audi A1 schrijf je de eerste jaren veel meer af.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Dat laatste over dat lampje deel ik volledigTimvgti schreef:Ik zal morgen een email naar Lynx verzenden met de vragen.
Maar back on topic!

Voor de rest ga ik toch ook mee met de mening van Edition 30,je schrijft natuurlijk altijd meer af,maar wie weet een wat oudere golf "variant" gezinsauto?

Mvg Marco
Tja ik weet het, afschrijving hou je altijd. Maar ergens wil ik ook gewoon wat nieuws en vindt ik de Golf mk5 ondertussen wat oud ogen qua design. De mk6 is weinig anders en de mk7 de komende jaren te duur voor mij. En om nou nog mindtens 2 jaar door te rijden met mijn 2005 GTI, lijkt me niet handig.
Het heeft geen haast. Geniet iid altijd nog van oa mijn recente middendemper vervanging en hoe hij 100% goed is. Maar ergens komt gewoon een moment dat je het 'beste' in kan ruilen...
Ik denk dat voor mij met mijn 06-2005 gti/103.000km nu dat moment is gekomen...
Het heeft geen haast. Geniet iid altijd nog van oa mijn recente middendemper vervanging en hoe hij 100% goed is. Maar ergens komt gewoon een moment dat je het 'beste' in kan ruilen...
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Ja, wat is het beste? Als je nu gewoon aan wat anders toe bent, dan ........
Maar je kan ook nog twee jaar genieten van je auto en dan voor een VII gaan (of wat anders). Lijkt mij economisch beter en je blijft nog lekker van je GTI genieten
Maar je kan ook nog twee jaar genieten van je auto en dan voor een VII gaan (of wat anders). Lijkt mij economisch beter en je blijft nog lekker van je GTI genieten

Gr. Renco
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Inruilen ben je een jaartje te laat mee, En de Afschrijving die jij nu gedaan heb in deze korte tijd ga je heel erg van schrikken mocht je deze auto nog 12mndn rijden schrijf je een stuk minder af en als je daarna die A1 wilt kopen die overigens echt niet fijn is kwa ruimte want ik kan me Buggy niet eens kwijt van de kleine en deze past met gemak in de nieuwe Polo en het zicht is erg slecht achteruit en hij zuipt als een Dolle... (1.2TSI) 500/550Km op een Volle tank met geluk, zelf met de GTI red ik het (Rijd nu al 4 weken in de A1 en als ik het Luxe had om dan te kiezen tussen een 1.2TSI polo of een 1.2TSI A1 dan word het 100% zeker de polo!)
**Back on Topic...
Ik ga volgende week zelf de Kat eruit bikken dus Lynx is voor mij niet nodig..
**Back on Topic...
Ik ga volgende week zelf de Kat eruit bikken dus Lynx is voor mij niet nodig..
Groetjes Tonnie
Jammer Tim, misschien bedenk je jezelf nog. Maar is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Wel tof dat je de organisatie gewoon op je neemt! We horen het nog!
Wel tof dat je de organisatie gewoon op je neemt! We horen het nog!
Je weet wat je heb!(100%goede auto),je moet maar afwachten wat je krijgt.....Timvgti schreef:Tja ik weet het, afschrijving hou je altijd. Maar ergens wil ik ook gewoon wat nieuws en vindt ik de Golf mk5 ondertussen wat oud ogen qua design. De mk6 is weinig anders en de mk7 de komende jaren te duur voor mij. En om nou nog mindtens 2 jaar door te rijden met mijn 2005 GTI, lijkt me niet handig.
heb precies hetzelfde luxe probleem,mijn auto is van 01-2005 gti/106xxx, ik heb besloten nog 2/3jaar door te rijden.(dan moet de distributie ook weer gedaan worden )
en als alles gewoon goed gaat, inruilen op een mk7.
denk dat je dan nog goed geld kan krijgen voor je mk5
ps. Hoe je het ook doet het kost altijd geld

mvg lex
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
I'd rather push my VW than drive an Opel.
Heren ik had beloofd dit weekend een email te sturen naar Lynx,
echter wil ik nog even checken of dit 100% zeker de definitieve kandidaten zijn:
• Timvgti [Golf mk5 GTI]
• Stefz0r [Golf mk5 GTI]
• Schipperssss [Passat CC 1.8tsi]
• Mister S [Golf mk5 GTI]
• rieshammer [Golf mk6 GTI]
Ikzelf sta bovenaan, maar dat is dus nog even 'onder voorbehoud' daar ik nog niet zeker weet of ik binnenkort de Golf ga inruilen. Ergens twijfel ik nog en als ik nog een tijdje door wil rijden met de GTI, dan is dit gewoon wel een hele interessante mod voor weinig centen.
echter wil ik nog even checken of dit 100% zeker de definitieve kandidaten zijn:
• Timvgti [Golf mk5 GTI]
• Stefz0r [Golf mk5 GTI]
Ikzelf sta bovenaan, maar dat is dus nog even 'onder voorbehoud' daar ik nog niet zeker weet of ik binnenkort de Golf ga inruilen. Ergens twijfel ik nog en als ik nog een tijdje door wil rijden met de GTI, dan is dit gewoon wel een hele interessante mod voor weinig centen.
- Mister s
Hey Tim!Timvgti schreef:Heren ik had beloofd dit weekend een email te sturen naar Lynx,
• Timvgti [Golf mk5 GTI]
• Stefz0r [Golf mk5 GTI]
Laat mij maar op de lijst staan! Wel moet ik een tijdje van te voren de datum weten zodat ik vrij kan regelen van mijn werk.
Bedankt voor het regelen Tim.
P.s. Ik ben wel benieuwd (als jij daar bent) hoe jou wagen klinkt. Ik twijfel zelf te erg om de gok te wagen mbt andere middendemper. Andere sierstukken wil ik in ieder geval.
Gr. Tom
Klinkt echt goed Tom! Je kan die dag wel ff meerijden.
- Mister s
Dat zou ik wel graag willen doen. Jij hebt ook dsg toch? Ben benieuwd of die plofjes harder zijn bij jou en of ik het bij normaal rijgedrag niet te hard vind.Timvgti schreef:Klinkt echt goed Tom! Je kan die dag wel ff meerijden.
Gr. Tom
Je mag mij er ook nog steeds op laten staan. Middendemper zal t voor mij niet worden, maar indien mogelijk wel katmod en sierstukjes.
Ben overigens wel benieuwd naar het geluid van jouw middendemper.
Ben overigens wel benieuwd naar het geluid van jouw middendemper.
Ik heb idd ook DSG. De plofjes kun je goed oproepen (bij warme motor) als je bijv zelf bij zo'n 3000rpm doorschakeld, dan doet hij het mooi hoorbaar.Mister s schreef:Dat zou ik wel graag willen doen. Jij hebt ook dsg toch? Ben benieuwd of die plofjes harder zijn bij jou en of ik het bij normaal rijgedrag niet te hard vind.Timvgti schreef:Klinkt echt goed Tom! Je kan die dag wel ff meerijden.
Gr. Tom
Maar als je hem gewoon in zijn D hebt staan en rustig rijdt, dus rustige ganwisselingen verzorgd, dan hoor je nauwelijks verschil met origineel. Bij gas los hoor je wel iets meer geborrel dan standaard, maar absoluut niet storend/vervelend.
Bij continue kruissnelheden (50, 80, 100, 120, 130) hoor ik maar miniscuul meer geluid en absoluut geen resonantie. Als de motor wat meer moet gaan werken (bijv. heveultje op, terwijl hij op cruise control staat), dan hoor je wel wat meer geluid dan voorheen.
In tunnels/geluidswallen/geluidsreflecterende delen is het wel een groot feest en precies waarop je zit te wachten. De ramen open is helemaal genieten. Ben benieuwd hoe het klinkt als je hem voorbij hoort komen.
Kortom: Extra fun op afroep, maar als je rustig wil cruisen dan hoor je ook amper wat extra.
We kunnen het bij Lynx wel ff testen en erover brainstormen heren!