Te laat René... hij heeft ze al besteldRenekesgti schreef:Ik houd niet zo van die rode randjes. Op jouw auto zouden zwarte Talledega's wel mooi staan denk ik.
René.

Te laat René... hij heeft ze al besteldRenekesgti schreef:Ik houd niet zo van die rode randjes. Op jouw auto zouden zwarte Talledega's wel mooi staan denk ik.
René.
Als je 5 km van de Duitse grens woont en regelmatig in Duitsland komt, moet je de taal wel kunnen verstaan, lezen en ook nog spreken. Dan heb je aan een Google vertaling niets.Verlengsnoer schreef:Wehoo. Vertaal je het nou zelf of gebruik je de google functie (addon) translate?
wehoo schreef: "As de Pruusse komme, mosse der auk mei kenne praote" --> gooi dat maar eens in de Google vertaler.
Die ga ik eens opslaan om in de loop van de winter mijn detroits eens strak te laten zetten en antraciet te laten spuiten!tonnie024 schreef:@Floppie
Heb het laten doen in een klein dorpje hier in de buurt
maar echt een vakman, collega van mij had nog meer schade als ik en die had ze matzwart laten maken zag er echt strak uit
Website: http://www.wheelcare.nl/index.htm
Wat is het adres.... ben nog op zoek naar een goede lokatie voor mn plantjesFloppie schreef:Idd vreemd dat ze niet reageren per mail. Ik ben er trouwens ook eerst 3x voorbij gereden voor ik het vond, achter een hek een lange, smalle loods met heel veel velgen en daar tussen in vond ik vervolgens het personeel.
Op het oog een beetje vaag & rommelig maar hun resultaten zagen er erg goed uit.
Wacht anders even af. Ik kan je er over een week meer van vertellen of het goed is (of niet).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten