@VroemTFSI (Binnenkort weer

VroemGTI ? )
Het was idd een leuk middagje. Ook leerzaam want je had toch echt verwacht dat je naar me kon (Bye Bye) zwaaien. Zo zie je maar weer dat het op dit vermogensniveau lastig te voelen is welke sneller is.
Qua tussenacceleratie is de GTI P idd iets sneller, dat merkte ik wel, helaas te weinig om me naar jouw zeggen te vernederen (gna gna..

...LOL). Hoe dat op de Autobahn gaat is weer een andere verhaal, daar speelt CW-waarde een belangrijke rol. De GTI V en VI's (gechipte) kregen het boven de 230km/u (GPS) aanzienlijk zwaarder, dat hebben we uitvoerig getest. De VII is wat lager, dat zal 'm minder weerstand geven.
Het probleem van het stoplichtsprintje blijft onveranderd aanwezig met DSG, hij haakt te laat aan waardoor je buurman al weg is. Dat verschil maak je niet meer goed. Zo ben ik ooit eens flink te kakken gezet door een 330d. Ik wist dat ik 'm kon hebben maar hij was al weg voordat ik mijn gaspedaal aanraakte. Ik heb met mijn GTI daardoor heel wat sprintjes verloren.
Maar voor jou is het op dit moment een verschil van dag en nacht, waar je Audi met 210pk zich hevig verzet (ESP lampje maakt overuren) gaat het bij de GTI allemaal zoooo makkelijk. Het blijft een topauto en hij is nog nooit zo goed geweest. Ik zeg doen....YOLO !
Groeten,
MTDSG MTBMW MWT MT@ (ik hou het zelf ook niet meer bij haha...)