golf5gti2007 schreef:Nu maar weer on topic lijkt mij. Hiervoor heb ik geen topic geopend.
Nee over "Prijs van een golf 5 gti".
golf5gti2007 schreef:Nu maar weer on topic lijkt mij. Hiervoor heb ik geen topic geopend.
Ja, een kale luis van 2009 met nog net geen raamslingers en 180K op de klok.JimmyGTI schreef:Duur hok! Voor een paar duizend meer heb je een 6!
Wat is hier anders aan dan ? dat die wat minder gelopen heeft ?Roderik schreef:Ja, een kale luis van 2009 met nog net geen raamslingers en 180K op de klok.JimmyGTI schreef:Duur hok! Voor een paar duizend meer heb je een 6!
Wat minder?MkVI Nmgn schreef:Wat is hier anders aan dan ? dat die wat minder gelopen heeft ?Roderik schreef:Ja, een kale luis van 2009 met nog net geen raamslingers en 180K op de klok.JimmyGTI schreef:Duur hok! Voor een paar duizend meer heb je een 6!
golf5gti2007 schreef:Hallo,
Ik ben van plan om een golf 5 gti aan te schaffen. Ik ben vandaag er even geweest. maar nu is me vraag is de prijs niet te hoog voor deze golf (Zie link)
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... =mympBuyer
Hij wil 1000 euro toe geven op mijn golf 4 bj 1998 met kmst 102000
Mvg Sjoerd
golf5gti2007 schreef: En kwa prijs vindt ik hem niet duur als ik zo op internet rond kijk vragen somige er goud voor en hebben ook nog eens veel gereden.
^ Golf 6 bedoel je? Golf 5 heeft geen ketting volgens mijMkVI Nmgn schreef:Geen problemen met ketting golf 5? HAHAHAHA
Iemand hier op het forum die zijn ketting spanner + ketting en de nokkenas versteller nog niet kapot geweest is ?
Het feit dat je de vraag stelt, geeft al je eigen twijfel aan.golf5gti2007 schreef:Ik ben van plan om een golf 5 gti aan te schaffen. Ik ben vandaag er even geweest. maar nu is me vraag is de prijs niet te hoog voor deze golf
Ik had hieruit opgemaakt dat je de auto al had gekocht. blijkbaar toch niet.golf5gti2007 schreef:............Ik hoop dat ik eind deze week de gti op kan halen. En anders volgende week.
Zelfde prijs, zelfde kleur, lage kmstand en het belangrijkste is het is een ED30 en nog dik ook!!!Edition30 schreef:Ik had hieruit opgemaakt dat je de auto al had gekocht. blijkbaar toch niet.golf5gti2007 schreef:............Ik hoop dat ik eind deze week de gti op kan halen. En anders volgende week.
In dat geval:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... viousPage=
Officiële dealer en tot 24 maanden garantie!
Ben bang dat je daar niet vrolijk van wordt!!Verlengsnoer schreef:Ik zag deze advertentie vanochtend op de site van Auto Maas.
Ik was niet blij! Als de dealer al een ED30 verkoopt voor zo weinig dan verwacht ik dat ze nog veel minder voor mijn ED30 willen betalen. Ben aan het kijken voor een ED30 maar moet dan wel van mijn wagen af. Heb 2 mooie 6 GTI's gezien (advertentie), helaas van particulieren. 1 ervan betrof een 6 GTI Cabrio. Van de week maar vragen wat automaas voor mijn ED30 zou geven als ik niets koop bij ze...
golf5gti2007 schreef:Ja, Als ze een auto in moeten kopen dan geven ze er niks voor. En als die weer wordt verkocht vragen ze er goud voor. En als je garantie wilt hebben moet je dat tegenwoordig erbij kopen.
Verkoop praat is dit. de eigenaar is 68 jaaralmardon schreef:Ik zelf zou niet voor die gti gaan. En om de volgende redenen:
* geen xenon
* geen 18 inch of meer
* geen stoelverwarming
* geen coming home
* geen groot scherm navi
* geen leer
* geen middensteun
* geen dakraam
* geen dsg
* geen priveglas
* geen bumpers in kleur
Km stand wel erg aantrekkelijk
Uiteraard kun je hier zelf heel wat aan doen alleen voor bijna 16K mag je toch wel bepaalde opties verwachten.
Ps. ik vind dit zo irri:
Bijzonderheden
Volkswagen GOLF GTI 2.0TFSI
Zeer mooie Auto van eerste eigenaar.
Zorgvuldig bereden,niet afgejakkert.
maar met respect behandeld,
en altijd rustig warm gereden.
Is ook niet in bezit van jonge knaap !.
Alsof een jong iemand niet zuinig kan zijn op ze GTI.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten