en heb de GTI uitgeleend voor de opnames
a.s vrijdag komt ie in aktie op de tv

daar heb ik niks voor gehad en ik wou ook niks maar mijn dochter heeft daarna ook een rol in de serie gekregenKnuffelTurk schreef:Hoeveel kreeg je vergoed? Of mag je het daar niet over hebben?
Waarom , dan is het bewijs dat het zijn auto was weg....MK5benGTI schreef:Zo is dat! Alleen hadi k wel de voorwaarde gesteld dat ze even andere platen erop doen. Hij was mooi in beeld, vooral die slomo met die schutter.
Je hebt helemaal gelijk. Maar waarom zou je het te makkelijk willen maken voor de dieven?marcel48 schreef:Ik begrijp niet dat een aantal leden zich zorgen maken over de kentekenplaten.
Zoals andere reeds opgemerkt hebben, heb je de platen ook op de gti als je ermee rijdt of ergens parkeert.
Je kunt ook gevolgd worden als je met de gti onderweg bent.
Kortom diverse mogelijkheden, dat het gilde weet , waar een gti staat.
Ik doe al 20 jaar iets in beveiliging en het klopt dat er diverse mogelijkheden zijn, maar het makkelijkst is tegenwoordig toch wel om in eerste instantie de informatie van het internet te halen. (forums, social media etc)marcel48 schreef:Ik begrijp niet dat een aantal leden zich zorgen maken over de kentekenplaten.
Zoals andere reeds opgemerkt hebben, heb je de platen ook op de gti als je ermee rijdt of ergens parkeert.
gti-n schreef:Eigelijk maakt het niks uit met je kenteken, je rijd er in je parkeert je auto dan zitten je platen er ook op.
Het verschil is overduidelijk:marcel48 schreef:Ik begrijp niet dat een aantal leden zich zorgen maken over de kentekenplaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten