Have fun. & ben benieuwd!Tjejenki schreef:Uhh, het was niet de bedoeling dat mijn vraag zou uitmonden in een enorme discussie![]()
Maar goed, we gaan vanavond eens kijken bij deze R.
Jullie horen het van me.

Have fun. & ben benieuwd!Tjejenki schreef:Uhh, het was niet de bedoeling dat mijn vraag zou uitmonden in een enorme discussie![]()
Maar goed, we gaan vanavond eens kijken bij deze R.
Jullie horen het van me.
kevin78 schreef:En waarom dan?? Met zo uitspraak kan die ook helemaal niks.Meik schreef:ik denk toch dat ik deze auto over zou slaan om maar even on topic te blijven
+een dikke 1staffpride schreef:Dus met een chip kan je niet rustig rijden?Frits@Vrolijk schreef:Zou hem zelf niet kopen gechipt dus heeft flink moeten werken
Sorry frits, maar je lult echt weer ontzettend dom.
een standaard R of gti kan meer afgetrapt zijn als een gechipte.
Alsof iedereen met een gechipte wagen altijd loopt te trappen er mee.
Ligt allemaal aan het baasje lijkt me.
De inklapbare en verlichte spiegels zijn een optie , ''spiegelpakket'.Tjejenki schreef:Zo, gisteren wezen kijken. Erg mooie en dikke R!
Ontvangst was goed, auto even uitgebreid kunnen bekijken.
Vielen wel een paar dingen op:
Spiegels zijn niet inklapbaar (niet standaard op een Golf van € 55.000,-?!)
Zat zelfs geen verlichting onderin de spiegels.
Tevens zat er een factuur bij van net na de import.
Deze factuur betrof een licht- en regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, voetverlichting en een lichtschakelaar. Kosten € 950,-
Dus of deze zaken hebben nooit op deze Golf gezeten, of ze hebben dit verwijderd i.v.m. De bpm (lijkt mij persoonlijk sterk).
Verder alle facturen van de beurten aanwezig, wel vreemd dat het autobedrijf meldde de eigenaar goed te kennen maar dat of de facturen een andere (buitenlandse) naam stond.
Hier zou het autobedrijf nog even achteraan gaan.
Zoals gezegd wel een mooie R, goed onderhouden en met de nodige extra's.
The bullshit continues!Frits@Vrolijk schreef:Zou hem zelf niet kopen gechipt dus heeft flink moeten werken
Auto heeft 353pk of dit onder maximaal tunen valt moet ieder voor zich bepalenyal schreef: p.s. de auto is zeker niet maximaal getuned , JD tovert ook ruim 330pk uit een R.
Licht-zicht pakket. Ook de R wordt in "kale" uitvoering geleverd.Tjejenki schreef:Spiegels zijn niet inklapbaar (niet standaard op een Golf van € 55.000,-?!)
Zat zelfs geen verlichting onderin de spiegels.
Tevens zat er een factuur bij van net na de import.
Deze factuur betrof een licht- en regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, voetverlichting en een lichtschakelaar. Kosten € 950,-
Dus of deze zaken hebben nooit op deze Golf gezeten, of ze hebben dit verwijderd i.v.m. De bpm (lijkt mij persoonlijk sterk).
Dat bedoel ik , zelfs voor een verder standaard auto is 313pk niet schokkend.RonnyR20 schreef:Auto heeft 353pk of dit onder maximaal tunen valt moet ieder voor zich bepalenyal schreef: p.s. de auto is zeker niet maximaal getuned , JD tovert ook ruim 330pk uit een R.
Frits@Vrolijk schreef:Zodra je over chippen begint hier op het forum gaan er gelijk een paar hatelijk worden .
Dat zijn de heren die denken dat de boel heel blijft en iemand die zijn auto laat chippen als een oudwijf gaat rijden .
Als je dan toch een gechipt ding wil hebben laat hem zelf chippen weet je zeker wat er met je blok gebeurt is .
En kan je hem altijd zelf nog aan snot trappen
En Rokko maak jij er maar bulshit van i dont gif a shit
Ja je hebt helemaal gelijk !!! dat is zeker netjes... Kopen dat ding. Ik zou hem wel willenLay schreef:Als jullie goed kijken heeft deze auto 313 wiel peekaas. Dus 353 krukas pk's. kijk naar de vermogens uitdraai. Dus dat is wel netjes voor een stage 2.
Komt tie weer.Frits@Vrolijk schreef:Zodra je over chippen begint hier op het forum gaan er gelijk een paar hatelijk worden .
Dat zijn de heren die denken dat de boel heel blijft en iemand die zijn auto laat chippen als een oudwijf gaat rijden .
Als je dan toch een gechipt ding wil hebben laat hem zelf chippen weet je zeker wat er met je blok gebeurt is .
Dat bedoelde ik dus ookLay schreef:Als jullie goed kijken heeft deze auto 313 wiel peekaas. Dus 353 krukas pk's. kijk naar de vermogens uitdraai. Dus dat is wel netjes voor een stage 2.
Wel grappig dat als je een andere mening hebt over chippen olie of wat de fuck ook .Het niet meer over het topic gaat maar over de mening van een ander .Net een stelletje kinderen hier .Uitzonderingen daar gelaten .Schippersss schreef:Komt tie weer.Frits@Vrolijk schreef:Zodra je over chippen begint hier op het forum gaan er gelijk een paar hatelijk worden .
Ja inderdaad, zie dat stukje van de uitdraai nu ook op een andere foto staan. Apart dat die garagehouder de wiel pk`s vermeldt (blijkbaar niet helemaal op de hoogte).Lay schreef:Als jullie goed kijken heeft deze auto 313 wiel peekaas. Dus 353 krukas pk's. kijk naar de vermogens uitdraai. Dus dat is wel netjes voor een stage 2.
Lay schreef:Als jullie goed kijken heeft deze auto 313 wiel peekaas. Dus 353 krukas pk's. kijk naar de vermogens uitdraai. Dus dat is wel netjes voor een stage 2.
Patrick B schreef:Frits ik weet wel wat het algemene probleem is.
van de 270+ berichten van jouw op het forum is 250+ bullshit.
En over het chipverhaal je laat het zelf ook niet rusten.
o ja een golf 7 vind ik een MOOIE AUTO.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten