Danku.
Ik heb de coming/leaving home beide op 30sec gezet, maar wanneer ik de wagen vast doe gaan de lichten zo goed als direct uit, na 2sec al, hoe kan dat?
leuke mods voor de VI
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Re: leuke mods voor de VI
Voordat je uitstapt, moet je even 1x met je groot licht seinen. Dan activeer je het pas.Pieterrr schreef:Danku.
Ik heb de coming/leaving home beide op 30sec gezet, maar wanneer ik de wagen vast doe gaan de lichten zo goed als direct uit, na 2sec al, hoe kan dat?
Dat is er voor dat je het niet altijd hoeft te gebruiken. Je kan het met vagcom trouwens wel zo zetten dat het altijd werkt. Je hebt dan de keus niet meer.
- Glenne
- Type auto: Golf VI GTI
inderdaad. ik heb het ook laten activeren zodat het altijd werktstaffpride schreef:Voordat je uitstapt, moet je even 1x met je groot licht seinen. Dan activeer je het pas.Pieterrr schreef:Danku.
Dat is er voor dat je het niet altijd hoeft te gebruiken. Je kan het met vagcom trouwens wel zo zetten dat het altijd werkt. Je hebt dan de keus niet meer.

Golf VI GTI
Oke dan zal ik dat eens proberen.
Binnenkort is aan de vagcom laten hangen en dan is wat laten veranderen.
Hartelijk bedankt !
Binnenkort is aan de vagcom laten hangen en dan is wat laten veranderen.
Hartelijk bedankt !