RNS510 logo change

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS510 logo change

Bericht door KlouxOne »

even zelf gefabriceerd :) zo is erop knallen. misschien dat ik de letters nog even aanpas
Afbeelding
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: RNS510 logo change

Bericht door Verlengsnoer »

Ik werd erg blij van de tekst bij de logo in de eerste post (Some days you just want to be nasty). Dit toverde toch wel een grijns op mijn gezicht sochtends (HELL YEAHHH)....

Erg netjes KlouxOne! Ziet er strak uit.

Ik heb net antwoord terug van de maker van de Bootlogo firmware creator. Hij vond het tof te horen dat het goed werkt. Ik had de vraag gesteld hoe het zit met het niet elke keer verschijnen van het logo. Heeft volgens hem te maken met de slaap stand die na een bepaalde tijd intreedt (net zoals hier op het forum vermeld).
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 logo change

Bericht door wehoo »

Verlengsnoer schreef:Ik had de vraag gesteld hoe het zit met het niet elke keer verschijnen van het logo. Heeft volgens hem te maken met de slaap stand die na een bepaalde tijd intreedt (net zoals hier op het forum vermeld).
Leuke gadget, maar helaas komt ie amper voorbij. Startte vanmorgen op met enkele seconden klokje, radioscherm en direct daarna navigatiescherm. Geen "nasty" GTI gezien. :lol: :lol:
(niet dat dit aan deze gadget ligt, voorheen was dit met het originele bootscreen ook.)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: RNS510 logo change

Bericht door Verlengsnoer »

Ook ik had vanochtend mij logo niet ;-)! Ik heb er nooit op gelet maar ja als dat scherm niet elke keer verschijnt weet ik t ook niet.

Misschien bij een volgende release van deze tool... Ik weet dat de ontwikkelaar hiervan bezig is met andere tweaks. Ik blijf zijn site volgen!
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 logo change

Bericht door wehoo »

Verlengsnoer schreef:Ook ik had vanochtend mij logo niet ;-)! Ik heb er nooit op gelet maar ja als dat scherm niet elke keer verschijnt weet ik t ook niet.

Misschien bij een volgende release van deze tool... Ik weet dat de ontwikkelaar hiervan bezig is met andere tweaks. Ik blijf zijn site volgen!
Het ligt niet aan deze tool; ik had het originele bootscreen ook niet lang in beeld. Toevallig zojuist weer even wel.
Ik ben er nog niet achter wanneer hij opstart met bootscreen (heel kort) en wanneer hij meteen doorgaat. De opstarttijd is nagenoeg hetzelfde.
Op zich allemaal tegenstrijdig: je wilt het bootscreen zien (leuke gadget) en tegelijkertijd wil je dat je satnav. heel snel opstart. :lol:
Gr. Wehoo.
Afbeelding
netdata

Re: RNS510 logo change

Bericht door netdata »

Hoi allen,

Ik ben blij met de leuke commentaren op mijn online tooltje.
Vooral leuk lezen is dat het ook bij de meeste werkt !
vwfrits2005
Berichten: 172
Lid geworden op: 02 jun 2011, 15:23
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: utrechtse heuvelrug

Re: RNS510 logo change

Bericht door vwfrits2005 »

Lukt branden op een gewone cd r? Bij mij lukt het namelijk niet....
Die Straße brennt und raucht, ein GTI ist aufgetaucht! Maar ook met een Volvo V60CC D4 Polestar 4 x 4
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 logo change

Bericht door wehoo »

netdata schreef:Hoi allen,

Ik ben blij met de leuke commentaren op mijn online tooltje.
Vooral leuk lezen is dat het ook bij de meeste werkt !
Ook jouw en onze oosterburen zijn op hun gti forum met jouw uitvinding actief.
Op het navigatieforum wordt er echter huiverig op gereageerd.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: RNS510 logo change

Bericht door Verlengsnoer »

De laatste tijd start ik de auto 2 keer per dag. Vandaag moest ik veel naar klanten toen en heb de auto wel 10 keer gestart. Ik heb elke keer het logo om mijn scherm gehad. Zelf na de auto maar een kwartier uit gehad te hebben. Wat heb ik vandaag anders gedaan als test.

Wat ik vandaag bewust anders heb gedaan is 2x op het vergrendel knop te drukken, dus bij het opslot springen en activeren van de alarm nogmaals piep piep....

Wie weet kun jij het van het weekend bij jou testen Wehoo...
netdata

Re: RNS510 logo change

Bericht door netdata »

Hoi wehoo,

Welk navigatiforum bedoel je waar men niet zo positief er tegenover staat, dan ga ik eens een kijkje nemen daar.

Thanks
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 logo change

Bericht door wehoo »

netdata schreef:Hoi wehoo,

Welk navigatiforum bedoel je waar men niet zo positief er tegenover staat, dan ga ik eens een kijkje nemen daar.

Thanks
Dat minder positief zien, moet je wel relativeren. Er lopen daar soms wat minder "flexibele" personen rond.
Link: http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/index.php --> Duitse merken --> VAG groep.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 logo change

Bericht door wehoo »

Verlengsnoer schreef:Wie weet kun jij het van het weekend bij jou testen Wehoo...
2 maal vergrendelen dus. Ga het proberen, ben nieuwsgierig. Heb ooit ergens gelezen dat 2 maal vergrendelen ook een andere functie heeft. Welke precies weet ik niet meer, maar zal dit nog trachten op te zoeken.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3558
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: RNS510 logo change

Bericht door NICO! »

2 keer indrukken is toch het uitschakelen van het interieuralarm?
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: RNS510 logo change

Bericht door Verlengsnoer »

Ik ben al 2 dagen bezig om mijn logo te wijzigen. Ik heb hem al van standaard naar een ander logo gewijzigd, en vervolgens nog eens van logo gewijzigd (golfgtiforum afbeelding). Nu wil ik weer een andere afbeelding maar kan op geen mogelijkheid dit voor elkaar krijgen. Alles lijkt goed te gaan tot ik op het einde een scherm krijg met error.
HMMM. ik zal niet opgeven. Morgen nog maar weer wat dingen proberen...
Wordt vervolgd
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 logo change

Bericht door wehoo »

Heb je het juiste formaat.
Only PNG images of 800x480 and a maximum size of 2MB

Faqs van de ontwikkelaar:
http://www.netdata.be/iso/?action=faq
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: RNS510 logo change

Bericht door Verlengsnoer »

Ja dat is wel goed want het is gewoon de eerste cd die ik gebruikt heb. Ik wil terug naar het scherm met de mooie gti met de txt some days .......

Ik heb deze ook nog 2 x aangemaakt en gebrand. Geen succes. Ik zijn video zie ik hem ook het systeem herstarten en dan vragen naar de cd. Zelfs dit krijg ik nu niet voor elkaar. Moet diep graven maar volgens mij heb ik dat de keren toen het succesvol verliep ook niet gedaan....
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 logo change

Bericht door wehoo »

Het kan zijn dat je RNS510 dit ziet als een downgrade. In je hiddenmenu kun je de downgrade mogelijkheid aanzetten, waarna je RNS510 éénmaal (per activering van deze optie) een downgrade toestaat.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: RNS510 logo change

Bericht door Verlengsnoer »

Zat daar ook aan te denken.

Net 30 min in de auto gezeten. Downgrade aangezet. Heb van alles geprobeerd. Auto aan. Auto uit. Navigatie uit aan vanuit herstart update noem maar op.

Zal eens kijken of ik morgen een ingeving heb. Zal ook even op youtube kijken hoe andere het doen. Alles lijkt goed te gaan. Hij ziet de image gaat bezig. Ik druk op ok voor de swl (denk ik) en dan krijg ik een error melding.

Zal vast wel goed komen..Al is het het laatste dat ik doe ;-)

*****edit
net bij netdata op zijn site gekeken. Schijnt een "veel" voorkomend probleem te zijn wat makkelijk te verhelpen is door de dvd te branden met Track at Once. Dit dus bij de opties van Image burn gewijzigd, hij stond niet op TAO.

****edit1
Gebrand met ImageBurn (TAO). Kom net van buiten. Helaas nog het zelfde. Heb maar een email gestuurd naar de maker van de bootlogo (netdata).



Q: I get "Software Loading Error (010306)"
http://www.netdata.be/iso/?action=faq
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: RNS510 logo change

Bericht door Verlengsnoer »

Ik heb gelukkig nog de oude .iso gevonden van begin oktober. Ik heb deze op een dvd gebrand (tot 2 keer toe) maar kom steeds op dezelfde error uit.

Ik heb juist de oude iso gepakt (met juiste afbeelding) omdat ik zo wou uitsluiten dat de fout niet ligt bij de online generator. Zelfs de oude image, die gewerkt heeft werkt niet meer.

Ik heb meerdere dingen geprobeerd:
-update met de auto aan (zoals ik het in oktober voor elkaar heb gekregen)
-update met de auto uit
-update met aanzetten van een downgrade (hidden menu)
-vanuit een reboot de cd laten booten...

Het heeft allemaal niet mogen helpen. Ik wacht dan even de reactie van netdata af!.. :cry:
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS510 logo change

Bericht door KlouxOne »

ik ga dit volgende week ook is even testen. misschien dat ik er uit kom. ik zal mijn bevindingen hier op het forum delen
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: RNS510 logo change

Bericht door Verlengsnoer »

KlouxOne schreef:ik ga dit volgende week ook is even testen. misschien dat ik er uit kom. ik zal mijn bevindingen hier op het forum delen
Ik ben benieuwd. Ik blijf het proberen. Vandaag weer een dvd gebrand. De rns gereboot door de eject knop vast te houden + de knop ernaast + de setup knop. Komt dan op met dat hij de swl cd niet kan vinden. Deze ingebracht. tratel tratel ratel alles koek en ei , update image gevonden etc. wil je deze laden *(verder gaan), ok. en hoppppppa weer de foutmelding.

Moet wel zeggen dat ik begin oktober dit succesvol heb gedaan met de cd ipv een dvd, dus ga het binnen kort op cdrom proberen. Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: RNS510 logo change

Bericht door JimmyGTI »

Heb het giseren ook met een cd gedaan! En ging goed
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: RNS510 logo change

Bericht door Verlengsnoer »

YESSIR!

Het eindelijk (weer) voor elkaar. Ik heb de image gebrand op een cdrom ipv een DVD. Super! Ongelovelijk dat het hieraan heeft gelegen. Heb toch wel een DVD of 8 gebrand de laatste week.. allemaal errors.... :evil:

Vind dit toch 1 van de mooiste afbeeldingen om de rns mee op te starten:
Afbeelding
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: RNS510 logo change

Bericht door GolfL »

Welk merk DVD is het? en is het een - ?
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: RNS510 logo change

Bericht door Verlengsnoer »

Ik heb gebrand met Media Range DVD-R (8x):
Afbeelding

en met Philips DVD-R (16x):
Afbeelding

Beide zonder succes!

cd cdrom waar het wel mee gelukt is:
Afbeelding
GolfL schreef:Welk merk DVD is het? en is het een - ?
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten