Die is net wat groter als de golf dempers.
resonantie is weg

Daar hebben ze mijn auto met rust gelatenstaffpride schreef:Ja mis het nu al![]()
Ja dat is zeker zonde, maar ja het is niet anders![]()
Nou, jouw gti'tje is ook niet bespaard gebleven dan.
Maar dat waren wel de leuke feestjes![]()
energiehallen Rotterdam mis ik in het rijtje
Gelukkig maar danGirlzdad schreef:
Daar hebben ze mijn auto met rust gelaten
Uiteindelijk wel ja....gelukkigGti-Mar schreef:Heel goed Erwin,geduld is toch beloond![]()
Spreek je snel weer,alvast mooie dagen en veel rij plezier,weet wel waar jij met de kerst zit...haha
Heb ik als eens gedaan haha, is nog erger dan die resonantie whahahaErikGTI schreef:......stukkie met d'r rijden![]()
Goed te horen dat je resonanties beheersbaar zijn.....ik weet nu in het klein hoe het voelt...
Thanx MateCrokko schreef:Heel fijn om te horen dat het opgelost is nu......eindelijk.....na zoooo'n langeeeeeee enz enz![]()
Veel plezier ermee cowboy!
Lijkt me een goed plan! Als het zonnetje weer wat meer warmte afgeeft lijkt me wel wat, dan knallen we de BBQ aanMkVI Nmgn schreef:we spreken snel nog eens af en dan een Dagje geen auto sleutelen
Ja was best te doen hoor, alles verliep goed. We hebben alleen wat vlekken achtergelaten op de grondKlouxOne schreef:Zag er vanmiddag weer fraai uit hoor! Goed om te horen dat je patient weer boter zacht schakelt! Haha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten