Aan de hand daarvan kunnen we def. een lijstje maken,mooi dat Renekes een weekje later aan de beurt is

Moet van het weekend wel bekend zijn lijkt me....

Gti-Mar schreef:Moet van het weekend wel bekend zijn lijkt me....
Hoi Tim,Timvgti schreef:Ok ik heb, omdat ik er gewoon echt bij wil zijn, vrij 'onder voorbehoud' kunnen regelen op de 24e.
Dus ik wil graag van de partij zijn!
Mogelijk dat ik last minute te horen krijg dat ik toch moet werken ivm inzet/personeel, maar tot nu toe akkoord.
Dus kom maar op met de tijdstippen!
Mooi man....ja het was een leuke(maar koude) ochtend,gasten kunnen een hoop hoor,handige gasten,ik hou ze graag te vriendEdition30 schreef:Hebben jullie al voorpret gehad?
11.00 uur is perfect. Tot zaterdag.
De demper van Marco klonk top?! Gaaf manErikGTI schreef: Hoi Tim,
Leuk te horen.
Gisteren was een gezellige en lange dag. staffpride en klouxone hadden een simultaan schaakdagje met een groepje GTI fanaten![]()
Ik heb heel wat verschillende uitlaten kunnen zien en horen en het wordt zaterdag gewoon een luxe-probleem![]()
De demper van Marco is nu ook in de praktijk gehoorden die is top en die neem ik![]()
Jongens alvast bedankt voor de gezelligheid en de leuke "gadgets" en ik zou zeggen zaterdag deel II
2e glaasje smaakte idd beterErikGTI schreef:Whisky (Black Adder) vonden ze bij de eerste slok...uhh...een beetje straf
![]()
Kan wel kloppen (62.5 procent...ahum)......
Maar daarna moest ik bijschenken...dus restje fles maar achtergelaten lol.
heb wel eens gehoord van een zekere Mevr. Flodder....kaqn er ook wat vanstaffpride schreef:2e glaasje smaakte idd beterErikGTI schreef:Whisky (Black Adder) vonden ze bij de eerste slok...uhh...een beetje straf
![]()
Kan wel kloppen (62.5 procent...ahum)......
Maar daarna moest ik bijschenken...dus restje fles maar achtergelaten lol.![]()
ben al aan het speuren op internet, want mijn slijter heeft hem niet
zelfgestookt vergif mjammieeeGti-Mar schreef: heb wel eens gehoord van een zekere Mevr. Flodder....kaqn er ook wat van
Hoi Tim,Timvgti schreef:@Marco: mag ik de 24e even een stukje met jou meerijden om te luisteren hoe de kleine middendemper klinkt? Dan kan ik, als ik om 14:00 aan de beurt ben, definitief aangeven of ik ook de kleine demper wil of toch de rechte pijp.
Haha jazekers!!!Sciroccofrank schreef:Misschien is dit al genoemd...maaruh we praten toch over Lynx in berschenhoek ZH?
Jammer als ik bij de verkeerde de scirocco op de brug parkeer
Gti-Mar schreef:Voor 80% zeker dat ik er bij ben,waarschijnlijk rond de koffietijd
Uurtje of 10:30 uur?, en met wat lekkers erbijEdition30 schreef:Gti-Mar schreef:Voor 80% zeker dat ik er bij ben,waarschijnlijk rond de koffietijd
Hoelaat drink jij je koffie dan?
Klinkt goed, zelf ben ik er om 10.00 uur. Zal ook eens op zoek gaan naar wat lekkers.Gti-Mar schreef:Uurtje of 10:30 uur?, en met wat lekkers erbijEdition30 schreef:Gti-Mar schreef:Voor 80% zeker dat ik er bij ben,waarschijnlijk rond de koffietijd
Hoelaat drink jij je koffie dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten