Verlengsnoer schreef:Dat je niets van de verdeler in Belgie hoort is mij ook opgevallen. ik heb zelf meerdere keren gebeld. Kan gebeuren..
Maar van de verdeler in Nederland klinkt het mij wel wat vreemd in de oren. Ik heb veel mail contact gehad met deze meneer en hij was zeer behulpzaam en reageerde heel snel. Kan mij niet voorstellen dat er opeens radio stilte is (of er moet iets zijn voorgevallen)...

mij heb je niks horen zeggen over de verdeler in nederland dat deze niets laat weten
krijg van hem (meestal) de zelfde dag of binnen 2 dagen wel iets terug.
alleen hij kan mij helaas ook niets vertellen over de levertijd. velgen zouden 4-5 weken geleden op een woensdag met de post bezorgt worden.
dit werd 3 weken lang de woensdag daarna. maar helaas tot op heden nog geen velg binnen gekomen.
of dit aan de fabriek,verdeler of aan de verkoper ligt dat weet ik niet,
helaas heb ik 4-5 dagen geleden verschillende gemaild naar de verdeler in nederland en ook al een keer of 4-5 gebeld. maar helaas krijg ik hier ook geen reactie meer op
ik kan natuurlijk begrijpen dat niet alles meteen kan of in kort termijn maar als ik 5 weken lang niemand mij een levertijd kan noemen en tot op heden ook nog niets weet begint mij langzaam de moed een beetje in de schoenen te kruipen en ben ik bang dat ik voor aankomend meeting seizoen nog steeds geen velgen heb
daarom ga ik denk ik maar eens langzaam opzoek naar wat anders

helaas.