Hoe vaak heb je het lampje al zien branden? Want de laatste tijd is het elke dag onder de 10 graden. Brandt hij dan?Edition30 schreef:
Heb de 1e kat ook laten verwijderen door Hans Sloot, geluid bij gasloslaten wordt beter (blabberblabber geluid) en de gasresponce wordt beter. Dit ook met standaard software. Moet met JD software ook nog iets schelen in de pk`s. Had wel van de winter mijn "gele engine" lampje branden, maar die ging uit toen de temp weer omhoog klom. Bij minder (lees kouder) dan -10 graden heeft de software toch in de gaten dat de kat niet doet wat hij moet doen
Heb Tonnie nog gesproken, maar die zei dat hij geen foutcode heeft. Hij heeft de kat dan ook pas sinds 2 dgn verwijderd.
Besprak met hem ook nog de APK/co meting. Koud gaat hij echt niet door keuring komen. Dus moeten ze echt meteen de co meting doen als je hem warm brengt.
Kan lastig zijn voor sommigen zoals ikzelf bij breng mijn GTI normaal vaak 's ochtends bij mijn vw dealer en pik hem eind van de dag wel weer op. Kan dus een probleem worden. Tenzij ik dit expliciet meld en ze hier rekening mee houden/willen houden.
Wil de kat zelf ook graag verwijderen... Dat wel.
Zou volgens Engelse forum 6pk schelen op dyno. Zou ook 5mpg zuiniger rijden. Dus zeg 1.7km per liter meer. En betere gasrespons. En beter geluid. Klinkt allemaal positief.
Behalve dus de foutcode/foute lambda waardes en apk. Hmmmzzz