3SDM wheels
Re: 3SDM wheels
Ziet er super uit. Heb je ook foto's van voor langs?
foto's verplaatst http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... 550#p28550
Laatst gewijzigd door Semtex op 18 mar 2012, 10:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat een brute wielen, wees er maar zuinig op!
2014 Audi A6 Avant 2.0 TFSI Sport Edition
2016 Audi TTS Roadster 2.0 TFSI
2018 VW Up! GTI
2016 Audi TTS Roadster 2.0 TFSI
2018 VW Up! GTI
Er is vorig jaar iemand tegenaan gekomen,had een briefje achtergelaten,waarschijnlijk omdat mensen het gezien hadden.Was helaas een vals nummer.Maar heb het vandaag gepoetst en valt nu een stuk minder op.Crokko schreef:Heersend!
En nu oppassen voor de stoeprandjes![]()
(heb je schade aan je bumper of is dat vuil?)
-
- Type auto: Passat CC TSI
Vind en blijven dikke rims..gaan er bij mij ook nog wel komen denk ik 

Dat soort mensen zijn zo kansloos.Semtex schreef: Er is vorig jaar iemand tegenaan gekomen,had een briefje achtergelaten,waarschijnlijk omdat mensen het gezien hadden.Was helaas een vals nummer.Maar heb het vandaag gepoetst en valt nu een stuk minder op.

Het is altijd zo'n pijnlijk moment als je bij je waggie komt en iemand heeft hem beschadigd.
En al zeker als die iemand de verantwoordelijkheid voor zijn acties niet draagt, voelt heel "violeted"
Vorig jaar bij m'n Seat, is iemand vol in de portier gereden. in een camerabewaakte parkeergarage welteverstaan.
Helaas (uiteraard) op de beelden niets te zien.

Kreeg een mailtje van Jerry (wheel clinics).Hij leverd deze velgen niet meer.Ik ga de verkoop oppakken voor Nederland.Dus als er mensen interesse hebben,kunnen ze contact opnemen met mij,via een PB.
Er is een nieuwe lading onderweg,en de velgen zullen begin April weer leverbaar zijn.
Er is een nieuwe lading onderweg,en de velgen zullen begin April weer leverbaar zijn.
Leuk om te horen dat jij er mee verder gaat! Ik hou je zeker in de gaten! Momenteel gaan er bij mij andere dingen voor helaas.
Wat is de reden dat jerry er mee is gestopt?
Wat is de reden dat jerry er mee is gestopt?
heb inderdaad ook een mailtje gekregen van Jerry dat hij gaat stoppen met 3SDM
mij vertelde hij via mail het volgende:
Hoi Onno,
3sdm ben ik nu mee gestopt ivm slechte levertijden en te trage reacties vanuit de leverancier.
Jerry
heb inderdaad al verschillende keren mail contact met hem gehad.
volgen zouden eerst begin januari binnen komen maar tot op heden had hij dus nog geen enkele set ontvangen
geef hem groot gelijk als dat zo is
dan zou ik er zelf ook mee stoppen als ik hier dealer van was.
mij vertelde hij via mail het volgende:
Hoi Onno,
3sdm ben ik nu mee gestopt ivm slechte levertijden en te trage reacties vanuit de leverancier.
Jerry
heb inderdaad al verschillende keren mail contact met hem gehad.
volgen zouden eerst begin januari binnen komen maar tot op heden had hij dus nog geen enkele set ontvangen

geef hem groot gelijk als dat zo is

dan zou ik er zelf ook mee stoppen als ik hier dealer van was.
Ik heb mijn velgen toch ? Heb diverse malen aan Jerry gevraagd voor deze set,en had geen haast. Maar hij komt niet over de brug,dus haal ik ze ergens anders,als het moment daar is,dat ik ze wil hebben.Had ze 2 dagen nadat ik voor een andere leverancier ging.Het zijn erg gewilde velgen,dus is op dit moment de voorraad een beetje op zijn einde,maar de nieuwe lading is al onderweg,en bijna hier (April).3SDM is een klein bedrijf,en op dit moment met maar 2 modellen velg ,vandaar de 0.01 als model nummer.( er komt binnenkort een 0.03 aan ).Het is nou eenmaal geen BBS waar er weet ik hoeveel van worden gemaakt,en die ze overal hebben,en dus ook iedereen mee rijd.Zelf heb ik liever iets speciaals. Geloof dat het meer aan hem zelf ligt,als aan iets anders,en het is dus ook zijn keuze om niet meer te leveren.
- jwbakkenes
- Type auto: BMW 550i
Ik ben voornemens om een 19 inch set 3SDM 0.01 of 0.06 (verwacht eind April 2013) aan te schaffen. Kleur mat zwart.
Nu heb ik heel veel gelezen over de et waardes, breedte van de velg en de bandenmaat maar kom er niet echt uit wat nu wijsheid is.
Mijn GTI MK5 is standaard verlaagd met 2 cm, gaat misschien met een setje Eibach veren nog maximaal 2,5 cm a 3 cm zakken, meer niet.
Ik lees het volgende wat geen probleem mag geven met aanlopen, geen spacers en een mooi uiterlijk:
Voorwielen:
19 inch, 8,5 J en ET 42 of 45
Band 215/225/235-35-19
Achterwiel:
19 inch, 9,5 J en ET 45
Band: 215/225/235-35 -19
Wat is de beste maat qua veiligheid om niet aan te lopen en uiteraard het uiterlijk, hoe het staat. Netjes om de velg, misschien ook wat velgrand bescherming.
Ik weet er is al veel over geschreven maar ik word tureluurs van de tegenstrijdigheden, kan ook liggen aan mijn leeftijd natuurlijk
Jan Willem
Nu heb ik heel veel gelezen over de et waardes, breedte van de velg en de bandenmaat maar kom er niet echt uit wat nu wijsheid is.
Mijn GTI MK5 is standaard verlaagd met 2 cm, gaat misschien met een setje Eibach veren nog maximaal 2,5 cm a 3 cm zakken, meer niet.
Ik lees het volgende wat geen probleem mag geven met aanlopen, geen spacers en een mooi uiterlijk:
Voorwielen:
Band 215/225/235-35-19
Achterwiel:
19 inch, 9,5 J en ET 45
Wat is de beste maat qua veiligheid om niet aan te lopen en uiteraard het uiterlijk, hoe het staat. Netjes om de velg, misschien ook wat velgrand bescherming.
Ik weet er is al veel over geschreven maar ik word tureluurs van de tegenstrijdigheden, kan ook liggen aan mijn leeftijd natuurlijk

Jan Willem
Met vriendelijke groet,
Jan Willem
Jan Willem
- ED60Letzebuerg
- Type auto: MK5 R32
18 pakken ga ik ook doen
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32
Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
- ED60Letzebuerg
Ik ook met die banden maat, maar mat zwart of zilver ben ik nog niet over uit.FGT schreef:Ik ga de 001 in 18 inch bestellen en dan met 225/40/18
Ik ga voor mat zwart icm een zwarte auto. Ik heb een foto van deze combi en dat is super!
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Waar gaan jullie ze kopen? Ben voor zomer ook op zoek naar een nieuwe set banden+velgen maar weet totaal nog niet wat. Twijfel tussen originele detroits, BBS'en of 3SDM's.
- jwbakkenes
- Type auto: BMW 550i
Ik heb contact met Peter van rs-velgen.
Past bandenmaat 235 ook op bovenstaande configuratie's?
Jan Willem
Past bandenmaat 235 ook op bovenstaande configuratie's?
Jan Willem
Met vriendelijke groet,
Jan Willem
Jan Willem
- ED60Letzebuerg
Ik zie dat er veel interesse is in de veronderstelling velg 

- Roderik
- Type auto: MK5 GTI ed30
Misschien niet iedereens smaak, maar ik vind de 0.05 echt mega mooi!!
Toch eens een prijsopgave doen voor 18" bij Peter.

voor in ieder geval et 45 (liefst 48)jwbakkenes schreef:Ik ben voornemens om een 19 inch set 3SDM 0.01 of 0.06 (verwacht eind April 2013) aan te schaffen. Kleur mat zwart.
Voorwielen:
Band 215/225/235-35-19
Achterwiel:
19 inch, 9,5 J en ET 45
Ik weet er is al veel over geschreven maar ik word tureluurs van de tegenstrijdigheden, kan ook liggen aan mijn leeftijd natuurlijk![]()
![]()
Jan Willem
Ik zou altijd het liefst voor breedtemaat 225 gaan, dit is de originele maat voor de GTI en qua weggedrag/wegligging het beste.
Of dat icm 9.5j aan de achterzijde echter gaat!?! Denk het niet...
Of dat icm 9.5j aan de achterzijde echter gaat!?! Denk het niet...
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
een 225 band krijg je wel over een 9,5j heen maar dan moet je geen wereldrecords willen breken.
Golf MK1 GTI
-
- Type auto: Passat CC TSI
Prijzen staan gewoon hier: http://www.rs-velgen.nl/3sdm.htmRoderik schreef:Misschien niet iedereens smaak, maar ik vind de 0.05 echt mega mooi!!
Vind die 0.06 die eraan komt ook wel een leipe velgen.