Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
vandaag de winterbanden nog wat opgepompt , wielen nagetrokken , en gepoets enz . Nu nog een set rubber matten voren en dan is die klaar voor de winter .
Ook hier de winterset eronder gedaan: de Meribel set in 17" lichtmetaal die ik vorige maand kocht via het forum.
Staat hem m.i. zeker niet verkeerd, ik ben er zeer content mee.
Mijn vorige winterset - 16" zwart staal - doorgeschoven naar mijn dochter die ook een Golf V heeft, dus die is ook weer blij.
Auto bij de dealer opgehaald waar ze de clip geplaatst hebben voor het wastegate probleem op te lossen!
Heb zelf mijn winterset erop gezet.Was toch wel weer even wennen van 18 inch detroits naar 17 inch denvers.
Toch een heel ander gezicht.
En heb hem ook nog gewassen vandaag.
Heb de clip ook laten plaatsen, want na de wissel naar winterbanden was het bijgeluid van de wastegate duidelijk hoorbaar. Half uurtje wachten en ik mocht de auto weer meenemen, no charge! Als ik heel goed luister dan kan ik 'm nog horen, maandag ff goed testen.
Verder de buurman gevraagd of hij van parkeerplaats wilde wisselen zodat ik de auto kon wassen
Vandaag in de mist gereden en in shock over gemiddeld verbruik.. Gemiddeld verbruik in ritje van 45/50 kilometer was 1 op 16,5 volgens BC. Tempo op snelweg 100/110 km/h. En for the record. Airco draaide gewoon, radio stond aan etc etc. Echt niet overdreven zuinig gereden.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Idd, echt bizar dit. Als ik er echt voor was gaan zitten was een verbruik van 1 op 17,5 ook nog wel mogelijk geweest. Gezien het vermogen van 280 pk best wel opmerkelijke prestatie! Maar ik denk wel dat de tuning een positief effect heeft op verbruik bij zuinige rijstijl.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
sitechris schreef:Idd, echt bizar dit. Als ik er echt voor was gaan zitten was een verbruik van 1 op 17,5 ook nog wel mogelijk geweest. Gezien het vermogen van 280 pk best wel opmerkelijke prestatie! Maar ik denk wel dat de tuning een positief effect heeft op verbruik bij zuinige rijstijl.
Dit mag wel gezecht worden dat dit een top prestatie is ! met mijn auto is het de laatste tijd meestal 1 op 8 ofzo .. dus dan is dit dubbel zo zuinig met ook nog eens 80 pk meer ! Word tijd voor wat tuning bij mij denk ik
Viel mijn dit weekend ook op ben naar disney(frankrijk) gereden met cruisecontrol op 130 en een halve tank leeggereden op de heenweg, het was in totaal 420 km
Ik dacht zelf echt een volle tank op te rijden haha
Had overigens wel in de nacht gereden dus er was niemand op de weg.
Ok.... wat ik vandaag aan mn auto heb gedaan is hem uitgelaten. Tijdens het uitlaten dacht ik dat ik wel blij ben dat Hagar niet de beheerder van dit forum is........... puffff...