Wat gaat de Golf 7 GTI kosten ?? nu + de Prijzen.
Re: Wat gaat de Golf 7 GTI kosten ?? nu + de Prijzen.
Ben ook net terug van Leusden, echt een mooie bak, vooral de grote schijven met remklauwen van het performance pakket en de achterknipperlichten zijn ook waanzinnig mooi. ( fototoestel vergeten
)

n
Laatst gewijzigd door golfruud op 17 mar 2013, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie wagen , lijkt het nou zo of staan ze daadwerkelijk zo hoog? Ook de wielen lijken vrij ver naar binnen te staan.
Idd. zijn de hoofdsteunen minder mooi , stuur lijkt ook minder mooi en dat gekke lijntje in de koplampen
Achterlichten en koplampen zijn erg mooi , ook de mistlampen voor zijn gaaf zeker omdat de kleur nu wel hetzelfde is als de koplampen.
Velgen en remmen zien er dik uit. Interieur is sprong voorwaarts t.o.v. de VI , en dat is al fraai.
Ben benieuwt hoe de ED40 eruit gaat zien , en of de spaarpot dan is bijgekomen van de laatste aderlating .....ED35
Grt Yal
Idd. zijn de hoofdsteunen minder mooi , stuur lijkt ook minder mooi en dat gekke lijntje in de koplampen

Achterlichten en koplampen zijn erg mooi , ook de mistlampen voor zijn gaaf zeker omdat de kleur nu wel hetzelfde is als de koplampen.
Velgen en remmen zien er dik uit. Interieur is sprong voorwaarts t.o.v. de VI , en dat is al fraai.
Ben benieuwt hoe de ED40 eruit gaat zien , en of de spaarpot dan is bijgekomen van de laatste aderlating .....ED35

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Eerste instantie vond ik het rode biesje in de koplamp ook niet mooi, maar in het echt ziet het er best wel mooi uit netzo als het stuurwiel. Ben met je eens dat hij iets te hoog op zijn poten staat, maar verderyal schreef:Mooie wagen , lijkt het nou zo of staan ze daadwerkelijk zo hoog? Ook de wielen lijken vrij ver naar binnen te staan.
Idd. zijn de hoofdsteunen minder mooi , stuur lijkt ook minder mooi en dat gekke lijntje in de koplampen![]()
Ben benieuwt hoe de ED40 eruit gaat zien , en of de spaarpot dan is bijgekomen van de laatste aderlating .....ED35![]()
Grt Yal

En nou vooral allemaal vertellen wie er een nieuwe besteld heeft dan kan het dievengilde het alvast inplannen in de agenda.
Wat wil je dan, dat er helemaal niets meer gemeld wordt ??arnold schreef:En nou vooral allemaal vertellen wie er een nieuwe besteld heeft dan kan het dievengilde het alvast inplannen in de agenda.
Niet over je nieuwe auto die in de top drie van gestolen voertuigen staat. Nee. Begrijp wel dat je het erover wilt hebben en volt trots je voertuig wil laten zien maar je auto wordt niet gestolen door "zomaar" een dief. Dit soort is georganiseerd. Dit soort groeperingen kijkt ook op internet. Jammer dat het al zover is maar ik zou er niet mee te koop lopen hoe trots je ook bent en hoe graag je het ook wil vertellen.
Maar goed een ieder moet doen wat die zelf vindt.
Ik begrijp wat je bedoeld bedankt voor je bezorgdheid , en kwa felicitaties loopt het ook niet stormarnold schreef:Niet over je nieuwe auto die in de top drie van gestolen voertuigen staat. Nee. Begrijp wel dat je het erover wilt hebben en volt trots je voertuig wil laten zien maar je auto wordt niet gestolen door "zomaar" een dief. Dit soort is georganiseerd. Dit soort groeperingen kijkt ook op internet. Jammer dat het al zover is maar ik zou er niet mee te koop lopen hoe trots je ook bent en hoe graag je het ook wil vertellen.

Gaan we hier nou weer over beginnen ????arnold schreef:Niet over je nieuwe auto die in de top drie van gestolen voertuigen staat. Nee. Begrijp wel dat je het erover wilt hebben en volt trots je voertuig wil laten zien maar je auto wordt niet gestolen door "zomaar" een dief. Dit soort is georganiseerd. Dit soort groeperingen kijkt ook op internet. Jammer dat het al zover is maar ik zou er niet mee te koop lopen hoe trots je ook bent en hoe graag je het ook wil vertellen.
Hou er eens over op!!!!
@ruud
gefeliciteerd met je aankoop! En zodra die er is verwacht ik foto's

- Patrick B
- Type auto: Golf MK5 GTI
@ruud
gefeliciteerd met je auto.
Ik heb echt zoiets van als ie gejat word doe het dan goed dat ik hem nooit weer zie.
Ik zou wel balen en vloeken als een idioot.
Maar we mogen er allemaal vanuit gaan dat een auto van 40 ruggen niet WA verzekerd word.
Mijn auto is ook verzekerd tegen aankoopbedrag, en als ze die willen jatten hoe goed als die beveiligd is krijgen ze hem toch wel mee.
Dat is het risico van een GTI en de waardeloze straffen die ze in Nederland geven.
Maar het is van de zotte dat niet meer mag aangeven dat je een nieuwe auto koopt en trots op bent.
gefeliciteerd met je auto.
Ik heb echt zoiets van als ie gejat word doe het dan goed dat ik hem nooit weer zie.
Ik zou wel balen en vloeken als een idioot.
Maar we mogen er allemaal vanuit gaan dat een auto van 40 ruggen niet WA verzekerd word.
Mijn auto is ook verzekerd tegen aankoopbedrag, en als ze die willen jatten hoe goed als die beveiligd is krijgen ze hem toch wel mee.
Dat is het risico van een GTI en de waardeloze straffen die ze in Nederland geven.
Maar het is van de zotte dat niet meer mag aangeven dat je een nieuwe auto koopt en trots op bent.
Groetjes Patrick
--------------------------------------------------------------------------
Ziet er uit als de brandweer en gaat als de brandweer.
VW Golf V GTI Tornadorood / JD stage2 (287,6pk/407.6nm) / DSG Stage 1 / Carbonio air intake / 3" downpipe
--------------------------------------------------------------------------
Ziet er uit als de brandweer en gaat als de brandweer.
VW Golf V GTI Tornadorood / JD stage2 (287,6pk/407.6nm) / DSG Stage 1 / Carbonio air intake / 3" downpipe
Het zal allemaal wel meevallen dat dieven meelezen op het forum en dan je auto jatten.
Als je het kenteken afdekt , je woonplaats en adres zijn niet bekend hoe moeten dieven dan aan je adres gegevens komen?
Wellicht is VW wakker geworden en heeft de VII wel een fatsoenlijke diefstal preventie.
Mijn GTI's staat vaak in een garagebox of uit het zicht bij familie dus dat maakt allemaal lastiger voor dieven.
Beste tip v/d dealer , goed verzekeren. Dat merk je meestal pas achteraf , daarom heb ik zeker niet goedkoopste verzekering gekozen.
@golfruud , gefeliciteerd en asl het zover is graag veel foto's posten!
Hoop dat het wachten meevalt
Grt Yal
Als je het kenteken afdekt , je woonplaats en adres zijn niet bekend hoe moeten dieven dan aan je adres gegevens komen?
Wellicht is VW wakker geworden en heeft de VII wel een fatsoenlijke diefstal preventie.
Mijn GTI's staat vaak in een garagebox of uit het zicht bij familie dus dat maakt allemaal lastiger voor dieven.
Beste tip v/d dealer , goed verzekeren. Dat merk je meestal pas achteraf , daarom heb ik zeker niet goedkoopste verzekering gekozen.
@golfruud , gefeliciteerd en asl het zover is graag veel foto's posten!
Hoop dat het wachten meevalt

Grt Yal
-
Heb de prijslijst van de GTI-7 als pdf. Wie interesse heeft kan me mailen, dan stuur ik 'm toe: rysk@ziggo.nl
Heb 'm, zoals jullie wellicht gezien hebben, afgelopen donderdag al besteld; typisch dat ie dan nog niet te configureren is op volkswagen.nl. Ophalen in Wolfsburg kan (nog?) niet. Bedankt voor jullie felicitaties trouwens; ik was de eerste in nl die 'm bestelde...
Heb 'm, zoals jullie wellicht gezien hebben, afgelopen donderdag al besteld; typisch dat ie dan nog niet te configureren is op volkswagen.nl. Ophalen in Wolfsburg kan (nog?) niet. Bedankt voor jullie felicitaties trouwens; ik was de eerste in nl die 'm bestelde...

Waarschijnlijk omdat ie niet uit Wolfsburg komt.ron.vandijk schreef:Ophalen in Wolfsburg kan (nog?) niet.
Gr. Wehoo.

- bluetiger
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Er zijn wat onvolkomenheden maar toch al een nederlandse online config:
http://www.golf-kopen.nl/nl/pages/car_configurator
http://www.golf-kopen.nl/nl/pages/car_configurator
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
- sitechris
- Type auto: BMW 330i Touring
- Contacteer:
Eigenlijk gek dat VW niet gewoon bij de bekendmaking van de prijzen ook de configurator op orde heeft. Je weet toch al ruim vooraf wat de prijzen en opties zijn? How hard can it be!
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
-
VW heeft de configurator later deze week op orde; de huidige draait nog onder MS-Dos.....sitechris schreef:Eigenlijk gek dat VW niet gewoon bij de bekendmaking van de prijzen ook de configurator op orde heeft. Je weet toch al ruim vooraf wat de prijzen en opties zijn? How hard can it be!
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Een gti configureren kan nog niet op bovenstaande link , staan ook geen prijzen bij de GTI en GTD.
Grt yal
Grt yal
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Nee, ziet er veelbelovend uit, maar werkt nog niet. Het geeft wel wat meer info over de GTI. En eens zal het werken. 
Wat betreft de info: op de VII GTI zit een in- en uitschakelbare Sound Generator!

Wat betreft de info: op de VII GTI zit een in- en uitschakelbare Sound Generator!
Gr. Renco
Rens,
heb jij enig idee hoe dit werkt en hoe je dit zelf aan/uit zet?
grt Ron
heb jij enig idee hoe dit werkt en hoe je dit zelf aan/uit zet?
grt Ron
Ik denk dat je dit kan vergelijken met de nieuwe Clio RS, deze geeft dit ook.
Daar werkt dit gewoon via touchscreen waar je verschillende wagens kunt selecteren. Al goed dat men dit kan uitschakelen.
Daar werkt dit gewoon via touchscreen waar je verschillende wagens kunt selecteren. Al goed dat men dit kan uitschakelen.
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Dat het veel geld is lijkt me duidelijk. Heb je toch allemaal niet nodig? Neem Executive, xenon plus, mistlampen, open dak en PDC. Ohja spiegelpakket en driving profiles. Scheelt je alweer een hoop geld.golfruud schreef:Ook een kleine berekening:
VW GOLF 7 GTI DSG 4deurs 36290
PERFORMANCE PAKKET 1500
EXECUTIVE PLUS PAKKET 1660
ELECTR. RAMEN 4 D. 284
TELEFOON PREMIUM 430
AUSTIN "18" VELGEN 580
KEYLESS ENTRY 334
MULTI STUUR + PADDELS 0
ACHTERUIT CAMERA 202
PARK DISTANCE + ASSIST 682
GLAZENDAK 948
MULTI MEDIA 64
SPIEGEL PAKKET 156
WINTERPAKKET 389
ADAPTIVE CRUISE CONT. 513
XENON PLUS 1461
LANE AS + DYN.LIGHT AS. 641
DRIVING PROFILE 114
KLEUR PURE WHITE 0
CAR NET 92
DYNAUDIO SOUND 610
ALCANTARA / STOF 685
TREKHAAK 785
LED MISTLAMPEN 335
LAKSTIFT 12
AFLEVERING 195
KOSTEN RIJKLAAR MAKEN 852
TOTAAL 49814,-
Dat vind jij, maar smaken verschillenRenekesgti schreef:Dat het veel geld is lijkt me duidelijk. Heb je toch allemaal niet nodig? Neem Executive, xenon plus, mistlampen, open dak en PDC. Ohja spiegelpakket en driving profiles. Scheelt je alweer een hoop geld.golfruud schreef:Ook een kleine berekening:
VW GOLF 7 GTI DSG 4deurs 36290
PERFORMANCE PAKKET 1500
EXECUTIVE PLUS PAKKET 1660
ELECTR. RAMEN 4 D. 284
TELEFOON PREMIUM 430
AUSTIN "18" VELGEN 580
KEYLESS ENTRY 334
MULTI STUUR + PADDELS 0
ACHTERUIT CAMERA 202
PARK DISTANCE + ASSIST 682
GLAZENDAK 948
MULTI MEDIA 64
SPIEGEL PAKKET 156
WINTERPAKKET 389
ADAPTIVE CRUISE CONT. 513
XENON PLUS 1461
LANE AS + DYN.LIGHT AS. 641
DRIVING PROFILE 114
KLEUR PURE WHITE 0
CAR NET 92
DYNAUDIO SOUND 610
ALCANTARA / STOF 685
TREKHAAK 785
LED MISTLAMPEN 335
LAKSTIFT 12
AFLEVERING 195
KOSTEN RIJKLAAR MAKEN 852
TOTAAL 49814,-

-
Groot gelijk Ruud, beter mee verlegen, dan om verlegen!
Je bent de, voor jou kostenloze, LED achterlichten nog vergeten van EUR 295; tik je toch maar mooi de 50 aan!
Schitterende auto en nu maar aftellen!
Ik heb 'm in Parijs gezien in die uitvoering, al was dat oryx wit, o wat mooi!!
Je bent de, voor jou kostenloze, LED achterlichten nog vergeten van EUR 295; tik je toch maar mooi de 50 aan!
Schitterende auto en nu maar aftellen!
Ik heb 'm in Parijs gezien in die uitvoering, al was dat oryx wit, o wat mooi!!