Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zal elkaar allemaal niet zo heel veel maken denkik. Maar 0-100 ben ik in ieder geval kansloos!!!
Je woont niet echt in de buurt anders hadden we het wel even kunnen testen
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm) ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
O2RS schreef:Zal elkaar allemaal niet zo heel veel maken denkik. Maar 0-100 ben ik in ieder geval kansloos!!!
Je woont niet echt in de buurt anders hadden we het wel even kunnen testen
Haha nee joh, ik bedoel is de mijne ook een beetje snel ?
O2RS schreef:Ja toch.....100-200 in 13 seconden is niks om je voor te schamen
Joepieeeee! En ik ben niet eens een pro in schakelen Ik moet nog 1x een test doen om bij de 6500 ong te (snel)schakelen. En dan hoop ik dat ik mijn record verbreek met een paar mili secondes
je audi is gewoon super snel, wat wellicht wat kan remmen zijn de aandrijfassen achter aan roterende massa lijkt me op die 4wd's maar je pakt al genoeg winst bij de start
bzb schreef:je audi is gewoon super snel, wat wellicht wat kan remmen zijn de aandrijfassen achter aan roterende massa lijkt me op die 4wd's maar je pakt al genoeg winst bij de start
Laatst gewijzigd door Green Hornet op 04 mar 2014, 12:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
10 sec dus ... betekent samen met 0-100 > 5sec ongeveer in 15 sec naar 200.
Ongeveer zelfde als RS5 welke minder NM heeft maar meer PK.
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Pipercross luchtfilter
3" Full Turbo Back Milltek met 200 cell racekat
Carbonio air intake
Shrick HPFP
DV+ upgrade
Chip op maat JD
Druppeltje Bio
Gretig afgestelde turbo was de opmerking bij de eerste keer tunen
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Pipercross luchtfilter
3" Full Turbo Back Milltek met 200 cell racekat
Carbonio air intake
Shrick HPFP
DV+ upgrade
Chip op maat JD
Druppeltje Bio
Gretig afgestelde turbo was de opmerking bij de eerste keer tunen
Is wel echt een mooie prestatie score, voor een hele mooie wagen! Als ik zeker zou weten dat ik mijn S3 zou houden zou ik het ook doen!!!!!
Dan zou ik je stappen volgen
Pipercross luchtfilter
3" Full Turbo Back Milltek met 200 cell racekat
Carbonio air intake
Shrick HPFP
DV+ upgrade
Chip op maat JD
Druppeltje Bio
Gretig afgestelde turbo was de opmerking bij de eerste keer tunen
Dan ben je aardig gewaagd aan mijn stage2, scheelt minder dan 10pk. Ben benieuwd wat jou dsg en 4wd voordeel doet tegen mijn gewichtsvoordeel in een 0-200 km/u sprint.
dan ben ik benieuwd wat je specs zijn ... bij regen en sneeuw weet ik de uitkomst wel en als je geen HPFP hebt weet ik het nog zekerder ....
Stage 3 is maar een naam .. had al stage 2 en heb daarna nog wat gedaan ... Mark heeft op de uitdraai stage 3 gezet..
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Is wel echt een mooie prestatie score, voor een hele mooie wagen! Als ik zeker zou weten dat ik mijn S3 zou houden zou ik het ook doen!!!!!
Dan zou ik je stappen volgen
Met een ander uitlaatsysteem en airintake kom je vast rond 350 met chip op maat.
Je hebt toch hetzelfde blok ?
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
@ maRRRtinus Gevonden
Mooie specs maar je geeft al aan wielspin .... heb ik geen last van
Koppel is bij mij 500 nm en dat merk je (had eerst 485).
HPFP maakt ook veel verschil, veel eerder PK en dan eerst
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Is wel echt een mooie prestatie score, voor een hele mooie wagen! Als ik zeker zou weten dat ik mijn S3 zou houden zou ik het ook doen!!!!!
Dan zou ik je stappen volgen
Met een ander uitlaatsysteem en airintake kom je vast rond 350 met chip op maat.
Je hebt toch hetzelfde blok ?
Klopt zelfde blok, maar wil eigenlijk alleen een grotere downpipe + race cat plaatsen. Daarnaast andere dv en Luchtfilter.
Haal ik dan ook rond de 350 met chip op maat?
Green Hornet schreef:@ maRRRtinus Gevonden
Mooie specs maar je geeft al aan wielspin .... heb ik geen last van
Koppel is bij mij 500 nm en dat merk je (had eerst 485).
HPFP maakt ook veel verschil, veel eerder PK en dan eerst
Klopt, maar wielspin is er natuurlijk als snel met minder dan 2mm profiel op de voorbanden. Zodra ze vervangen zijn durf ik t wel aan ie geval
Ik kan de uitkomst al wel vast vertellen, weet 90% zeker dat je zo kansloos als wat bent van 0-200 tegen de R van Green Hornet.
Van 0-100 is deze zoveel sneller weg door de 4wd, dat maak je nooit meer goed.
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm) ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Merk echt een enorm verschil met de tune zonder deze upgrade dus kan het iedereen adviseren.
Mn in het buitenland DE/US/AUS wordt er veel door APR getuned en daar wordt het bij een stage 2 ook meteen meegenomen.
Ik had dat niet gedaan, maar na veel lezen en de zoektocht naar meer pk/snelheid begin dit jaar door JD laten aanpassen.
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Zodra ze vervangen zijn durf ik t wel aan ie geval
any time. any place ...
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
O2RS schreef:Ik kan de uitkomst al wel vast vertellen, weet 90% zeker dat je zo kansloos als wat bent van 0-200 tegen de R van Green Hornet.
Van 0-100 is deze zoveel sneller weg door de 4wd, dat maak je nooit meer goed.