
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Handbak en voorlopig geen last van slippen van koppelingBob schreef:Dat is zeker een mooi resultaat.
Dat merk je zeker wel met rijden.
Ik ben nog bezig, met me downpipe. Die heeft vertraging opgelopen, maar ik heb inmiddels ook al contact gehad met dvx.
Maar 470nm is een hoop, heb je een dsg of handbak?
Ja kwam ook van een gewone 1.6 astra met 120pk .en 230 pk is idd heel verschil .maar 320 pk en 470 koppel is echt de max. en weelspin in 1ste moet je wel opletten ja maar verder valt het wel meeMARC V schreef:Heb je veel wheelspin met die 320pk?
kan zijn dat ik die van mij in de toekomst ook wel stage 1 laat doen.
Maar voorlopig is 230 pk meer dan voldoende voor mij,
ik kom van een 1600 diesel ,dan kan je je het verschil wel voorstellen he....
Nee, ik heb ook een DSG en ben gechipt naar 325PK en 460Nm. Elke motor is net iets meer of minder.
Idd en uit mijn gti hebben ze mooi resultaat gehaald vind ik zelfStarSqream schreef:Nee, ik heb ook een DSG en ben gechipt naar 325PK en 460Nm. Elke motor is net iets meer of minder.
Ja zeker je zit boven in een soort van wachtruimte .en daar is een venster die recht uit komt op de kamer waar u auto op de testbank staat .en nadien krijg je nog een foto in je mailboxBob schreef:Ja het resultaat is heel goed! Kon je ook kijken toen hij op de vermogensbank stond?
Laat maar weten wat de resultaten zijn als je dat wil .ben benieuwd .maar je mag gerust zijn dvx is een goede tunerBob schreef:Dat is wel leuk ja!
Ik heb dvx gemaild voor eind oktober, dus even afwachten.
Dvx is echt top .en weet niet van waar je komt .maar ik ben van sint truiden op iets meer als een uurtje was ik er .en was de rit echt wel waardMARC V schreef:Is er dan veel verschil tussen handbak en dsg?
Ik heb nl een dsg.
Over dvx lees ik wel veel positiefs,
is wel even rijden vanuit belgisch limburg.
Mijn vorige wagen ( golf 6 ) had ik bij ecu laten chippen,
maar daar lees je niet veel over...........
Ja idd ben heel tevreden van dvx .en zo te zien wordt dat een bommetje als hij klaar isHelle schreef:Ik ben van West-Vlaanderen, en ga ook kijken voor mijn TCR te laten tunen bij DVX Performance.
Gewoon omdat het één van de beste is in de Benelux.
Ik heb al via messenger contact gehad met Geert, en ik ga voor Stage 2 gaan met DSG tuning.
Ik ga een Milltek decat downpipe laten steken, en als intake ga ik waarschijnlijk kiezen voor de Eventuri carbon intake, met een rode Forge inductie buis.
Als Turbo inlet zal ik ofwel die van CTS of van Forge nemen.
Waarschijnlijk ga ik er de Wagner intercooler niet bij nemen, omdat ik eigenlijk graag een Milltek catback had gestoken ipv de originele OEM catback.
Maar volgens Geert zou ie met de decat downpipe al genoeg geluid moeten produceren, dus voorlopig ga ik afwachten en zien of ik er dan toch nog een Milltek catback bij wil.
Zou dan rond de 415pk en een eind in de 500Nm moeten opleveren.
Ik ga wel een power beperking vragen voor 1e, 2e en 3e versnelling.
Mijn garantie loopt in april 2021 ten einde, dus op die 5 maanden zal het nu ook wel niet komen.
Ik weet ook niet hoe het zit met een handbak.Vw golf gti schreef: ↑30 sep 2020, 13:10Ja idd ben heel tevreden van dvx .en zo te zien wordt dat een bommetje als hij klaar isHelle schreef:Ik ben van West-Vlaanderen, en ga ook kijken voor mijn TCR te laten tunen bij DVX Performance.
Gewoon omdat het één van de beste is in de Benelux.
Ik heb al via messenger contact gehad met Geert, en ik ga voor Stage 2 gaan met DSG tuning.
Ik ga een Milltek decat downpipe laten steken, en als intake ga ik waarschijnlijk kiezen voor de Eventuri carbon intake, met een rode Forge inductie buis.
Als Turbo inlet zal ik ofwel die van CTS of van Forge nemen.
Waarschijnlijk ga ik er de Wagner intercooler niet bij nemen, omdat ik eigenlijk graag een Milltek catback had gestoken ipv de originele OEM catback.
Maar volgens Geert zou ie met de decat downpipe al genoeg geluid moeten produceren, dus voorlopig ga ik afwachten en zien of ik er dan toch nog een Milltek catback bij wil.
Zou dan rond de 415pk en een eind in de 500Nm moeten opleveren.
Ik ga wel een power beperking vragen voor 1e, 2e en 3e versnelling.
Mijn garantie loopt in april 2021 ten einde, dus op die 5 maanden zal het nu ook wel niet komen.ga mischien later ook zien voor stage 2 heb wel handbak dus zal er ook sterkere koppeling in moeten .ga wel eens vragen bij dvx wat er juist bij komt van pk en koppeling .want lees veel verhalen dat ze met stage 2 niet veel boven mijn resultaten van 320pk en 470 koppeling zitten .
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Idd rijd top nu .echt een heel verschil .laat me zeker weten als de uitlaat mooi geluid geeft .mischien dat ik er ook een andere zet op mijn gtiHelle schreef:Ik weet ook niet hoe het zit met een handbak.Vw golf gti schreef: ↑30 sep 2020, 13:10Ja idd ben heel tevreden van dvx .en zo te zien wordt dat een bommetje als hij klaar isHelle schreef:Ik ben van West-Vlaanderen, en ga ook kijken voor mijn TCR te laten tunen bij DVX Performance.
Gewoon omdat het één van de beste is in de Benelux.
Ik heb al via messenger contact gehad met Geert, en ik ga voor Stage 2 gaan met DSG tuning.
Ik ga een Milltek decat downpipe laten steken, en als intake ga ik waarschijnlijk kiezen voor de Eventuri carbon intake, met een rode Forge inductie buis.
Als Turbo inlet zal ik ofwel die van CTS of van Forge nemen.
Waarschijnlijk ga ik er de Wagner intercooler niet bij nemen, omdat ik eigenlijk graag een Milltek catback had gestoken ipv de originele OEM catback.
Maar volgens Geert zou ie met de decat downpipe al genoeg geluid moeten produceren, dus voorlopig ga ik afwachten en zien of ik er dan toch nog een Milltek catback bij wil.
Zou dan rond de 415pk en een eind in de 500Nm moeten opleveren.
Ik ga wel een power beperking vragen voor 1e, 2e en 3e versnelling.
Mijn garantie loopt in april 2021 ten einde, dus op die 5 maanden zal het nu ook wel niet komen.ga mischien later ook zien voor stage 2 heb wel handbak dus zal er ook sterkere koppeling in moeten .ga wel eens vragen bij dvx wat er juist bij komt van pk en koppeling .want lees veel verhalen dat ze met stage 2 niet veel boven mijn resultaten van 320pk en 470 koppeling zitten .
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ik heb ook getwijfeld of ik voor stage 1 of 2 zou gaan, maar toch direct voor 2 gekozen, omdat ik het geluid ook wat voller wilde, en je dan sowieso iets aan de uitlaat moet gaan veranderen.
Ik ging er de Milltek catback bij nemen, maar ga nu dus nog afwachten.
320 en 470Nm zijn overigens ook al zeer mooie waarden.
Al moet ik zeggen dat na de tuning mijn gti al duidelijk harder en mooier geluid heeft .zonder iets te veranderenVw golf gti schreef:Idd rijd top nu .echt een heel verschil .laat me zeker weten als de uitlaat mooi geluid geeft .mischien dat ik er ook een andere zet op mijn gtiHelle schreef:Ik weet ook niet hoe het zit met een handbak.Vw golf gti schreef: ↑30 sep 2020, 13:10 Ja idd ben heel tevreden van dvx .en zo te zien wordt dat een bommetje als hij klaar isga mischien later ook zien voor stage 2 heb wel handbak dus zal er ook sterkere koppeling in moeten .ga wel eens vragen bij dvx wat er juist bij komt van pk en koppeling .want lees veel verhalen dat ze met stage 2 niet veel boven mijn resultaten van 320pk en 470 koppeling zitten .
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ik heb ook getwijfeld of ik voor stage 1 of 2 zou gaan, maar toch direct voor 2 gekozen, omdat ik het geluid ook wat voller wilde, en je dan sowieso iets aan de uitlaat moet gaan veranderen.
Ik ging er de Milltek catback bij nemen, maar ga nu dus nog afwachten.
320 en 470Nm zijn overigens ook al zeer mooie waarden.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ik ben van dilsen,maar voor mij is het toch nog niet voor meteen te laten doen.Vw golf gti schreef: ↑30 sep 2020, 12:21Dvx is echt top .en weet niet van waar je komt .maar ik ben van sint truiden op iets meer als een uurtje was ik er .en was de rit echt wel waardMARC V schreef:Is er dan veel verschil tussen handbak en dsg?
Ik heb nl een dsg.
Over dvx lees ik wel veel positiefs,
is wel even rijden vanuit belgisch limburg.
Mijn vorige wagen ( golf 6 ) had ik bij ecu laten chippen,
maar daar lees je niet veel over...........
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Is dus niet zo ver he rit zeker waardMARC V schreef:Ik ben van dilsen,maar voor mij is het toch nog niet voor meteen te laten doen.Vw golf gti schreef: ↑30 sep 2020, 12:21Dvx is echt top .en weet niet van waar je komt .maar ik ben van sint truiden op iets meer als een uurtje was ik er .en was de rit echt wel waardMARC V schreef:Is er dan veel verschil tussen handbak en dsg?
Ik heb nl een dsg.
Over dvx lees ik wel veel positiefs,
is wel even rijden vanuit belgisch limburg.
Mijn vorige wagen ( golf 6 ) had ik bij ecu laten chippen,
maar daar lees je niet veel over...........
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten