Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik bedoel als je op de 310 je navi op SD heb staan en zonder Cd werkt.
Kun je geen Sd gebruiken voor muziek dat vind ik dus het nadeel ervan. en wat je bij moet leggen valt wel mee
weet niet hoe snel je een 315 wilt hebben maar misschien kan ik wel wat regelen voor je
ik heb mijn 310 verkocht als ik de nieuwe kaarten erop heb en nieuwe software
En ik ken iemand die heeft een 315 te koop en die koop ik dan maar ik zoek dan zelf weer een 310
Snap je het nog ?
Maar denk dat ik met een 315 het beste af ben dan omdat ik ook de BT interface moet hebben. Moet er wel compleet europa op hebben, nieuwste versie uitaard :p
Ik laat het je wel weten hoe het afloopt als ik die 315 koop het is sowieso een A versie of een B maar die jongen verkoop ik weer een 510 daarom houd die de 315 over en koop ik die van hem weer haha en dan verkoop ik jou die 315 weer en koop ik jou 310 en is iedereen happy en houd ik aan het einde van de rit er wat aan over
Wilcoos schreef:Discussie ga ik verder hier niet voeren.
Kijk... en daarom heb ik mijn bijdrage aan dit topic beëindigd en verwijderd. Een beetje later, maar het kon niet eerder.
Een 'goede' lezer kan nog nalezen waarom.
Misschien was het allemaal te onduidelijk en kwam e.e.a. niet over, maar het gaat niet over de persoon (personen), maar over de inhoud die geplaatst werd. Onduidelijk en niet onderbouwd en daar reageer/reageerde ik op. Lijkt mij in ieder geval wel ontopic.
@tonnie024.
Ik ben er niet op uit om excuses te ontvangen of wat dan ook. Ik zit hier niet voor mijn werk of op andere wijze voor een opdrachtgever. Het is hobby en interesse en ik heb er geen financieel voordeel van. Ik ben niet te beroerd om anderen te voorzien van informatie (als ik dat weet) en spullen (als dat kan). En aanspreken doe ik op een wijze, waar ik voor kies, wetende dat dit een openbaar forum is; wereldwijd gelezen kan worden en berichten tot in de eeuwigheid bewaard kunnen blijven.
Daarbij denk ik, en dat valt nog na te lezen, dat ik duidelijk was waarover het mij gaat. En was het niet vage of ontwijkende taal.
(maar als er verder behoefte is aan een discussie over forumgedrag, foruminhoud en wat daar allemaal onder kan vallen. Open gerust een topic hierover. Ik zal daar op passende wijze mijn bijdrage aan leveren. Misschien.... of... met grote waarschijnlijkheid.... zullen meerderen hier een mening over hebben).
Gaan we weer even normaal doen tegen elkaar. Dit staat stom, aangezien niemand nu nog weet waar dit topic over gaat. Blijft een nare gewoonte om eerder geplaatste berichten later weer te verwijderen. En het maakt me niet uit wie het doet, maar irritant is het wel.
MKV Nmgn schreef:Ik laat het je wel weten hoe het afloopt als ik die 315 koop het is sowieso een A versie of een B maar die jongen verkoop ik weer een 510 daarom houd die de 315 over en koop ik die van hem weer haha en dan verkoop ik jou die 315 weer en koop ik jou 310 en is iedereen happy en houd ik aan het einde van de rit er wat aan over
@wilcoos
Is het trouwens nog gelukt met de microfoon plaatsen ?
Oja, Vergeet de twee schroefjes niet Los te draaien
Anders krijg je het frame er niet af haha
Goed bezig
Sinds ik jou radio erin heb krijg ik me eigen carkit niet meer werkend haha
Maar heb er verder ook niet naar gekeken dus zal me neefje straks even vragen of je me carkit een update wil geven misschien dat die dan weer werkt
Moet je OPC aanmelden op je rns 310 om het zichtbaar te krijgen? Vandaag op de Polo de OEM pdc sensoren ingebouwd. Piep werkt spik en span...de OPC op de 310 nog niet.
Die Straße brennt und raucht, ein GTI ist aufgetaucht! Maar ook met een Volvo V60CC D4 Polestar 4 x 4
vwfrits2005 schreef:Moet je OPC aanmelden op je rns 310 om het zichtbaar te krijgen? Vandaag op de Polo de OEM pdc sensoren ingebouwd. Piep werkt spik en span...de OPC op de 310 nog niet.
Ja moet je met vcds even aanzetten. Moet je Pdc wel op je canbus aangesloten zijn.
OEM, maar kan de optie niet aanzetten. Ik krijg dan steeds een foutmelding met de VCDS. De rest werkt prima, ik bedoel dus binnen het canbus systeem. Kan allerlei test etc. doen, maar niet de OPS aanzetten.
Die Straße brennt und raucht, ein GTI ist aufgetaucht! Maar ook met een Volvo V60CC D4 Polestar 4 x 4