Ik ga die bestellen die sticker,
Samen met een Maat van me haha
Waar heb jij een hekel aan in het verkeer
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: Waar heb jij een hekel aan in het verkeer
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Aan m'n eigen misplaatste arrogantie als ik weer eens geen rekening houd met auto's die sneller blijken te zijn dan ik dacht... 

- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Hahaha Verhaal erbij hagar?
Groetjes Tonnie
Als je een snelle auto hebt dan is het verleidelijk om in het verkeer ruimte te nemen bij invoegen, inhalen, van baan wisselen, beetje aandringen bij je voorganger (niet bumperkleven), etc.
Dan kun je zeggen "ja logisch want..." en dan zijn er meerdere redenen te bedenken. Maar een medeweggebruiker ziet dat waarschijnlijk toch anders. Het grappige is dat diezelfde medeweggebruiker vaak anticipeert op de manoeuvre die ik maak. Ik krijg de ruimte, ze zien me aankomen, uit mijn rijstijl kun je aflezen wat er gaat gebeuren...
Die samenloop van omstandigheden (ik heb de pk's en ik krijg meestal de ruimte) maakt me soms gemakzuchtig waardoor ik niet voldoende anticipeer op auto's die net zo snel of sneller zijn. Zo had ik vanmorgen een Mini Cooper in m'n diffuser zitten die ik daar niet verwachte of een tijdje geleden een zilver grijze Opel die het gaatje juist dicht reed dat ik dacht te hebben...
In het kader van zelfreflectie bied ik deze 2 automobilisten mijn excuses aan: sorry Mini Cooper, sorry Opel.
Zo en nu gaan we er weer vol tegen aan, morgenochtend op de A10 ben ik scherp als een mes!
Dan kun je zeggen "ja logisch want..." en dan zijn er meerdere redenen te bedenken. Maar een medeweggebruiker ziet dat waarschijnlijk toch anders. Het grappige is dat diezelfde medeweggebruiker vaak anticipeert op de manoeuvre die ik maak. Ik krijg de ruimte, ze zien me aankomen, uit mijn rijstijl kun je aflezen wat er gaat gebeuren...
Die samenloop van omstandigheden (ik heb de pk's en ik krijg meestal de ruimte) maakt me soms gemakzuchtig waardoor ik niet voldoende anticipeer op auto's die net zo snel of sneller zijn. Zo had ik vanmorgen een Mini Cooper in m'n diffuser zitten die ik daar niet verwachte of een tijdje geleden een zilver grijze Opel die het gaatje juist dicht reed dat ik dacht te hebben...
In het kader van zelfreflectie bied ik deze 2 automobilisten mijn excuses aan: sorry Mini Cooper, sorry Opel.

Zo en nu gaan we er weer vol tegen aan, morgenochtend op de A10 ben ik scherp als een mes!

- Edition30
- Type auto: Edition 30
Hagar schreef:Als je een snelle auto hebt dan is het verleidelijk om in het verkeer ruimte te nemen bij invoegen, inhalen, van baan wisselen, beetje aandringen bij je voorganger (niet bumperkleven), etc.
In het kader van zelfreflectie bied ik deze 2 automobilisten mijn excuses aan: sorry Mini Cooper, sorry Opel.![]()
Mini Cooper oké, maar een Opel .....................................................................................................................

Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem