Waar heb jij een hekel aan in het verkeer

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Re: Waar heb jij een hekel aan in het verkeer

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik ga die bestellen die sticker,
Samen met een Maat van me haha
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Hagar
Type auto: Golf VII GTI

Bericht door Hagar »

Aan m'n eigen misplaatste arrogantie als ik weer eens geen rekening houd met auto's die sneller blijken te zijn dan ik dacht... :oops:
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

Hahaha Verhaal erbij hagar?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Hagar
Type auto: Golf VII GTI

Bericht door Hagar »

Als je een snelle auto hebt dan is het verleidelijk om in het verkeer ruimte te nemen bij invoegen, inhalen, van baan wisselen, beetje aandringen bij je voorganger (niet bumperkleven), etc.
Dan kun je zeggen "ja logisch want..." en dan zijn er meerdere redenen te bedenken. Maar een medeweggebruiker ziet dat waarschijnlijk toch anders. Het grappige is dat diezelfde medeweggebruiker vaak anticipeert op de manoeuvre die ik maak. Ik krijg de ruimte, ze zien me aankomen, uit mijn rijstijl kun je aflezen wat er gaat gebeuren...
Die samenloop van omstandigheden (ik heb de pk's en ik krijg meestal de ruimte) maakt me soms gemakzuchtig waardoor ik niet voldoende anticipeer op auto's die net zo snel of sneller zijn. Zo had ik vanmorgen een Mini Cooper in m'n diffuser zitten die ik daar niet verwachte of een tijdje geleden een zilver grijze Opel die het gaatje juist dicht reed dat ik dacht te hebben...

In het kader van zelfreflectie bied ik deze 2 automobilisten mijn excuses aan: sorry Mini Cooper, sorry Opel. :oops:

Zo en nu gaan we er weer vol tegen aan, morgenochtend op de A10 ben ik scherp als een mes! :mrgreen:
Edition30
Type auto: Edition 30

Bericht door Edition30 »

Hagar schreef:Als je een snelle auto hebt dan is het verleidelijk om in het verkeer ruimte te nemen bij invoegen, inhalen, van baan wisselen, beetje aandringen bij je voorganger (niet bumperkleven), etc.
Dan kun je zeggen "ja logisch want..." en dan zijn er meerdere redenen te bedenken. Maar een medeweggebruiker ziet dat waarschijnlijk toch anders. Het grappige is dat diezelfde medeweggebruiker vaak anticipeert op de manoeuvre die ik maak. Ik krijg de ruimte, ze zien me aankomen, uit mijn rijstijl kun je aflezen wat er gaat gebeuren...
Die samenloop van omstandigheden (ik heb de pk's en ik krijg meestal de ruimte) maakt me soms gemakzuchtig waardoor ik niet voldoende anticipeer op auto's die net zo snel of sneller zijn. Zo had ik vanmorgen een Mini Cooper in m'n diffuser zitten die ik daar niet verwachte of een tijdje geleden een zilver grijze Opel die het gaatje juist dicht reed dat ik dacht te hebben...

In het kader van zelfreflectie bied ik deze 2 automobilisten mijn excuses aan: sorry Mini Cooper, sorry Opel. :oops:

Zo en nu gaan we er weer vol tegen aan, morgenochtend op de A10 ben ik scherp als een mes! :mrgreen:

Mini Cooper oké, maar een Opel ..................................................................................................................... :oops:
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”