Re: Beveiliging VII
Geplaatst: 26 dec 2013, 11:57
Ok jullie ook,maar inde quotes dan
golfgtiforum.nl ; voor ieder type GTI, R en snelle Volkswagens
https://www.golfgtiforum.nl/portal/
jacovn schreef:Ok jullie ook,maar inde quotes dan
En weg...Edition30 schreef:Nick87 heeft de link nog staan.
Voorlopig nog niet gehoord dat men de fout van de VII heeft gevonden en er mee weg is.jacovn schreef:Ik heb er niet op gewacht en een klasse 3 defa alarm in laten zetten. Samen met een bearlock blijft hij hopenlijk staan.
Same here, defa alarm + versnellingsbakslot.jacovn schreef:Ik heb er niet op gewacht en een klasse 3 defa alarm in laten zetten. Samen met een bearlock blijft hij hopenlijk staan.
Heb ook dat alarm van de fabriek maar daar vertrouw ik niet zo op eerlijk gezegd.yal schreef:Ik heb een alarm plus besteld af fabriek omdat ik geen geknoei in de draadboom wil van een nieuwe wagen.
Alle oude GTI's die ik heb gehad hadden storingen door later ingebouwde startonderbrekers , alarm systemen en andere niet originele elektronica rommel.
Een bearlock wil ik overwegen en een Defa alarm alleen als dat plug & play past.
Grt Yal
Ik doe dat, gaat perfect. Deel van een oud postkaartje gebruikt, iets dikker papier en ging er toch tussen.Nikkor27 schreef:Heeft iemand de chassisnummer al weten te verbergen in de vooruit, ik dacht dat het met een simpel stukje karton weg kon, blijkbaar niet
Vertelde diezelfde verkoper er ook bij dat het standaard alarm zo maar uitvalt als je ergens een kabel doorknipt.. (Al die fotos van vw's met deuren met gaten die leeg geroofd zijn)Nick87 schreef: Heb ook dat alarm van de fabriek maar daar vertrouw ik niet zo op eerlijk gezegd.
Verkoper van VW zei ook dat aftermarket systemen inderdaad vaak storingen kunnen geven.
Tsja, dat weet je dan pas achteraf natuurlijk.jacovn schreef:Vertelde diezelfde verkoper er ook bij dat het standaard alarm zo maar uitvalt als je ergens een kabel doorknipt.. (Al die fotos van vw's met deuren met gaten die leeg geroofd zijn)Nick87 schreef: Heb ook dat alarm van de fabriek maar daar vertrouw ik niet zo op eerlijk gezegd.
Verkoper van VW zei ook dat aftermarket systemen inderdaad vaak storingen kunnen geven.
Ik heb zelf een V60 PIH met alarmklasse 5, niet bij InShare verzekerd overigens. Van ander V60PIH rijders hoor ik dat InShare geen genoegen meer neemt met alleen klasse 5... Bizar en als ze de gestolen GTi's gaan tellen dan kunnen we hier ook nog wel een dergelijk bericht gaan verwachten..De kans dat uw auto gestolen wordt is erg groot
Uit recente diefstalcijfers blijkt dat dieven grote belangstelling hebben voor hybride auto’s. Een auto zoals u heeft dus. Met behulp van hightech apparatuur worden deze auto gestolen, vaak door het opvangen van de code voor keyless entry. Het aantal diefstallen van hybride auto’s is explosief gestegen. Zie voor meer informatie het volgende filmpje van Autoweek: Outlander PHEV populair bij autodieven.
https://www.youtube.com/watch?v=YtuFWhl ... ata_player
Door dit grote diefstalrisico moeten wij maatregelen nemen. Uit onderzoek blijkt dat het mechanisch beveiligingssysteem van BearLock en de elektronische startonderbreker van Cargo-Lock® met pincode het meest effectief zijn tegen diefstal.
Uw auto is alleen nog verzekerd tegen diefstal met extra beveiligingsmaatregelen
Alleen als u één van de door ons goedgekeurde extra beveiligingssystemen heeft ingebouwd in uw auto, kunnen wij uw auto ook tegen diefstal blijven verzekeren. Daarom vragen wij u dringend om voor 1 mei 2014 een beveiligingssysteem van Bearlock of een elektronische startonderbreker van Cargo-Lock® met pincode in te laten bouwen.
Als uw auto is gestolen, dan zullen wij om de aankoopnota of het inbouwbewijs van de Bearlock of Cargo-Lock® met pincode vragen. Kunt u dit dan niet opsturen, dan is uw auto helaas vanaf 1 mei niet meer tegen diefstal verzekerd. Wilt u niet één van deze beveiligingssystemen inbouwen, dan vervalt helaas de standaard dekking (bij Halve Allrisk of Allrisk) bij diefstal van uw auto.
Éénmalig preventief aanbod van InShared tegen diefstal van uw auto!
Wij willen samen met u de kans op diefstal van uw auto verkleinen. Want een diefstal heeft een enorme impact, zowel materieel als emotioneel. En het geeft een hoop rompslomp en gedoe. U betaalt nu misschien geen wegenbelasting, maar als de gestolen auto vervangen moet worden dan vervalt ook dat voordeel omdat de regelgeving is aangepast. Dus heeft u al één van de genoemde systemen in uw auto? Fijn! Dan hoeft u niets meer te doen. Heeft u nog geen extra beveiliging tegen diefstal van uw auto, dan heeft InShared de volgende aanbieding voor u als trouwe klant:
Inbouw van de elektronische startonderbreker van Cargo-Lock® met pincode, helemaal gratis
Tijdens de inbouw, die één dag duurt, krijgt u gratis vervangend vervoer
Reageer binnen 2 weken
Reageert u alstublieft binnen 2 weken op deze aanbieding. Als u gebruik maakt van ons aanbod, dan geven wij uw contactgegevens en informatie over uw auto door aan onze partner ABS Autoherstel. Zij zullen daarna de afspraak voor inbouw met u inplannen.
Met vriendelijke groeten,
Van iedereen bij InShared
Dat lijkt me ook, voor zover ik weet gaat het signaal van de keyless entry ook niet zo ver als de gewone centrale vergrendeling (kan me wel vergissen)Doohie schreef:Wat geeft de code voor "keyless entry" hiermee te maken,
toch net dezelfde code als je op je knopje van je sleutel bij centrale vergrendeling drukt.